Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, מתלבט בין 2 דירות ברמת גן, למי שותיק בעיר ומבין זה יעזור.

דירה ראשונה בשכונת נווה יהושוע עם ממד ומחסן ומרפסת שמש קטנה ב1.8 צריכה שיפוץ סביב 20k בניין בן 19 5 קומות.

דירה שניה ברחוב הירדן בחלק הצפוני שכונת מתחם נגבה ללא ממד וללא מרפסת זקוקה לשיפוץ סביב 70k בניין בן 29 3 קומות

 

שני הדירות עם חניה ומעלית קומה 2.

 

על פניו הדירה הראשונה יותר אטרקטיבית.

השאלה היא

איך שכונת נווה יהושוע למי שמכיר? שמעתי דברים טובים ולא טובים.

איפה האוכלוסייה ורמת החינוך גבוהים יותר? בנוה יהושוע או מתחם נגבה.

תודה רבה!

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

אם אתה מחפש לגור עם משפחה, תיקח את הדירה בנווה יהושע, למרות שהאיזור עצמו נחשב לפחות טוב. אין בעיה עם חינוך - שני בתי הספר הקרובים ( ארנון וארמונים ) נחשבים לטובים.

 

הדירה השניה פחות טובה ולפי התיאור נמצאת ברחוב רועש מאוד ומזוהם ע"י אוטובוסים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה.

דיברתי עם כמה אנשים, טענו שיש שם (ליד הדירה בנוה יהושוע) בעיה קרינה (קו מתח גבוה או אנטנה סלולרית)

איך אפשר לבדוק?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)

אני גר בשכונת הבילויים (מול נווה יהושע, בצד השני של הירדן) ויכול להגיד לך שמבחינת תחבורה עם רכב זה סיוט לצאת מנווה יהושע. לאחרונה אוכלס שם מגדל בכנרת 4, ובפברואר מאוכלסים עוד 2 מגדלים של 25 קומות, ומבחינת כבישים לא נוסף דבר. בנווה יהושע/הירדן בונים בניין, אז נתיב אחד חסום למשאיות במהלך היום. נשאר לך את בן אליעזר לצאת דרכו, פשוט סיוט.

 

מבחינת שכונה, האוכלוסיה לא מהטופ, במיוחד החלק שלפני הכבאים, והצד שצופה לרחוב האם/הררי (אלא אם אתה אוהב שירה). מלוכלך ואם זה בקרבת הכיכר בכניסה יש גם ריחות מכל הזבל שמצטבר שם.

 

מבחינת בתי ספר דווקא הם טובים, יש קרית חינוך חדשה שבנו בארנון.

 

מבחינת גינות ופארקים לילדים, בחלק הקרוב לירדן אין כלום, הגינה הקרובה זה בהחולה פינת הכבאים.

 

המחירים שם (יחסית) נמוכים לא לחינם.

עריכה אחרונה על ידי stas12
פורסם
תודה.

דיברתי עם כמה אנשים, טענו שיש שם (ליד הדירה בנוה יהושוע) בעיה קרינה (קו מתח גבוה או אנטנה סלולרית)

איך אפשר לבדוק?

 

אתה יכול לבדוק פה אם יש אנטנות סלולריות פעילות באיזור

https://www.govmap.gov.il/?c=204000,595000&z=0

 

14.png

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם
אני גר בשכונת הבילויים (מול נווה יהושע, בצד השני של הירדן) ויכול להגיד לך שמבחינת תחבורה עם רכב זה סיוט לצאת מנווה יהושע. לאחרונה אוכלס שם מגדל בכנרת 4, ובפברואר מאוכלסים עוד 2 מגדלים של 25 קומות, ומבחינת כבישים לא נוסף דבר. בנווה יהושע/הירדן בונים בניין, אז נתיב אחד חסום למשאיות במהלך היום. נשאר לך את בן אליעזר לצאת דרכו, פשוט סיוט.

 

מבחינת שכונה, האוכלוסיה לא מהטופ, במיוחד החלק שלפני הכבאים, והצד שצופה לרחוב האם/הררי (אלא אם אתה אוהב שירה). מלוכלך ואם זה בקרבת הכיכר בכניסה יש גם ריחות מכל הזבל שמצטבר שם.

 

מבחינת בתי ספר דווקא הם טובים, יש קרית חינוך חדשה שבנו בארנון.

 

מבחינת גינות ופארקים לילדים, בחלק הקרוב לירדן אין כלום, הגינה הקרובה זה בהחולה פינת הכבאים.

 

המחירים שם (יחסית) נמוכים לא לחינם.

 

תודה רבה.

מבחינת נגבה/ירדן לצאת לאלוף שדה יותר קל?

אוכלוסיה יותר איכותית?

 

אם יש משהו שיכול להיות דיל ברייקר זה שכנים עם קריוקי מהמרפסת שמש.

הדירה היא בכיוון נוה יהושוע/עליה השלישית.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
תודה רבה.

מבחינת נגבה/ירדן לצאת לאלוף שדה יותר קל?

אוכלוסיה יותר איכותית?

 

אם יש משהו שיכול להיות דיל ברייקר זה שכנים עם קריוקי מהמרפסת שמש.

הדירה היא בכיוון נוה יהושוע/עליה השלישית.

 

1. מנגבה לאלוף שדה אתה יכול דרך שלוש מסלולים: הירדן, הראה, עוזיאל/תל גנים/בן גוריון. לאו דווקא יותר קל, אבל יותר אופציות.

2. להמנע מקרבה לפחונים צמודי הקרקע של רח האם או רח הררי.

3. תסתובב בשני המקומות כמה ימים בכל מיני שעות שונות, אולי איזה שבת גם, תראה את אופי האוכלוסיה והאיזור.

פורסם

תודה רבה.

תוכל להסביר ולפרט על האזור של מתחם הנגבה?

הדירה השניה ברחוב הירדן קרוב לבית ספר אביגור.

בתי ספר/אוכולוסיה וכו

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
תודה רבה.

תוכל להסביר ולפרט על האזור של מתחם הנגבה?

הדירה השניה ברחוב הירדן קרוב לבית ספר אביגור.

בתי ספר/אוכולוסיה וכו

 

מה הדרישות שלך מבחינת האיזור מגורים? תחבורה ציבורי ? חינוך (איזה גילאים?)?

פורסם

חינוך בתי ספר יסודיים, תחבורה ציבורית לא חושב שיש הבדלים בין השכונות.

אוכולוסיה נורמלית ולא זמרי קריוקי.

יציאה כמה שיותר קרובה לכבישים מהירים.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
אתה יכול לבדוק פה אם יש אנטנות סלולריות פעילות באיזור

https://www.govmap.gov.il/?c=204000,595000&z=0

 

[ATTACH=CONFIG]522958[/ATTACH]

יש משהו דומה רק לקווי מתח גבוה?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
חינוך בתי ספר יסודיים, תחבורה ציבורית לא חושב שיש הבדלים בין השכונות.

אוכולוסיה נורמלית ולא זמרי קריוקי.

יציאה כמה שיותר קרובה לכבישים מהירים.

 

נתחיל מהנגישות, לדעתי אם אתה לא נסגרת על דירה עדין, תבדוק את שכונות תל גנים, הבילויים, ואת החלק הדרומי של מתחם נגבה( פנחס רוטנברג והאיזור). לדעתי, ממגורים של מספר שנים באיזור, האוכלוסייה שם איכותית יותר ופחות קולולו.

 

מבחינת חינוך, כל מה שרשמתי תחת אותו אשכול בתי ספר, קורצ'ק - בית ספר מדהים, הבילויים - שלי שם בחטיבה הצעירה, ואביגור (מסודרים לפי האיכות).

 

מבחינת מחירים, אני לא יודע מה התקציב, אבל מאמין שאותה דירה תעלה באיזור הזה כ 200-300 אלף יותר מנווה יהושע.

בשביל סדר גודל, בניין אחרי תמא בשכונת הבילויים, קומה 2 עם ממד חניה מרפסת ומחסן, כ 95 מר ועוד 15 מר מרפסת, דורשת שיפוץ מסיבי של כ 150 אש"ח לפחות, עולה כ 1.95

פורסם

האזורים שאמרת חורגים מהתקציב. ברור שהייתי שמח לרכוש שם.

מה הבעיה בשכונת מתחם הנגבה?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בתקציב שלך אפשר למצוא גם באזור תל יהודה ולא על רחובות ראשיים ורועשים כמו הירדן.

לדעתי כדאי לחפש בניין יחסית קטן עם מעט דיירים ולא במגדלים, כדי להקטין את הסיכוי לשכנים ערסים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
האזורים שאמרת חורגים מהתקציב. ברור שהייתי שמח לרכוש שם.

מה הבעיה בשכונת מתחם הנגבה?

 

לא אמרתי שיש בעיה, רק אמרתי שמבחינת נגישות מה שרשמתי הרבה יותר טוב. על הירדן זה באמת יהיה רועש, אבל רחובות בפנים השכונה נראה לי סבבה. עדיפה על נווה יהושע זה בטוח

×
×
  • תוכן חדש...