Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצייה סנדרו. DOWNGRADE אמיתי, שמתייקר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
50 כ"ס על 120 קמ"ש בלי יותר מידי מאמץ מקבלים, אולי, בצניחה מהצוק. אולי.

 

די, זה כבר מתחיל להיות מגוחך. בוא, לא מדובר באופנוע במשקל 200 ק"ג, אלא ברכב ששוקל מינימום 1 טון.

 

 

מוזמן לבוא אלי לנסיעת מבחן, תראה איך אוטו עם 60 כ"ס במשקל סביב 1 טון או קצת פחות נוסע על 120 בלי מאמץ, אחרי זה נדבר.

 

 

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מוזמן לבוא אלי לנסיעת מבחן, תראה איך אוטו עם 60 כ"ס במשקל סביב 1 טון או קצת פחות נוסע על 120 בלי מאמץ, אחרי זה נדבר.
אל תבלבל אותו עם עובדות

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

לפי התיאוריה שלך גם משאיות ואוטובוסים הם מפגע כי הם מוגבלים במהירות.

ואיזה מזל שלא מגבילים מסחריות ל-90 קמ"ש כמו שמקובל באירופה (טרנזיט, דוקאטו, ספרינטר) כי אז גם הם היו מטרד.

 

הכביש הוא נועד לכל הרכבים ולא רק לטייסים עם נפח מנוע מסויים ומעלה.

וכן, רכב יכול לעקוף, גם אם הוא מהיר רק ב-5 קמ"ש מהנעקף, כי הנתיב השמאלי הוא לעקיפות ואין הגבלת הפרשי מהירות על עקיפות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עם ה107 אחד המקומות היחידים שבהם הרגשתי שאני מטרד היו מקטעים מסויימים בדרך 90 שעוברת דרך מצפה רמון. הרכב נאלץ לרדת להילוך 3 ולפעמים גם 2 והתאמץ לא מעט בשביל לטפס בעליות. מעבר לזה, הגיעה ל110 בלי בעיה מיוחדת ולא הרגשתי שאני מעכב איתה את התנועה.

היא הייתה לי מאד לא נוחה, קופצנית ורועשת אבל זה כבר סיפור אחר.

פורסם (נערך)
50 כ"ס על 120 קמ"ש בלי יותר מידי מאמץ מקבלים, אולי, בצניחה מהצוק. אולי.

 

די, זה כבר מתחיל להיות מגוחך. בוא, לא מדובר באופנוע במשקל 200 ק"ג, אלא ברכב ששוקל מינימום 1 טון.

 

אתה צריך להפריד בין כמה זמן לוקח לרכב להגיע למהירות X לבין כמה קשה לרכב לשמור על מהירות X.

מדובר בשני דברים לגמרי שונים.

 

אז כן ל50 כ״ס יקח אולי 20 שניות להגיע ל-120, אבל לשמור על המהירות הזו זו לא משימה מיוחדת.

 

מניח שגם עם חצי מההספק זה אפשרי.

 

אם כבר אנחנו מדברים על מטרדים, אז רוב המטרדים שאני נתקל בהם זה רכבים חדישים גדולים וחזקים שנמצאים על הנתיב השמאלי ללא סיבה.

דווקא שנתקלתי ברכב ישן יחסית הוא בדרך כלל היה בנתיב הימני, ובצדק, בארץ ישראל הנתיב הימני הכי מהיר : )!

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
מוזמן לבוא אלי לנסיעת מבחן, תראה איך אוטו עם 60 כ"ס במשקל סביב 1 טון או קצת פחות נוסע על 120 בלי מאמץ, אחרי זה נדבר.

 

כמה אתה סוגר עם מאמץ? 200?

פורסם

לא, לא סוגר 200 :-)

 

 

עם עליית המהירות, התנגדות האוויר עולה מאוד ועל מנת להתמודד איתה נדרש מנוע חזק.

 

מנוע קטן וחלש 60 או 70 כ"ס יסע בלי שום בעיה ב 120 אבל יתקשה להאיץ ל 160 ולא יהיה מסוגל להאיץ ל 200 בגלל שלא יוכל להתמודד עם התנגדות האוויר.

 

בהילוך חמישי ב 160 קמ"ש לדוגמא, הסל"ד יהיה עדין רחוק מהסל"ד המקסימלי, אבל למנוע כבר לא יהיה כוח להתגבר על התנגדות האוויר ולצבור עוד מהירות.

 

 

פורסם
מצטער שאני מפריע לרומנטיזציה שאתם עושים לרכב הזה.

 

אתם התחלתם בדיון נוסטלגי שפעם היו פיאטים/אופל עם 60-50 כ"ס ואנשים הסתדרו אז למה שלא יסתדרו עם סנדרו ו-73 כ"ס.

 

אני כתבתי שהרבה מים זרמו בירקון מאז אותם ימים.

 

מה לדעתך יותר בטוח (אקטיבי/פסיבי)ף מודרני, מאובזר? סנדרו או פיאט 500?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כימגאי אתה קצת נודניק אמרו לך את זה פעם?

 

פולו דיזל סטיישן עם 68 כ'''ס

פונטו ספייס עם 60 כ''ס

פונטו ספייס עם 80 כ''ס

סיטרואן קקטוס עם 82 כ''ס

 

 

ריכזתי לך כאן רשימה חלקית של מכוניות שהחזקתי שנים ארוכות, בשום מצב לא הייתי סיכון לתנועה או מטרד כלשונך, ולא הייתי צריך לאמץ את הרכב כדי לשמור על קצת תנועה סביר במדינתנו הקטנטונת.

 

 

אבל אתה, החלטת על דעה, בנחרצות - ועכשיו אי אפשר להזיז אותך ממנה. בשלל הנושאים העומדים על הפרק.

 

אז אני לא כותב כדי לשכנע אותך, כי חבל על האנרגיות.

 

אני כותב רק למען הקוראים האחרים - שתדעו, שהרכב נשוא השרשור לא מהווה מטרד על הכביש אתם מקבלים את מה שאתם משלמים, והתמורה לשקל מצויינת.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אני בעלים של קליאו דור 3 עם מנוע די דומה, 1.2 עם 75 כ"ס.

 

הרכב לא מהווה מטרד, אם מתחילים תנועה אחרי אור אדום אז לוקח לו יותר זמן להאיץ, בגלל זה עומדים בנתיב הימיני, אבל אחרי זה אין בעיה לנסוע 100-120 פשוט עקב יחסי העברה קצרים הסלד גבוה.

 

עיקר הבעיה זה בעליות, במקרים מסוימים יורדים לשלולים ונותנים לעקוף, בשאר המקרים מורידים הילוך לוחצים חזק על דוושת הגז וזהו.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

^ לרדת לשוליים כדי לפנות דרך למישהו אף פעם לא יצא לי ויש לי אותו מנוע כמו שלך.

 

עלייה קיצונית עם קצב תנועה מוריד להילוך 2\3, אם יש פקק וכולם זוחלים אז מוריד ל1 ומקלל את כל מי שיש לו תיבה אוטומטית.

 

אבל כמה אנשים מגיעים לסיטואציות האלה ביום-יום?

יש לי את הסנדרו כבר מעל 3 שנים, במישורי חדרה-תל אביב אף פעם לא נתקלתי בבעיה.

גם עכשיו שעברתי לעמקים, הכל טוב.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

באזור שלי יש עליה קבועה שאני בשולים, אפשר לנסוע כמו הרוב אבל מדןבר על הילוך שלישי עם סלד באזור 4.5-5, רועש ולא נעים.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני עם סנדרו 1.2 ידנית מבציר 2016 מהיום שיצאה מהסוכנות. נכון, הרכב בסיסי וזה היה ידוע כשרכשתי אותו.

מעולם לא הפרעתי לתנועה, גם כשגרתי במרכז וגם עכשיו כשהצפנתי וגר באזור עמק יזרעאל.

על כביש 6 מפעיל קרוז קונטרול ונוסע על הימני על 100 קמ''ש - ממליץ לכם לנסות פעם, דיי כיף.

ברור שזה רכב שיש בו לא מעט פשרות, אך עם הפשרות מגיע גם המחיר הנמוך.

בסופו של יום הרכב עושה את מטרתו נאמנה - להסיע אותי מנקודה א' לנקודה ב' באמינות מופתית (ואפילו צריכת הדלק לא רעה..)

פורסם
אני עם סנדרו 1.2 ידנית מבציר 2016 מהיום שיצאה מהסוכנות. נכון, הרכב בסיסי וזה היה ידוע כשרכשתי אותו.

מעולם לא הפרעתי לתנועה, גם כשגרתי במרכז וגם עכשיו כשהצפנתי וגר באזור עמק יזרעאל.

על כביש 6 מפעיל קרוז קונטרול ונוסע על הימני על 100 קמ''ש - ממליץ לכם לנסות פעם, דיי כיף.

ברור שזה רכב שיש בו לא מעט פשרות, אך עם הפשרות מגיע גם המחיר הנמוך.

בסופו של יום הרכב עושה את מטרתו נאמנה - להסיע אותי מנקודה א' לנקודה ב' באמינות מופתית (ואפילו צריכת הדלק לא רעה..)

 

 

אל תיתן לעובדות לבלבל אותו.

אחלה רכב באחלה מחיר עושה אחלה עבודה לא התפשרות לא קמצנות לא מפריע לאף אחד על הכביש לא כלום. מאיץ מצוין סוחב מצוין שומר על מהירות גבוהה מצוין. אז הנדסת האנוש של הסלון לא הכי טובה או יוקרתית, ואולי מתלים לא הכי נוחים, ושומעים רעש מבחוץ. בשביל התג מחיר הזה שווה כל שקל. הזלזול המתנשא הזה שלו לא במקום בכלל. המה גם שהוא טועה.


×
×
  • תוכן חדש...