Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חיישני חניה קדמיים לא נפוצים בקטגוריה. וייז מובנה זה בדרך כלל בהתקנה מקומית. מנוע רועש פוסל את הג'אז (גם גיר רציף ומנוע 1.3 כמו היאריס שהייתה להם).
הג'אז ממש לא רועש בנסיעה מנהלתית. המנוע שקט מאד.

כשלוחצים עד הסוף אז כן הרעש חזק יחסית בגלל הגיר הרציף.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האוטו אצלי שנה וכמעט 30 אלף קילומטר מעוחם לא הפריע לי רעש רוח או כביש.

הרבה יותר שקטה מהאיי 20 בשיוט ואנחנו נוסעים כל יום מחוץ לעיר לא מעט קילומטרים.

בהאצה כן, בגלל הגיר הרציף המנוע רועש ואגב ככה זה אפילו ברכבים יקרים יותר עם גיר רציף כמו האאוטלנדר.

פורסם

יש רעשי כביש (כמו בכל סופר מיני אגב) בגלל המישלן גרין, בקרוב אחליף צמיג לצמיג שקט יותר.

אין רעשי רוח בכלל.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

הג׳אז החדשה הוצגה בתערוכת רכב בטוקיו יפן.

המנועים כפי שכבר נכתב בעבר יהיו היברידיים.

 

יש כמה דרגות גימור ואף דגם דמוי קרוסאובר.

הפרונט נראה מוזר ומכוער לטעמי, דווקא שיפרו את הפנסים ואת הצורה מאחור.

לוח שעונים חדש לחלוטין והפך לדיגיטאלי.

כיוון מזגן עדיין מכאני, יתרון גדול לדעתי.

https://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-tokyo-motor-show/new-hybrid-only-honda-jazz-unveiled

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

הג'אז אמור להגיע עם שני מנועים חשמליים ומנוע בנזין שנועד רק לטעינה של הסוללות.

כלומר נוסע על חשמל בלבד.

 

גרסת הקרוסאובר נראת נאה בעיני.

ac945c4e1617873f6883dc41348a6990.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם (נערך)

תגידו מישהו יודע מאיזו שנה הונדה ג׳אז התחילה להגיע עם וייז ואפשרות לסים דאטא מובנה?

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם
מניסיון, הג'אז חבילה מצוינת לצרכים שהועלו.

כיום דגם קומפורט במבצע "חבר".

מציע לבדוק אפשרות לקבל הנחה דומה ...

 

שווה

[TABLE=class: table table-condensed mifrat, width: 100%]

[TR]

[TD=align: center]הונדה ג'אז קומפורט 1.3 אוטו'[/TD]

[TD=align: center]108,900 ₪[/TD]

[TD=align: center]8,000 ₪[/TD]

[TD=align: center]100,900 ₪[/TD]

[/TR]

[/TABLE]


×
×
  • תוכן חדש...