Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לה"ו

 

יש לי בבית הכנה ל 4 רמקולים שקועי תקרה , הם בדרך להתקנה ,

 

איך אני ממשיך מכאן ?

 

מה אני צריך ? - שישמשו אך ורק למוזיקה בסלון/מטבח . כנראה דרך בלוטוס או כל אופציה פשוטה אחרת.

 

האם לשדך להם גם סאב נחמד ?

 

רסיבר ?

 

יש היום אופציה אחרת ?

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם

רסיבר.

 

היום רסיברים עובדים עם אייר-פליי, בלוטוט וגם אפליקציות כגון ספוטיפי, טידל וכו'.

 

סאב ישדרג משמעותית את הסאונד

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

רסיברים סבירים (יענו לא זולים) מגיעים גם עם מיקרופון כיול, מה שישדרג את החווייה גם עם רמקולים זולים.

סאב - כדאי מאוד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לה"ו

 

 

טוב , אז ככה הרמקולים מפוזרים 2 בתקרת הסלון ו 2 בתקרת המטבח.

 

 

בסלון זה שקוע בתקרה משלב יציקת התקרה יצקנו קופסת ביטון.

 

 

ובמטבח מדובר על הנמכת גבס והשניים הנוספים יגיעו לשם.

 

הם במרחק של 5 מטרים אחד מהשני.

 

לגבי הסאב צריך לראות איפה אשים אותו.

 

 

לא לקחתי אותו אז בחשבון .

 

 

את הרסיבר חשבתי להכניס לתוך ארון החשמל לשם משכתי את הכבלים של השקועי תקרה.

 

 

ראיתי סאב נחמד של ימאהה , slim , שנמכר ב KSP .

 

רסיבר ראיתי גם נחמד של שרווד שנמכר ב KSP .

 

 

מה אומרים שידוך נחמד ?

 

אגב הרמקולים שקועי קיר של q accoustic חברה נחמדה . אאלט נמכר בפיוז בלעדית.

 

 

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם

כל התשובות של החברים נכונות אבל.

אתה חייב רסיבר שיש בו אפשרות להשמעה עצמאית לכמה אזורים zone 2 , כלומר אתה יכול לנגן כמה מקורות לאזורים שונים.

למשל, צפייה בסרט בסלון (אזור1) ובמקביל האזנה למוסיקה בגינה (אזור 2). כולל שליטה עצמאית על המקור.

פורסם

אל תגע במותגים שציינת.

זה כסף לפח.

 

 

כמו כן אם ממש אין לך מקום לסאב (למרות שיש פריטים דקורטיבים) יש סאבים שניתן להשקיע בגבס, ואף להכניס בבניה פשוטה לארונית.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

חוץ מזה, לרסיבר שמוסתר בארונית ממש לא אכפת אם הוא דק או לא. להיפך,

אפשר להשקיע שם ברסיבר בגודל מלא עם מיקרופון כיול (סליחה שאני חוזר על עצמי),

שני אזורים (zones כפי שצוין) ומספיק חיבורים כדי שלא תתעסק איתו יותר לעולם אחרי ההתקנה.

 

אחרי שהתנהלתי כל החיים עם מגברי סטריאו פשוטים, אני חייב לציין שרסיבר טוב (ולא זול)

הוא לגמרי game changer אפילו שאני משתמש רק באיזה חצי מהיכולות שלו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קשה לטעות עם השמות הגדולים - מרנץ, אונקיו, דנון, פיוניר. לגבי ימאהה הדעות חלוקות :-)

סוני בד"כ יקרים יותר ללא הצדקה.

אצלי בבית מרנץ כלשהו, מאוד מרוצה (לא זול).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הנס, אתה לא מעודכן בכלל [emoji16]

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

לא ציינת מה אתה מתכוון לשמוע ברמקולים, כלומר מה המקור.

התצורה בה הרמקולים נמצאים אינה קלאסית לרסיבר. היא דורשת חיבור של שני איזורים, ורק זוג בכל איזור. אם תשתמש ברסיבר סטנדרטי, תגלה שאין לך לאן לחבר שלושה ערוצים מתוך ה5 באיזור 1.

אם המטרה היא מוזיקה, וללא טלוויזיה, לא צריך רסיבר קולנוע ביתי, אלא יותר פתרון מולטירום להשמעת מוזיקה בסטריאו בשני איזורים. גם סאבוופר מיותר בתצורה הזו. מיקרופון כיול לא יעשה שום דבר עם זוג רמקולים בסלון.

אם המטרה היא טלוויזיה, אז כן, יש רסיברים ואפילו רסיבר סטריאו שיתנו מענה. אם אין צורך במוזיקה שונה בשני איזורים, אפשר להסתפק במגבר/רסיבר עם איזור אחד. בכל מקרה רמקולים במטבח לא ישמשו כסראונדים.

עריכה אחרונה על ידי ZiggyMan
פורסם

סאבוופר לא מיותר בשום תצורה, מטרתו היא להשלים תדרים נמוכים שפשוט לא נשמעים ברמקולים רגילים, על אחת כמה וכמה בשקועים.

איך אתה מתכוון לחבר מגבר סטריאופוני עם אזור אחד ל-4 רמקולים? בטור?

מגבר סטריאופוני עם שני אזורים יעלה בדיוק כמו רסיבר קולנוע ביתי. לרסיבר לא אכפת אם אתה מנצל רק אחוז מסוים מהיכולות שלו, הוא לא ייעלב. :+)

 

בנוגע לכיול: בתחילת הכיול אתה אומר לרסיבר מה תצורת הרמקולים - 2 רגילים, 2 עם סאב, 4 עם עם סאב, 5 עם סאב, איזו תצורה שתרצה, והוא יכייל בהתאם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...