Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצייה סנדרו. DOWNGRADE אמיתי, שמתייקר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מאיץ מצוין? בהשוואה למה?

ומה עם הסל"ד הגבוהה עקב יחסי העברה קצרים?

בטח שיש ברכב התפשרויות.

או קושי בסחיבה בעליות מסוימות?

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא הייתי קורא לרכב הזה "מאיץ מצוין", אבל לא נתקלתי באיזשהם קשיים להתמודד בתנועה המודרנית וזה מעולם לא מחשבה שעלתה בראשי או משהו שהטריד אותי.

לגבי עליות, יש אחת ליד מסעדת "קימל" (סקי בגלבוע) למי שמכיר שאותה אני עושה על הילוך שלישי במהירות של 70 קמ''ש בערך. את העלייה של היציאה מכביש 1 לכביש 443 אני עושה על הילוך רביעי בסביבות ה-90 קמ''ש. שוב, לא משהו לספר עליו לחברים אבל גם לא משהו חריג לרעה.

הסל''ד הגבוה בהחלט לא נעים, בעיקר בנסיעה ממושכת. לכן אני נוסע בכבישים מהירים על 100 קמ''ש ולא יותר. אבל גם כאן זו בעיה שפתירה לחלוטין עם הגברה של הרדיו.

לכל רכב יש פשרות - צרכן חכם יחליט מה חשוב לו ומה פחות ויקבל החלטה שמתאימה לו בהתאם לתקציב שברשותו.

פורסם
מאיץ מצוין? בהשוואה למה?

ומה עם הסל"ד הגבוהה עקב יחסי העברה קצרים?

בטח שיש ברכב התפשרויות.

או קושי בסחיבה בעליות מסוימות?

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

זה לא פרארי. לרכב משפחתי על כביש עירוני/בין עירוני אין לי תלונות ונסעתי על הרבה מכוניות בחיי בתור נהג בחברת ליסינג לשעבר וגם על מכוניות פרטיות שלי.

אולי כי הרכב שלי ידני בניגוד לתיבות הרובוטיות בדגמים אחרים שלא ניסיתי. גם בקושי בסחיבה בעליות לא סבלתי. נסעתי איתו לצפון עד ק"ש ועד הגליל המערבי, עשיתי את כל העליות לירושלים עד ים המלח וחזרה. חוץ מאילת חרשתי עם האוטו בכל הארץ.

פורסם

גם אצלי ידני, כוח זה לא הצד החזק של הרכב.

כול רכב עולה עליות השאלה איך, עם המנוע הזה יש מצבים שאתה עולה עליות לא במהירות שאתה רוצה אלא איך שהמנוע מאפשר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תראה, טרם נתקלתי בעליה שלא הצלחתי להאיץ בה למהירות גבוהה יותר ע"י הורדת הילוך.

 

"מה הרכב מאפשר" זה תיאור שאני מצפה מצפה לקרוא על אלטו 1.0 אוטומטית.

 

סנדרו מתמודד עם דברים כאלה הרבה יותר טוב, אני לא אומר שזה נעים לאוזן, אבל זה לא רכב עם רגשי נחיתות בכביש.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
כימגאי אתה קצת נודניק אמרו לך את זה פעם?

 

פולו דיזל סטיישן עם 68 כ'''ס

פונטו ספייס עם 60 כ''ס

פונטו ספייס עם 80 כ''ס

סיטרואן קקטוס עם 82 כ''ס

 

 

ריכזתי לך כאן רשימה חלקית של מכוניות שהחזקתי שנים ארוכות, בשום מצב לא הייתי סיכון לתנועה או מטרד כלשונך, ולא הייתי צריך לאמץ את הרכב כדי לשמור על קצת תנועה סביר במדינתנו הקטנטונת.

 

 

אבל אתה, החלטת על דעה, בנחרצות - ועכשיו אי אפשר להזיז אותך ממנה. בשלל הנושאים העומדים על הפרק.

 

אז אני לא כותב כדי לשכנע אותך, כי חבל על האנרגיות.

 

אני כותב רק למען הקוראים האחרים - שתדעו, שהרכב נשוא השרשור לא מהווה מטרד על הכביש אתם מקבלים את מה שאתם משלמים, והתמורה לשקל מצויינת.

 

הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.

 

זה שאתה חושב שאתה לא מפריע לא אומר שאתה לא מפריע. רק אומר.

 

בנוגע לסנדרו היא מצטיינת בפרמטר אחד בלבד והוא יחס פח לשקל.

 

מי שחושב שסנדרו זה רכב מצויין לא התנסה מימיו בסופר מיני או אפילו מיני מודרנית פחות או יותר באותו טווח מחיר.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

הסנדרו טובה ביחס למחיר, ביחס לסופר מיני מודרנית היא מרגישה מיושנת.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
הדאצ'יה סנדרו עם המנוע 0.9 טורבו דווקא מאוד קרצה לי , אבל הגיר הרובוטי הזה גרם לי אפילו לא לנסות אותה והלכתי על הספארק עם הגיר הרציף. אני לא מצטער על הבחירה. ייתכן מאוד שבשילוב גיר אחר הייתי קונה את הסנדרו. ההתעקשות על הגיר הזה לא ברורה. זול יותר לייצור מגיר "סטנדרטי"?
יותר זול לייצור.

 

כאן הם תיכננו גיר אחד, שהוא בבסיסו ידני, ובתוספת רכיבים יהיה גם רובוטי חד מצמדי - חיבור מחשב ואקטואטור להעברת הילוכים, התקנת מנגנון קלאץ׳ אוטומטי ועוד כמה דברים שאני לא בקיא בהם.

 

זה יותר זול מלתכנן ולייצר (או לקנות אצל OEM כזה או אחר) גיר רציף/דו מצמדי/פלנטרי.

 

למה לא השתמשו בפתרונות קיימים מבית רנו/ניסן? לא יודע, אבל כנראה שהם היו צריכים להגיע למחיר מטרה מסויים, כדי שהרכב יהיה תחרותי, ופה כל יורו וכל סנט קובע.

 

בכלל, ממה שקראתי על דאצ׳יות, בתכנון רכבים האלה הושקעה חתיכת עבודה, כדי להוציא את המוצר שהם הוציאו במינימום עלויות פיתוח וייצור, ובהסתכלות קדימה על אפשרות ייצור במדינות עולם שלישי על ציוד מיושן, וכל זה כדי שיהיה זול לקניה ועמיד לכבישי מדינות מתפתחות.

 

בקיצור, כל הכבוד, ויש המון כבוד לרנו על היכולות ההנדסיות שלהם. לא הרבה יצרנים מסוגלים להרים דבר כזה (אולי ואג, טויוטה, יונדאי, פורד, פיאט וזהו).

 

האם אני הייתי קונה רכב כזה לעצמי? כנראה שלא, אני אישית מעדיף קורולה/אוריס/פריוס משומשת בתקציב הזה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.

 

זה שאתה חושב שאתה לא מפריע לא אומר שאתה לא מפריע. רק אומר.

 

בנוגע לסנדרו היא מצטיינת בפרמטר אחד בלבד והוא יחס פח לשקל.

 

מי שחושב שסנדרו זה רכב מצויין לא התנסה מימיו בסופר מיני או אפילו מיני מודרנית פחות או יותר באותו טווח מחיר.

במקרה הזה הוא באמת לא מפריע.

 

כנראה שבעיניך רכב שנדרשות לו 15 שניות למאה קמש זו הפרעה לתנועה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
מי שחושב שסנדרו זה רכב מצויין לא התנסה מימיו בסופר מיני או אפילו מיני מודרנית פחות או יותר באותו טווח מחיר.

 

לא נראה לי שתמצא אדם נורמלי שיטען שמדובר ברכב מצוין. כמו הפז'ו 301 הארורה, מדובר בגוש מתכת עם דלתות, מנוע ו"גיר" שמתומחר בצורה נמוכה מאוד יחסית לשאר השוק ולכן נותן VFM גבוה למי שמוכן לסבול את המגרעות שלו.

אני אישית לא הייתי קונה ב-2019 רכב עם דירוג בטיחות נמוך יותר מרכב שקניתי ב-2013, בטח לא רכב עם דירוג בטיחות של אפס עגול, ולא משנה כמה הוא זול.

פורסם

דירוג הבטיחות הוא בולשיט.

הוא לא משקף באמת את הבטיחות של הרכב, אלא את הקיום של מערכות ספציפיות, שמשרד התחבורה קבע שצריכות להיות כדי לקבל ציון.

 

זה לא אומר שיש לרכב פחות כוכבי בטיחות מהרכב שקנית ב2013, אלא פשוט שנתנו לו ציון נמוך בגלל שאין לו מובילאיי, בלימה אוטונומית ועוד מערכות שונות.

 

הסנדרו היא בהחלט רכב שמתאים לאנשים שהם לא חובבי רכב ולא צריכים לנסוע מהר כל היום.

יש לה דברים שמרגישים קצת זולים אבל היא רכב נוח שעושה בדיוק מה שרוצים ממנו, באופן אמין וחסכוני.

פורסם

יש לו גם פחות כוכבי בטיחות מהרכב שקניתי ב-2013... והסיבה שלרכב שלי יש דירוג בטיחות גבוה יותר הוא כי יש לו 6 כריות אוויר לעומת 4 בסנדרו (שזה בפני עצמו קצת הזוי).

פורסם

בקליאו למשל יש גם 4 אבל הן ממלאות את הפונקציה של 6 באותה צורה.

 

מעניין אם הרכב שלך עלה ב2013 כמו סנדרו, כי אם לא אז קצת קשה להשוות.

 

אני מבטיח לך ב100% שהסנדרו יותר בטיחותי מרוב הרכבים שהיו על הכביש ב2009, להוציא מותגי יוקרה.

 

יש סיבה שהרכב הזה זול. הוא לא אמור להיות מצטיין בבטיחות. יש לו בטיחות סבירה.

רוב הסיכויים שהבטיחות תעלה משמעותית בדגם הבא, כדי לעמוד בסטנדרטים שמשתנים כל שנה.

 

מה שכן, הוא הרבה יותר טוב מה301 או מהספייס סטאר, שאליהן משווים אותו כל הזמן.

פורסם
הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.

 

זה שאתה חושב שאתה לא מפריע לא אומר שאתה לא מפריע. רק אומר.

 

בנוגע לסנדרו היא מצטיינת בפרמטר אחד בלבד והוא יחס פח לשקל.

 

מי שחושב שסנדרו זה רכב מצויין לא התנסה מימיו בסופר מיני או אפילו מיני מודרנית פחות או יותר באותו טווח מחיר.

 

התנסיתי בעשרות מכוניות. כן יש יותר טובות מסנדרו. ויש גם גרועות יותר. מסתדרת ברמה מספקת++ בכבישים לא מפריעה לאף אחד תפסיק כבר עם הבולשיט הזה. בוא תיסע איתי פעם אחת תגיד לי שאני מפריע לתנועה. למה אתה ממשיך להתעקש להוכיח שאין לך מושג?


×
×
  • תוכן חדש...