Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים,

קודם כל, קראתי הרבה מאוד מידע בפורום הזה וזה פורום תותח!

ראיתי שעניתם לעוד הרבה אנשים שביקשו המלצות לרכישה אבל בכל זאת החלטתי לבקש גם המלצה לרכב שיתאים לדרישותי.

 

אני בן 23, סטודנט, אני מחפש רכב שיעמוד בקריטריונים הבאים:

1. רכב אמין וטוב שיעמוד בנסיעות ארוכות (אני גר בדרום והחברה גרה בצפון!) :x

2. רכב שלא יקרע אותי בדלק ובחלקים.

3. לא הכי חשוב אבל רצוי שיראה טוב, יהיה מהנה לנסיעה, שאני יוכל לאהוב אותו. :-)

4. גיר אוטומטי או ידני, לא משנה לי כל כך, תאמינו או לא, רק עכשיו עשיתי רישיון.

5. שנת יצור לא פחות מ 96.

6. מנוע, אין צורך במנוע 2000סמ"ק, גם 1600 סבבה, רק שהאוטו לא יזחול.

 

אני חושב שזה מספיק, לא?

אם יש עוד שאלות אני יענה במהרה...

 

תודה מראש לכל מי שמשקיע מחשבה בזה, אתם עושים פה עבודת קודש חברה', בין כל הקומבינות והבלאגן שיש בתחום הזה בארץ, טוב שיש פורום כזה!

טל.

פורסם

לא נשמע שיש לך משפחה או צורך לנייד ארבעה אנשים באופן יום-יומי, ולכן כדאי שתשקול קנייה של רכב קטן, ולא משפחתי.

 

אופציות שכדאי לשקול לדעתי:

פיאט פונטו

פורד פיאסטה

דייהטסו סיריון

ופיג'ו 205 (אהובתי) או 106.

 

ידני עדיף - צריכת דלק טובה יותר ותיבה אמינה יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ניסאן אלמרה תענה היטב על דרישותייך.

 

נוח מאוד יחסית אפילו ללנטיס חדישה יותר

אוטומט 1600 הזרקה חישמול מלא כולל כריות אוויר .

נראית אפילו נחמד עם ספויילר מקורי.

מאוד מאוד אמינה.

צריכת דלק מחוץ לעיר בשיוט נינוח 1/13.

מרווחת.

איכות יפנית שזה לא משתווה לקוריאנית חדישה יותר.

שוק נמוך לרכב מעולה.

לדעתי אם תנסה תתאהב.

פורסם

אם אתה לא נוסע עם 4 אנשים ברכב אין לך צורך במשפחתית.

 

תקנה רכב קטן, וידני. זהו השילוב החסכוני ביותר, מנוע 1.4 יספק לצרכים שלך.

תקנה את הרכב הראשון במצב הטוב ביותר שאתה מוצא מהרשימה הזו: מאזדה 121, טויטה סטארלט, פורד פיאסטה מהצורה החדשה יחסית, שנת 98 ומעלה אם אני לא טועה, דייהטסו שרייד וסוזוקי סוייפט. כולן אמינות, ויספקו צריכת דלק נמוכה בגיר ידני.

 

אגב אלמרה מגיעה עם הספוילר בתור אופציה, ויפה היא לא בשום מצב, איתו או בלעדיו. אם אתה רוצה יותר נוחות נסיעה, ויותר הנאה מנהיגה, אבל מעט פחות אמינות, 106 וסקסו יבצעו את העבודה.

 

גיא

פורסם

אתה יכול לחשוב אולי בכיוון של מזדה 323 97' או לאטיס מאותו מודל או 96'. גם מיצובישי סופר לנסר ממודל 96 או 97 יכולים להתאים...אני ממליץ על טויוטה קורולה אבל המחיר שלה קצת יותר גבוה.. בעיקרון מה שמתאים לך לדעתי לפי הפרטים שהבאת אתה צריך לחפש משפחתיות יפניות....

בכל מקרה- תתחדש עם מכוניתך החדשה שתבחר..

×
×
  • תוכן חדש...