Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זה הדיל : הגיר האוטומטי של האופל קורסה 16V 90 כ"ס שנת 1998 עושה בעיות .

הוא עובד אבל לא מעלה להילוך הרביעי !!!!

כל שלושת ההילוכים האחרים + רוורס תקינים לחלוטין .

כמו כן ספידומטר תקין ועובד .

 

במוסך המורשה שבו אני מטפל ( יקר אש !@#$ ) עשו לי טיפול 80K ועלו על התקלה

( רק אשתי נוהגת על האוטו - אין לימושג איך היא לא שמה לב , אבל ... ) .

 

הם אומרים שהלך הגיר וצריך להחליף - 5000 ש"ח !!!!!

לחילופין : הם אמרו לאשתי תמכרי את האוטו מהר !!!!!

 

האוטו שנתיים אצלי , מטופל שמור ויפה , יד שנייה 80,000 ק"מ , מטופל רק במוסך המרכזי - כואב לי למכור אותו .

 

יש למישהו עצה , רעיון , ניסיון , משהו ???????

מי שלא רוכב , יותר טוב שלא ידבר

פורסם

לפני שאתה רץ להחליף/לשפץ גיר כדאי שתדבר עם אייל נוימן מומחה לאופל ומחשבי רכב.

בהחלט יכול להיות שמדובר בבעיי חשמלית קלה וזולה לתיקון.

 

http://www.vehicle-lab.com/

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נראה לי ששוה לקבל דיעה ממכון לגירים אוטומטיים. אולי זה איזה רכיב אלקטרוני או משהו בפיקוד של המחשב ? קשה לי להאמין שבאופל כבר הלך הגיר (למרות שידוע שמכוניות גרמניות לא מצטיינות בגירים האוטומטיים שלהן).

 

 

כל הכבוד למוסך שעלה על זה ונתן לך את האופציה למכור את הרכב....

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

המוסך שלך הגזים.

גם אם צריך שיפוץ גיר (וזה כמובן המקרה היותר גרוע) הוא יעלה פחות.

דבר עם מאירמן -פתח תקווה.

ארז מטופ-גיר רעננה (לארז תגיד שהגעת דרך אתר הרכב הקלסי של ליאור ותקבל הנחה!)

ויש גם את גורג ממוסך האחים ביפו- לטעמי יקרנים

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...