Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעבר לדברים הברורים מאליו של אמינות ובטיחות, המדד שמעניין אותי הכי הרבה זה נוחות ישיבה ונהיגה.

לאבא שלי היה סוזוקי איגניס במשך 14 שנים והא מאוד אהב את צורת הישיבה הגבוהה יותר שלו מה שהפך את הכניסה והיצאיה מהרכב לקלה ונוחה בשביל בן אדם עם בעיות גב.

עכשיו אני מחפש תחליף ואמשח לקבל המלצות של רכבים בעלי צורת ישיבה גבוהה דומה.

 

די ברור שכל רכבי ה SUV יתאימו כאן וגם האיגניס החדשה כמובן שבנויה די אותו דבר אבל אני מחפש מהלצות נוספות.

 

מישהו מכיר איך צורת הישיבה ברכבים הבאים?

  • סקודה פאביה חדשה
  • סיטרואן C3
  • הונדה ג'אז

 

מחפש רכב בן 2-3 שנים בתקציב של ~90K

 

תודה לעוזרים

פורסם

האמת - קשה להמליץ

 

יבואן סוזוקי מתעקש להצמד למובילאיי וכמעט שאינו מביא רכבים המאובזרים בציוד בטיחות מודרני, מה שבהחלט מהווה סיבה טובה להמנע ממנו (ברכישת רכב חדש או כמעט חדש, בשנים בהן השוק כבר נטה לטובת האבזור החדש).

 

המלצתי - להתחיל בסיבוב בסוכנויות הרכב בעירך ולמדוד את הרכבים כמו מכנסיים - האם הם מתאימים לישבן. אחרי זה לחזור לכאן עם נבחרת המתאימים, לקבל ייעוץ נוסף. ובאותה הזדמנות לבדוק את ההיצע בסוכנויות הטרייד אין הסמוכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לאיגניס החדשה מושבים ועקב הגובה שלה הכניסה תהיה נוחה, מעבר לכך הרכב מרגיש נוח.

לגאז גם מושבים טובים לדעתי יש מערכות בטיחות בניגוד לאיגניס.

הסיטרואן חזקה יותר, נוחה מאוד, בטיחותית, פחות אהבתי את הגיר בתנאי פקק/תחילת נסיעה- לא תמיד היה חלק.

 

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ה C3 הוא לא באמת גבוה. גם לא גירסת האיירקרוס שלו.

 

בנוסף, רכב יכול להיות גבוה, ולא נוח לכניסה/יציאה. אם לאביך יש בעיות גב, כדאי שילך בעצמו לבדוק נוחות הרכבים הן סטטית (כניסה/יציאה) והן בנסיעה (ושידרוש נסיעת מבחן ארוכה יחסית - באזורים שהוא מכיר ושיודע שהם בעיתיים).

פורסם
ה C3 הוא לא באמת גבוה. גם לא גירסת האיירקרוס שלו.

 

בנוסף, רכב יכול להיות גבוה, ולא נוח לכניסה/יציאה. אם לאביך יש בעיות גב, כדאי שילך בעצמו לבדוק נוחות הרכבים הן סטטית (כניסה/יציאה) והן בנסיעה (ושידרוש נסיעת מבחן ארוכה יחסית - באזורים שהוא מכיר ושיודע שהם בעיתיים).

 

תודה על התשובה. בהחלט אלך לבדוק את זה, הוא נראה די גבוה בתמונות אבל אולי זה מטעה

פורסם
האמת - קשה להמליץ

 

יבואן סוזוקי מתעקש להצמד למובילאיי וכמעט שאינו מביא רכבים המאובזרים בציוד בטיחות מודרני, מה שבהחלט מהווה סיבה טובה להמנע ממנו (ברכישת רכב חדש או כמעט חדש, בשנים בהן השוק כבר נטה לטובת האבזור החדש).

 

המלצתי - להתחיל בסיבוב בסוכנויות הרכב בעירך ולמדוד את הרכבים כמו מכנסיים - האם הם מתאימים לישבן. אחרי זה לחזור לכאן עם נבחרת המתאימים, לקבל ייעוץ נוסף. ובאותה הזדמנות לבדוק את ההיצע בסוכנויות הטרייד אין הסמוכות.

 

תודה רבה על התשובה. יש סוכנויות טרייד אין אמינות מומלצות?

פורסם
ה C3 הוא לא באמת גבוה. גם לא גירסת האיירקרוס שלו.

 

בנוסף, רכב יכול להיות גבוה, ולא נוח לכניסה/יציאה. אם לאביך יש בעיות גב, כדאי שילך בעצמו לבדוק נוחות הרכבים הן סטטית (כניסה/יציאה) והן בנסיעה (ושידרוש נסיעת מבחן ארוכה יחסית - באזורים שהוא מכיר ושיודע שהם בעיתיים).

 

 

גרסת האיירקרוס בהחלט גבוהה.

לא יודע איך קבעת שלא

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...