Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצייה סנדרו. DOWNGRADE אמיתי, שמתייקר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא רק זה...

 

הסנדרו הזאת יותר בטיחותית ויותר מאובזרת ויותר זולה(!) ממה שעלתה האלטו הידנית לפני 8-9 שנים!

 

ב 2015 נקנתה אלטו ידנית חדשה ממכשירית תנועה בפחות מ50 אלף ש"ח (במבצע), כמובן שבטווח של 8-9 תיהיה התקדמות שכזו בטכנולוגיה וברמת הבטיחות אבל יותר זולה היא לא.

כרפרנס לרכב זול בישראל (אולי הכי זול?) הסנדרו עלתה בטווח הגיוני בעיקר בגלל גל ההתייקרויות ולדעתי ברגע חתימת העסקה יהיה ניתן להוריד קצת את המחיר.

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
1. תפוחים לתפוחים.

2. מי שרוצה לקרוע ניילונים (מסיבותיו הוא), לא שואל את השאלה הזאת.

 

1. שוב, אני לא מסכים.

כי אתה מחליט שהתפוח הוא רכב חדש.

אבל יש מי שיגיד שהתפוח הוא התקציב. ואז משווים מה שנכנס בתקציב.

אם זה 208 בת שנתיים או קאדילק בת 7.

 

2. צודק.

פורסם

אם אתה פותח את הראש בצורה כזו ש" לא צריך ולא חייב חדש" אז ברור שאתה פתוח לקניה של סנדרו בת שנה (למעשה רכב חדש כמעט לכל דבר ועניין) ואז החלופה היא לא 208 בת שנתיים אלא 208 בת 4.

 

ולכן המעגל לעולם לא יסתיים וזו הסיבה שמשווים חדש לחדש, משומש למשומש.

 

ב 2015 נקנתה אלטו ידנית חדשה ממכשירית תנועה בפחות מ50 אלף ש"ח (במבצע),

 

אמרת בעצמך הכל, מבצע.

 

מחירון למחירון הסנדרו זולה מהאלטו של כמעט לפני עשור.

זה וואחאד הישג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זאת סתם הנחת עבודה שגויה לדעתי.

ואפשר לראות את זה בייעוצים כאן בפורום.

 

אני לא יודע איך אתה קונה אוטו. אבל לי יש תקציב, פלוס מינוס, לרכישת רכב.

 

אני באמת מחפש עכשיו רכב באיזור ה-60/70 אלף.

זה הקריטריון חיתוך שלי.

 

רק אז אני בודק מה הרכב הכי טוב ומתאים לי בסכום הזה. זה לא סנדרו אגב.

 

 

להגיד שאתה חי בואקום ובן אדם שרוכש סאנדרו חדשה לא יכול להשוות אותה לסופר מיני אחרת בת שנתיים שעולה אותו דבר זה יפה אולי בתיאוריה, אבל בפועל - זה מה שקורה.

 

ומי שקונה 208 בת 4 - משווה אותה לסנדרו בת שנתיים. נכון. זה לא פוסל את זה.

 

דוגמא מקבילה - אם אני רוצה לקנות דירת 4 חדרים ויש דירה חדשה מקבלן ודירה משומשת - אני לא יכול להשוות ביניהן?

 

אז שוב. אני לא מקבל את הטיעון שאי אפשר להשוות בין משומש לחדש. לדעתי אפשר בהחלט, כי מניסיוני, ועזרה להרבה חברים שרכשו רכבים. רוב האנשים שואלים - מה הכסף שלי יכול לקנות לי ולא את השאלה ההפוכה.

פורסם

זה מצוין שהרכב הזה קיים ועוד מחיר כזה, אין עוד אופציות כאלה חדשות.

וכמו שנאמר פה, האלטו הידנית שנמכרה פה לא מתקרבת לאוטו הזה בשום בפרמטר, אשכרה בימבה.

 

 

פורסם
זה נכון אם אתה מסתכל על זה בקטע של -

אני רוצה לקנות אוטו חדש. מה הכי כדאי לי?

 

אבל אולי המשוואה היא שונה?

יש לי 60-70 אלף שקל? מה הקנייה הכי טובה שאני יכול לעשות?

בסכום הזה תבחר מה שבא לך ואם תבחר בסנדרו אז יהיה לך עודף של 12 אלף.חשבת על זה ?

קרסו עשה צד נכון מאוד כי נכון לעכשיו זה אחת הדגמים הכי משתלמים בשוק מבחינת תמורה ומחיר.

ואם יש לך תקציב של 76 אלף תקנה לך סטפווי דיזל חדש שגם לו אין מתחרים בבחינת מחיר לתמורה !

פורסם

אפילו שמדובר בנתון יבש

15 שניות מ0- 100

לעומת 11 שניות מ-0 ל 100 זה הבדל משמעותי מאוד.

 

ויש להניח שהאצות הביניים גם יהיו בהתאם.

פורסם
אפילו שמדובר בנתון יבש

15 שניות מ0- 100

לעומת 11 שניות מ-0 ל 100 זה הבדל משמעותי מאוד.

 

ויש להניח שהאצות הביניים גם יהיו בהתאם.

ההבדל בהאצה, בין 11 ל-15, הוא עצום, ואין מצב שזה הבדל בין הדגמים בגלל ההבדל בין המנועים. למעשה, אין סיכוי שזה הפער בין הדגם היוצא לנכנס

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הוא נתן לך את הנתון של ה 0.9 טורבו לדעתי...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמובן, 0 ל 100 ב 11 שניות זה מנוע 0.9 טורבו.

 

 

מנוע 1.0SCe המדובר זה 15.1 שניות.

מנוע 1.2 הקודם - 14.5 שניות.

 

 

סה"כ הפרש הגיוני לטובת הדגם הקודם, בגלל ירידה בנפח המנוע ובמומנט.

 

 

פורסם

ירידה ב-כוח סוס, במקרה הזה היא באמת זניחה, מול ירידה במומנט.

 

כי הרי אף אחד לא ייסע כל היום עם הדוושה ברצפה כדי להגיע למקסימום כוח סוס ב-6500 סל"ד...

המומנט, זה הכוח הזמין של יום יום. וכשהוא מתקבל בסיבובי מנוע נמוכים יותר זו ברכה.

בדגם החדש יש ירידה במומנט של לא פחות מ-12%, וזה המון לרכב מן הסוג הזה. זה בוודאי יורגש.

אני גם לא בטוח שההרגשה הכללית תשתפר, עם מנוע 3 ציל" שמווברץ, ורועש יותר מקודמו.

 

כשמדובר במחיר, אתם צודקים. אין מה לעשות. זה היבואן, והוא רשאי לקבוע את מחיר הרכב לפי ראות עיניו.

דעתי האישית, היא עדיין שהרכב לא היה אמור להתייקר. וחבל שכך.

פורסם

דווקא בחדש שיא המומנט מתקבל בסל"ד יותר נמוך.

 

 

צריך לנהוג בשתי המכוניות אחת אחרי השניה כדי להבין את ההבדל, דף הנתונים זה לא הכל.

 

אגב מנוע ה 1.0 הזה סוחב מינוואן 7 מקומות (אבל די קטן) של רנו לשוק ההודי, Renault Triber...אנשי רו נשאלו בהשקה למה אין מנועים יותר חזקים, ענו שזה מספיק לגמרי לדרישותיו של הנהג ההודי :-)

 

 

פורסם

הודי ממוצע שוקל 52 קילו כבוגר.

2 הורים, סבתא וארבעה ילדים זה ~200 קילו.

מהצד השני, תקן הבטיחות ההודי חוסך לפחות חצי טון משקל יחסית לתקנים האירופאיים ולכן המנוע ההודי סובל הרבה פחות :-P

פורסם

עשרות שנים נסעו פה פונטו ואונו ושרייד וסימקה, עם 50-70 כ''ס

 

הרכב הזה עומד בקצב התנועה באופן סביר בהחלט

 

ללא ספק, גם אחרי ההתייקרות, מי שמחפש vfm+ ראש שקט ואחריות ארוכה, הדאצ'יה מועמד שבהחלט יש לשקול. כל עוד אתה מבין מה אתה מקבל ולא מצפה לרמת גימור של גולף.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

מצטרף לקודמי^

זה שהיום כל רכב סופר מיני מגיע עם מנוע 100 כ"ס לפחות, לא אומר שאי אפשר לנסוע ברכב משפחתי אטמוספרי, גיר 5 הילוכים שיש לו רק 70 כוחות סוס.

לפני פחות מ2 עשורים היינו נוסעים במשפחה עם אופל קאדט, הגיר היה רק 4 הילוכים ידני, המנוע היה ללא הזרקה אלא קרבורטור והפיק אולי 60 כוחות סוס.

הגענו לירושלים, לאילת, לטבריה והרכב נסע בכל הארץ, כמובן שהתאמץ והיו גם בעיות, אבל לא רק בגלל ההספק אלא בגלל הטכנולוגיה העתיקה (וכמובן גיל הרכב)

מי שמחפש רכב מודרני, זול, חסכוני ופשוט - הדאציה עונה על הדרישות האלו ללא ספק!


×
×
  • תוכן חדש...