Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ג'אז היברידית לא קיימת בדור האחרון. הדגם עם מנוע בנזין מספיק חסכוני. אני לא הייתי מוריד את ג'אז מהרשימה, כי חוץ מביצועים היא עונה על כל הדרישות ומתאימה מאוד לנסיעות בעיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

 

לבסוף נתקנתה הונדה ג׳אז 2019 ברמת איבזור קומפורט.

 

המלצתי להוריי לחכות כי בחודש הקרוב אמורים להציג את הגרסא הרבעית של הרכב, אבל משיקולי תקציב וטיפול גדול שהתקרב לרכב שלהם, נפלה ההחלטה לקנות עכשיו.

 

חווית הקנייה הייתה די טובה והם קיבלו הרבה מאוד פינוקים. כנראה שהיבואן רצה לחסל מלאי.

דבר אחד מאוד הרגיז אותי בהתנהלות מול היבואן ויותר נכון מול האיש מכירות, היא שהוא התעקש בתוקף שאין שום דור רבעי לרכב, ולא יהיה שום שינוי ב2020. קצת מכעיס וחוסר תום לב מצידו.

פורסם

תתחדשו.

אם הייתם מחכים זה כנראה היה לוקח חצי שנה או יותר עד שהדור החדש היה מגיע ארצה.

תפקיד נציג המכירות הוא למכור מה שיש עכשיו, לא בעתיד.

פורסם (נערך)
חווית הקנייה הייתה די טובה והם קיבלו הרבה מאוד פינוקים. כנראה שהיבואן רצה לחסל מלאי.

 

תתחדשו.

 

תוכל לשתף במחיר ומה "הפינוקים" שהצלחתם לקבל?

עריכה אחרונה על ידי sagilevi
פורסם (נערך)

אני כבעלים של ג'אז צורה חדשה מאוד ממליץ על הרכב.

חושב שזו אחלה בחירה. תתחדשו!.

 

דבר אחד מאוד הרגיז אותי בהתנהלות מול היבואן ויותר נכון מול האיש מכירות, היא שהוא התעקש בתוקף שאין שום דור רבעי לרכב, ולא יהיה שום שינוי ב2020. קצת מכעיס וחוסר תום לב מצידו.

 

כמו שכתבתי בעבר ואכתוב שוב, סוכני המכירות לא מבינים במכוניות, תגיד להם מה זה מבחן ריסוק יורו אנ קפ יתחילו לגמגם, תגיד להם את המושג NHTSA הם יתחילו לדבר סינית, או מונגולית, מה שתחליט.

מבחינת רובם, העבודה היא כמו באסטה בשוק, רק עם חליפה ועניבה. המטרה- לערבב את הקונה.

ככה זה עובד וככה זה יעבוד... בכל דבר. בבנק, בחנויות מחשבים, חברות ליסינג והשכרה, נדל"ן, בקיצור הכל.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

מי שכתב לגבי ג'אז החדשה צודק. כנראה שהם היו צריכים לחכות מעל חצי שנה שזה משהו שלא בא מבחינתם בחשבון.

 

אני כבעלים של ג'אז צורה חדשה מאוד ממליץ על הרכב.

חושב שזו אחלה בחירה. תתחדשו!.

 

להוריי הייתה יאירס 1.3 משנתון נמוך יותר אם אני לא טועה 2013. הרכב הזה סבבה אבל עם איבזור מאוד דל.

מאוד אהבתי את האבזור בהשוואה ליאריס באותו השנתון. בנוסף לא הבנתי למה שידרגו את היאריס למנוע 1.5.

 

אחת הבחירות של הג'אז היה האיבזור והורסטיליות שלה.

 

עכשיו אני רוצה למצוא אחת לעצמי יד שנייה, שמורה עד 70K ש"ח 8).

 

תתחדשו.

 

תוכל לשתף במחיר ומה "הפינוקים" שהצלחתם לקבל?

 

חבילת דאטה לשנה, מרימי שמשות, טיפול וטנק דלק מלא.

פורסם

אל תיעלב , אבל חבילת דאטה לשנה בערך 180 שח , מרימי שמשות זו עבודה של כמה דקות במוסך , ראיתי במו עיני את החשמלאי במורשה טויוטה עובד על הרכב שלי . החומרים של הטיפול עולים למוסך בהגזמה 200 שח , שמן פלוס מסנן וחצי שעה של עובד , שזה משך זמן הטיפול באמת ולא שעתון יצרן , נגיד עוד 100 שח . טנק דלק מלא 400 שח .סהכ פחות מ 1000 שח בעיסקה של מעל 100000 שח .

אולי באמת באו לקראתכם במחיר , לא כתבת כמה עלה הרכב .

לא מדובר פה במחווה יוצאת דופן , אבל בהחלט משאיר טעם טוב אצל הלקוח .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אל תיעלב , אבל חבילת דאטה לשנה בערך 180 שח , מרימי שמשות זו עבודה של כמה דקות במוסך , ראיתי במו עיני את החשמלאי במורשה טויוטה עובד על הרכב שלי . החומרים של הטיפול עולים למוסך בהגזמה 200 שח , שמן פלוס מסנן וחצי שעה של עובד , שזה משך זמן הטיפול באמת ולא שעתון יצרן , נגיד עוד 100 שח . טנק דלק מלא 400 שח .סהכ פחות מ 1000 שח בעיסקה של מעל 100000 שח .

אולי באמת באו לקראתכם במחיר , לא כתבת כמה עלה הרכב .

לא מדובר פה במחווה יוצאת דופן , אבל בהחלט משאיר טעם טוב אצל הלקוח .

 

אני יודע שאם הופכים את זה לכסף זה לא הרבה. אבל הוריי הם מהדור הישן ואומרים תודה רבה על מה שמציעים להם.

כנראה שלקוח קצת יותר מפולפל (וצעיר) בעל כושר מיקוח טוב יותר היה מקבל דיל טוב יותר.

פורסם
אל תיעלב , אבל חבילת דאטה לשנה בערך 180 שח , מרימי שמשות זו עבודה של כמה דקות במוסך , ראיתי במו עיני את החשמלאי במורשה טויוטה עובד על הרכב שלי . החומרים של הטיפול עולים למוסך בהגזמה 200 שח , שמן פלוס מסנן וחצי שעה של עובד , שזה משך זמן הטיפול באמת ולא שעתון יצרן , נגיד עוד 100 שח . טנק דלק מלא 400 שח .סהכ פחות מ 1000 שח בעיסקה של מעל 100000 שח .

אולי באמת באו לקראתכם במחיר , לא כתבת כמה עלה הרכב .

לא מדובר פה במחווה יוצאת דופן , אבל בהחלט משאיר טעם טוב אצל הלקוח .

 

מה זה משנה מה מחיר עלות וכמה דקות עבודה כל דבר?

השאלה היא כמובן - כמה היה עולה לו לקנות את הדברים.

טיפול ראשון מתנה זה בשווי 600 שח פחות או יותר ולא 300 שח

חבילת דאטה לדעתי כולם מקבלים שנה ראשונה חינם, אחר כך זה 600 ל-3 שנים.

 

הכי חשוב כמה עלה הרכב, אבל תמיד נחמד לגרד עוד 1-2K בהטבות.

פורסם

אז לא הבנת למה התכוונתי.

1. כתבתי שזה משאיר טעם טוב אצל הלקוח .

2. התכוונתי לכך שהיום כשכל זב חוטם מקבל הנחות של אלפי שקלים ולפעמים אפילו קרוב ל 10000 שח , תלוי ביבואן בדגם וכושר המיקוח , אז הנחה ששווה ליבואן פחות מאחוז משווי העיסקה זה נחמד אבל הנחה של 5 עד 10 אחוזים עדיפה .

במיוחד לאור העובדה שהדולר והיורו ירדו בכעשרה אחוזים מתחילת השנה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG


×
×
  • תוכן חדש...