Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאוטלנדר 2019


Zilka10
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קצת עזרה ושיפור התחושה שלי....

בדרך לעשות טרייד אין פעם שניה על האאוטלנדר (היה לי 2013 החלפתי ל2016 ועכשיו מחליף שוב)

בכללי - אני מרוצה מהרכב, הנסיעה, 2 המושבים בשורה השלישית (ב"ה יש 5 ילדים)המראה הצנוע שלו וכו'....

אבל, אבל גדול, חברה טובה של אשתי, המנהלת שלה, אמרה לאשתי שאולי כדאי לשנות את האאוטלנדר לרכב אחר.... ופה מתחילה הבעיה....

מתלבט אם להתייחס ולקנות את האאוטלנדר, פרימיום, או שלנסות לבדוק אופציה על רכב יותר פוזאי (קודיאק) או מרווח ויקר (סורנטו).

יודע שהאאוטלנדר קצת מיושן ואולי "עגלה" בפתיחות ברמזור (לא מחפש להגיע ל100 תוך 6 שניות... אני בעל משפחה והילדים יותר חשובים לי) אבל מחפש חיזוקים למהלך שלי ללכת על האאוטלנדר....

תודה לעוזרים - גמר חתימה טובה

פורסם

מי הולך להשתמש ברכב - המנהלת של אשתך או אתה?

 

האאוטלנדר הגיע לסוג של בגרות, לאורך השנים (ואינסוף מתיחות פנים) שיפרו את הדגם כל הזמן.

 

אם אתה מרוצה מהחבילה - האאוטלנדר פרמיום 2019 מציע את אותה חבילה - משופרת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סתם שאלה אבל למה לשדרג בכלל לדגם 2019 של אותו הרכב? ההבדל בכלל משמעותי מספיק?

 

אני לא אומר שתשדרג לרכב אחר אלא תוהה למה בכלל צריך להחליף אם אתה מרוצה ואוהב את הרכב שלך, הוא עדיין חדש דנדש וזה לא שאתה תקפוץ פה ברמה.

פורסם
סתם שאלה אבל למה לשדרג בכלל לדגם 2019 של אותו הרכב? ההבדל בכלל משמעותי מספיק?

 

אני לא אומר שתשדרג לרכב אחר אלא תוהה למה בכלל צריך להחליף אם אתה מרוצה ואוהב את הרכב שלך, הוא עדיין חדש דנדש וזה לא שאתה תקפוץ פה ברמה.

גיסי גם החליף עכשיו בפעם השלישית, וטוען שהדגם החדש מהווה שיפור על ה2016 שהיתה לו. אין לי מושג מה השיפורים בדיוק (אני יודע שמסך המולטימדיה למשל גדל משמעותית), ואני גם בספק אם הם שווים החלפה, אבל זה לשיקולו של פותח השרשור. לא חסר כאלה שמחליפים כדי שהרכב תמיד יהיה באחריות למשל.

 

אבל בכל אופן רכב בן 3-4 זה לא רכב חדש דנדש :-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

רכב בן 3 מאותו הדור מבחינתי זה אותו רכב, נדיר מאוד שיש מתיחת פנים שמצדיקה את כל האופרציה הזאת של ההחלפה, וכן אלא אם כן הוא עובד עם הרכב וחורש איתו את הארץ אז זה עדיין חדש, במיוחד שמדובר ברכב שהוא סוס עבודה כמו ההאוטלנדר :)

פורסם

הרשו לי לצאת חוצץ אל מול המגיבים לפני.

 

פותח השרשור בסך הכל רצה לקבל חיזוקים לאוטלנדר 2019, הוא כבר החליט שהוא מחליף את הרכב. השאלה היא למה להחליף.

 

בעיני האוטלנדר תקוע טכנולוגית אי שם ב- 2013, גם אם בהמלך השנים ניסוי פה ושם לשדרג את המראה ולאחרונה את המערכות הבטיחות האקטיביות.

 

בכל אופן, לדעתי הפעם החברה של אישתך, שהיא גם המנהלת שלה (הרווחת פעמיים), צודקת.

אם אתה משווה את האוטלנדר מול הקודיק, אתה מקבל רכב עדיף מבחינה טכנולוגית, הנדסת אנוש, בטיחות אקטיבית ופסיבית ועם מרחב עדיף בשורה השלישית.

בטח ובטח אם אתה בוחר את הקודיאק ברמת אבזור סטייל ומעלה ועם מנוע דיזל.

 

ממליץ לך לבחון את הקודיאק בחיוב, לדעתי תופתע לטובה וגם תוכל לספר לאישתך שהקשבת לעצתה של חברתה המנהלת וחברתה תוכל פרגן לאישתך בתוספת השכר הקרובה.

פורסם

אני לא בדיוק יודע מה ההפרש, אבל יש הפרש לא זניח במחיר בין מיצובישי לקודיאק, ועוד דיזל.

 

יש לי חבר שהחליף אאוטלנדר 2016 באאוטלנדר 2019 ( שני הדגמים עם 5 מקומות ישיבה ).

לטענתו, חוץ ממערכות בטיחות אקטיביות ומיזוג נפרד לשורה השניה, הרכב גם נוסע טוב יותר ( כנראה שיפרו תכנת ניהול מנוע/ גיר, והרכב מאיץ קצת יותר טוב ), יש שיפור גם בנוחות הנסיעה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מאוד מתקשה להאמין שאלו שינויים ששווים את השדרוג.

 

עובדתית ההבדל העיקרי אלו מערכות הבטיחות, אם זה משהו שהוא מאוד קריטי לפות״ש אז שילך על זה, אחרת כל הנוסע יותר טוב או נוח יותר זה גם יכול להיות משוייך לאפקט פסיכולוגי של רכב חדש. הרי משהו צריך בסוף להצדיק החלפה די מיותרת של אאוטלנדר 2016 ל 2019.

 

מסכים עם Random שאם כבר להחליף אז שישדרג באמת ושילך על רכב טוב יותר מהאאטולנדר המיושן כמו הקודיאק, בכל מקרה הוא מחליף לעיתים תכופות אז אפילו נושא האמינות לא רלוונטי, שילך כבר על רכב שיהיה הכי איכותי במחיר שיכול להרשות לעצמו אם הוא החליט ללכת על מהלך שכזה, אחרת, שישאר עם הרכב שלו, זו דעתי.

פורסם (נערך)

בדיוק את כל זה אמרתי לחבר.

והתשובה שלו היתה כזאת :

ב 2016 הרכב עלה לו 140 אלף₪ מיבואן, בהנחה של אחד המועדונים.

כמובן, נקנה עם בלון שצריך להחזיר אם לא רוצים להתחיל עסקה חדשה.

היבואן הסכים לקבל את הרכב לטרייד במחירון הבסיסי, 105 אלף ש"ח ( יד ראשונה פרטית עם 30 אלף קילומטרים ). זה אומר ירידת ערך של פחות מ 40 אלף שקלים ב 3 שנים.

 

אז במקום להתאמץ ולהחזיר את הבלון ( לשבור קרן השתלמות ), הוא ממשיך לשלם את אותו התשלום החודשי, רק על רכב חדש, באחריות ועם מערכות בטיחות חדשניות .

ולא, זה לא פסיכולוגי - הרכב מ 2016 עם 30 אלף קילומטרים נוסע כמו חדש. חוץ מזה היו כמה מבחנים בהם גם ציינו שיפור בנוחות ותאוצה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...