Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצייה סנדרו. DOWNGRADE אמיתי, שמתייקר.


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 1754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במקרה הזה הוא באמת לא מפריע.

 

כנראה שבעיניך רכב שנדרשות לו 15 שניות למאה קמש זו הפרעה לתנועה.

 

 

כוח זמין חשוב מאוד לבטיחות אקטיבית של רכב.

 

בעידן שכמעט כל מכונית מודרנית נמכרת עם מנוע טורבו הסנדרו underpowered בצורה משמעותית.

 

15 שניות מרגישות כמו נצח כאשר צריך להשתלב מעמידה לתוך תנועה זורמת. בנוסף מדובר במנוע שאין לו כוח לבצע תאוצת ביניים במהירות שהכרחית מאוד בעקיפות או בתמרון התחמקות מכל מיני אידיוטים על הכביש.

 

דירוג הבטיחות הוא בולשיט.

הוא לא משקף באמת את הבטיחות של הרכב, אלא את הקיום של מערכות ספציפיות, שמשרד התחבורה קבע שצריכות להיות כדי לקבל ציון.

 

זה לא אומר שיש לרכב פחות כוכבי בטיחות מהרכב שקנית ב2013, אלא פשוט שנתנו לו ציון נמוך בגלל שאין לו מובילאיי, בלימה אוטונומית ועוד מערכות שונות.

 

הסנדרו היא בהחלט רכב שמתאים לאנשים שהם לא חובבי רכב ולא צריכים לנסוע מהר כל היום.

יש לה דברים שמרגישים קצת זולים אבל היא רכב נוח שעושה בדיוק מה שרוצים ממנו, באופן אמין וחסכוני.

 

דירוג בטיחות בולשיט, כוח של מנוע בולשיט. הכל בולשיט.

 

אתם מתעקשים להגן בכוח על הדגם הזה רק כי מדובר במותג underground ותו לא.

 

מדובר ברכב חלש, מיושן ולא בטוח שהיתרון העיקרי שלו הוא בכמות פח לשקל למי שממש חייב להוריד את הניילונים.

 

אני מבטיח לך ב100% שהסנדרו יותר בטיחותי מרוב הרכבים שהיו על הכביש ב2009, להוציא מותגי יוקרה.

 

סנדרו לא עולה כמו רכב שנת 2009. סנדרו עולה כמו רכב שנת 2017 - 2018 או מיני מודרנית שנת 2019 והיא נחותה כמעט בכל פרמטר.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כוח זמין חשוב מאוד לבטיחות אקטיבית של רכב.

 

 

 

 

זה נכון, טעניה הגיונית. אבל בין זה לבין "מעקב את התנועה" אין קשר.

 

 

סנדרו לא היחדיה כאן, יש בחו"ל פיז'ו 208 עם מנוע 1.0 אטמוספרי, פולו 1.0 אטמוספרי ועוד כמה, מכוניות עם ביצועים מקבלים לסנדרו ואלו מכוניות מודרניות של יצרנים לגיה א', לא low cost.

 

זה שאותן לא מייבים לארץ ואת הסנדרו כן, לא אומר שגירסאות אלו לא קיימות...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ChemGuy85

במה רכב מיני עדיף?

ניקח את פיקנטו למשל, הפיקנטו יקרה כמעט ב 10 אלף, תא מטען קטן יותר, מרווחת הרבה פחות, פחות מאובזרת, נוחות נסיעה לדעתי פחות טובה.

נכון יש בלימה אוטונומית, מבחינת ריסןק קשה לומר כי מדובר על קטגוריות שונות.

 

אז איזה מיני תהיה עדיפה כמעט בכול פרמטר?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה הבן אדם כועס ? אפשר לחשוב שנמכרו עשרות אלפי יחידות של סנדרו 1.0 והן מעכבות את התנועה ויוצרות את הפקקים,

לא מתאים אל תקנה, מישהו כתב באיזה מקום(לא בפורום הזה) כשנוהגים בדאציה זה כמו ללכת עם שלט שכתוב בו "נכשלתי בחיים" גועל נפש. לא מבין בן אדם שגם ככה לא מתכוון לקנות ומתלונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ChemGuy85

במה רכב מיני עדיף?

ניקח את פיקנטו למשל, הפיקנטו יקרה כמעט ב 10 אלף, תא מטען קטן יותר, מרווחת הרבה פחות, פחות מאובזרת, נוחות נסיעה לדעתי פחות טובה.

נכון יש בלימה אוטונומית, מבחינת ריסןק קשה לומר כי מדובר על קטגוריות שונות.

 

אז איזה מיני תהיה עדיפה כמעט בכול פרמטר?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

בוא נלך על פיקנטו.

 

ב-0 ק"מ יד 1 אתה קונה פיקנטו LX ב-66 אלף שקל.

 

בתמורה אתה מקבל רכב הרבה יותר מעוצב וסחיר.

 

מנוע 1.2 82 כ"ס, גיר אוטומט פלנטרי, 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, מערכת שמירה על נתיב ועוד כל מיני ממתקים.

 

מבחינת אבזור אתה מאבד מערכת מולטימדיה, ג'נטים קלים ועוד כמה קשקושים.

 

או תיקח ספארק ב-66 אלף על הכביש.

 

מנוע 1.4 בהספק 100 כ"ס, גיר רציף, 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, מולטימדיה מקורית, עיצוב פנים וחוץ הרבה יותר מודרני.

 

מצד שני רכב יותר קטן, תא מטען יותר קטן משמעותית.

 

כפי שציינתי היתרון המהותי של סנדרו הוא בכמות פח לשקל.

 

מי שממש, אבל ממש חייב עוד 100 - 150 ליטר בתא מטען וספסל אחורי יותר מרווח וחייב להוריד את הניילונים אז הדאצ'יה אופציה סבירה.

 

מי שמתנייד בעיקר לבד עדיף לו הוסיף עוד 8,000 שקל ולקבל חבילה הרבה יותר מודרנית, מגובשת ובטוחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני השוותי אותה מול הפיקנטו הידנית.

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יכול להשוות רכב מיני לסופר מיני כי לא כל אחד יכול להסתפק ברכב מיני.

 

הסאנדרו היא סופר מיני במחיר של מיני. ציינת את החסרונות וזה רק מוכיח את הנקודה, אני באמת לא חושב שיש הרבה אנשים שהתפשרו על הדברים שציינת ויקחו סאנדרו בגלל כמות הפח. הם יקחו סאנדרו כי הם צריכים סופר מיני.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שאני יכול להשוות בין הרכבים מדובר באותה קטגורית מחיר. מי שחייב יותר פח לשקל וחייב להוריד ניילונים יעדיף סנדרו. מי שרוצה רכב יותר מודרני ומגובש, אך יותר קטן וצפוף יקח מיני.

 

בסופו של דבר כל הרכבים בקטגוריה הזאת הם פשרה. רכב גדול יותר אך מיושן מאוד או רכבים קטנים, אבל מאובזרים יחסית מודרניים.

 

או שקונים סופר מיני מודרנית משומשת שנמצאת שנתיים על הכביש ונהנים מרכב שהוא שיפור מהותי בכל בחינה אפשרית.

 

pick your poison.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהו רכב "מגובש"?

איזה אבזור יש במכונית מקבילה שאין בסאנדרו (ולהפך)?

 

פח לשקל?

 

במיני אתה מקבל מרווח פנים ותא מטען קטנים משמעותית. הביטוי "פח לשקל" משוייך למכוניות אמריקאיות של שנות השבעים והשמונים, שהיו בעלות מימדים גדולים, ללא יתרון במרווח הפנים.

אתה לא קונה "פח" בסנדרו.

אתה קונה מקום לרגליים ולמטען.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שאני יכול להשוות בין הרכבים מדובר באותה קטגורית מחיר. מי שחייב יותר פח לשקל וחייב להוריד ניילונים יעדיף סנדרו. מי שרוצה רכב יותר מודרני ומגובש, אך יותר קטן וצפוף יקח מיני.

 

בסופו של דבר כל הרכבים בקטגוריה הזאת הם פשרה. רכב גדול יותר אך מיושן מאוד או רכבים קטנים, אבל מאובזרים יחסית מודרניים.

 

או שקונים סופר מיני מודרנית משומשת שנמצאת שנתיים על הכביש ונהנים מרכב שהוא שיפור מהותי בכל בחינה אפשרית.

 

pick your poison.

 

שמע שיכנעת אותי אבל לא מסכים איתך על הפיקנטו. למה לקנות פיקנטו ולרדוף אחרי הפח לשקל ועוד לקבל בתמורה עגלה שמפריעה לתנועה?

לא צריך להתפשר! קנה יאמאה MT07, יעלה לך רק 56K שקלים מה שמשאיר לך 10K לציוד רכיבה איכותי והופ הם באותה קטגוריית. תקבל פצצה של אופנוע ולא תפריע לאף אחד על הכביש!

אז מה אם יש רק מקום אחד+כיסא למורכב מתאבד, מי צריך את כל הפח העודף הזה?

 

עכשיו ברצינות. מצחיק אותי שאתה מעמיד את הפיקנטו כאיזה רפרנס ביחס לסאנדרו המיושנת והלא מגובשת. מה יש בפיקאנטו? סתם אוטו. מה בדיוק יותר מגובש או מודרני שם? מנוע אטמוספרי מימי טרמפפו, גיר אוטומטי עתיק, צריכת דלק של בהמה ומראה שכבר נמאס לראות. מהבחינה הזו היא בבדיוק כמו הסאנדרו (פרט לצריכת הדלק העדיפה אצל הרומניה).

 

עזוב את הרומניה. יצא לי לנסוע בפיקאנטו מהדגם "המפואר", כלומר אותו פח עם 2 דלתות פחות ותגים/מדבקות של חי בסרט. יצא לי לנסוע גם על פנדה מהדור האחרון שהוא כבר ענתיקה. אני לוקח פנדה בכל יום. אתה חושב שאני משוחד? גם דוד שלי שמחזיק את שתי אלה מעדיף את הפנדה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית גם מעדיף את הפנדה על הפיקנטו, היא יותר מרווחת ודינאמית, מהנה לנהיגה ורמת החומרים מעט יותר נמוכה.

לגבי ההשוואה בגלל שזה באותה קטגורית מחיר, מה הפא**נג קשר? אלו שני מוצרים מקטגוריות שונות, בלי קשר למחיר. זה כמו שתשווה סדרה 7 בת 13 לפיקנטו כי שתיהן עולות אותו דבר.

זה כמו שתשווה מקרר 700 ליטר משומש למקרר 400 ליטר חדש ותגיד שעדיף לקנות את החדש, למשפחה עם 6 נפשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו ברצינות. מצחיק אותי שאתה מעמיד את הפיקנטו כאיזה רפרנס ביחס לסאנדרו המיושנת והלא מגובשת. מה יש בפיקאנטו? סתם אוטו. מה בדיוק יותר מגובש או מודרני שם? מנוע אטמוספרי מימי טרמפפו, גיר אוטומטי עתיק, צריכת דלק של בהמה ומראה שכבר נמאס לראות. מהבחינה הזו היא בבדיוק כמו הסאנדרו (פרט לצריכת הדלק העדיפה אצל הרומניה).

 

עזוב את הרומניה. יצא לי לנסוע בפיקאנטו מהדגם "המפואר", כלומר אותו פח עם 2 דלתות פחות ותגים/מדבקות של חי בסרט. יצא לי לנסוע גם על פנדה מהדור האחרון שהוא כבר ענתיקה. אני לוקח פנדה בכל יום. אתה חושב שאני משוחד? גם דוד שלי שמחזיק את שתי אלה מעדיף את הפנדה.

 

רפרנס הזה יותר טוב מסנדרו. כואב לשמוע? זה מה יש.

 

מה יש בפיקנטו? 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, התראה על תמרורים.

 

מה לדעתך יהיה יותר סחיר? פיקנטו או סנדרו? תעשה סקר לאיזה רכב יש עיצוב פנים וחוץ יותר מוצלח ותגיד לי מי ינצח.

 

ברגע שהעלת את הפנדה רק מוכיח שאתה נלחם למען underdogs רק כי מדובר ב-underdogs.

 

הפנדה "החדשה" רכב כושל סימפטום נוסף לגסיסת פיאט. לא סתם סמל"ת בקושי הצליחו להזיז 50 יחידות בשנה עד שהתייאשו והפסיקו את הייבוא. אבל לפחות יש לך עוד underdog לסגוד לו. גם זה משהו.

 

אני אישית גם מעדיף את הפנדה על הפיקנטו, היא יותר מרווחת ודינאמית, מהנה לנהיגה ורמת החומרים מעט יותר נמוכה.

 

:lol:

 

די, אני לא יכול. דינאמית ומהנה לנהיגה?! סבבה. אל תשכח לקחת אותה למסלול.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...