Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצייה סנדרו. DOWNGRADE אמיתי, שמתייקר.


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 1754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שכן, הוא הרבה יותר טוב מה301 או מהספייס סטאר, שאליהן משווים אותו כל הזמן.

 

ההשוואה בינה לבין הספייס סטאר לא כל כך במקום.

הספייס סטאר היא לא מיני, וגם לא סופר מיני. לגודלה, איפה שהוא באמצע.

מלבד הגודל, אני לא רואה יתרונות של הדאצייה באף תחום.

-על השילוב מנוע גיר אין מה לדבר. המיצובישי לוקחת כאן, ובגדול.

רוב רכבי הצבא, שמצויידים בדיוק במנועים הללו, עברו מזמן את ה-200000 ק"ם, ללא בעיות מיוחדות.

-הנדסת האנוש בדאצייה, הוא עדיין על הפנים. מזל שנזכרו השנה להעביר את צופר הרכב, מידית האיתות, למקומה הטבעי. על ההגה.

כל הכבוד לדאצייה!

-כפתורי פתיחת החלון הקדמי, נראים כמו קיט הרכבה מקומית בארץ, מתחילת שנות ה-90. לרכבים שלא היה להם ח"ח בכלל.

-כנ"ל הכפתורים שפותחים/סוגרים את החלונות מאחורה. בקונסולה המרכזית? מה זה? COPY-PASTE, מה-SYMBOL?

זה ייקרה ב"מתיחת פנים הבאה.

-מאחורה עדיין יש כפתור מוזר לפתיחת תא המטען? בדגם הקודם היה. עם כניסה למפתח בתוכו.

כבל פשוט, ליד כסא הנהג, היה אפילו חוסך הרבה כסף. נו, טוב , אולי בפעם הבאה.

-על חלונות כהים מאחור{השוואה מול ספייס סטאר עדיין, כן?}אין מה לדבר. הילדים שיושבים שם, חייבים להשתזף.

-תדלוק הרכב זה כבר אופרה אחרת. זה הולך בשלבים. לכבות מנוע, לצאת מהרכב, לפתוח עם המפתח את פתח המילוי, ולסגור אחריך. אומנם זה קיים עדיין אצל עוד יצרנים, אבל אני אישית לא אוהב את הסידור הזה.

ברכבים מהמזרח, הפתיחה מבפנים, שזולה יותר, קיימת כבר עשרות שנים. בסוף זה יגיע גם לדאצייה. לא למהר. יש זמן.

 

העליתי כאן רק כמה דברים "קטנים" ומעצבנים{אותי לפחות}, על הרכב.

אבל השוואה לספייס סטאר אין כאן. הם פשוט לא באותה קבוצה.

ועוד לא העלנו את נושא הגיר הרגיל, מול האוטומטי, או הסחירות העתידית של הספייס סטאר, שהיא עדיפה בהרבה.

וגם החיסכון בדלק. ועוד דברים שלא עולים לי כרגע לראש או שכחתי.

לכתוב שהיא טובה יותר? זו דעתך האישית ואני לא מתווכח על כך.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

את אותה שמירה על נתיב והתראה על תמרורים שיש בפיקנטו החדשה יש גם בסנדרו - בשתיהן זה מערכת התראה מקומית שתוכל להתקין גם על רכב מודל 2002, בלימה אוטונומית זה ההבדל היחיד שיש לטובת הפיקנטו.

 

מבחינת מרחב וגודל הן לא באותה קטגוריה, הסנדרו היא סופר מיני והפיקנטו היא רכב מיני - ולכן אין פה באמת השוואה, מי שצריך סופר-מיני אין ספק שהפיקנטו לא תתאים לו.

 

הפנדה היא רכב עם הרבה יותר אופי מהפיקנטו ואישית אני גם אוהב יותר אותה - להגיד אם היא בטיחותית או מאובזרת כמו הפיקנטו? כנראה שלא, אבל יש לכל אחד סדר עדיפויות אחר ברכב.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

-הנדסת האנוש בדאצייה, הוא עדיין על הפנים. מזל שנזכרו השנה להעביר את צופר הרכב, מידית האיתות, למקומה הטבעי. על ההגה.

כל הכבוד לדאצייה!

-כפתורי פתיחת החלון הקדמי, נראים כמו קיט הרכבה מקומית בארץ, מתחילת שנות ה-90. לרכבים שלא היה להם ח"ח בכלל.

-כנ"ל הכפתורים שפותחים/סוגרים את החלונות מאחורה. בקונסולה המרכזית? מה זה? COPY-PASTE, מה-SYMBOL?

זה ייקרה ב"מתיחת פנים הבאה.

-מאחורה עדיין יש כפתור מוזר לפתיחת תא המטען? בדגם הקודם היה. עם כניסה למפתח בתוכו.

כבל פשוט, ליד כסא הנהג, היה אפילו חוסך הרבה כסף. נו, טוב , אולי בפעם הבאה.

-על חלונות כהים מאחור{השוואה מול ספייס סטאר עדיין, כן?}אין מה לדבר. הילדים שיושבים שם, חייבים להשתזף.

-תדלוק הרכב זה כבר אופרה אחרת. זה הולך בשלבים. לכבות מנוע, לצאת מהרכב, לפתוח עם המפתח את פתח המילוי, ולסגור אחריך. אומנם זה קיים עדיין אצל עוד יצרנים, אבל אני אישית לא אוהב את הסידור הזה.

ברכבים מהמזרח, הפתיחה מבפנים, שזולה יותר, קיימת כבר עשרות שנים. בסוף זה יגיע גם לדאצייה. לא למהר. יש זמן.

...

אם אתה כותב את זה, לא הבנת בכלל את הראש של דאצ'יה (במיוחד הסנדרו).

 

זה רכב שמראש נולד כאלטרנטיבה זולה לכל המתחרים שלו (כן, הסופר מיני. כל ההשוואות לקטגוריות אחרות לא שייכות לעניין). ולא רק אלטרנטיבה זולה אלא שעושה את זה במופגן, כדי שיהיה לכם ברור שמדובר בחלקי מדף בני עשרים של רנו שחיברו מהם רכב, וככה הוזילו עלויות. מהבחינה הזו זה הכי honest car שאפשר לקנות היום, בניגוד לרכבים אחרים שמלבישים אותם בכסות אחרת ממה שהם, וגובים על כך יופי של כסף.

 

אז ברור שהוא לא ברמה של המתחרים שלו, אבל מצד שני לא כ-ז-ה רחוק מהם, אם לוקחים בחשבון התניידות יומיומית, שזה ממילא מה שנועד הרכב לעשות. לא, הוא לא מסוכן להשתלבות בתנועה יותר מכל רכב אטמוספרי אחר. בטיחות מודרנית? כנראה שלא - UGWYPF. מי שלא טוב לו שיוסיף כסף ויקנה משהו אחר, אבל להפוך את הסנדרו למוקצה זה טפשי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפרנס הזה יותר טוב מסנדרו. כואב לשמוע? זה מה יש.

 

מה יש בפיקנטו? 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, התראה על תמרורים.

 

 

צמד המילים "רפרנס"+"פיקנטו" הוא מגוחך בעיני, ואם משווים את הפיקנטו לסופר מיני הוא גם חסר משמעות. כפי שאמרתי קודם על אותו המשקל קנה אופנוע במקום.

 

אם היית אוגר סטטיסטיקה ובודק כמה אנשים קנו סאנדרו למרות שהיו יכולים להסתפק במיני ולקנות את ה"רפרנס", המספר אני מאמין היה שואף ל-0, אם לא 0.

 

הזכרת בטיחות?

"רפרנס"

"רכב נחות"

 

גם אם נשקלל אבזור בטיחות נוסף בפיקנטו, הבדל מהותי לא יהיה כאן אם בכלל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה כותב את זה, לא הבנת בכלל את הראש של דאצ'יה (במיוחד הסנדרו).

 

דבר ראשון נתתי רק כמה דוגמאות קטנות להשוואה מול הספייס סטאר, כתשובה למישהוא שטען שהיא טובה יותר.

 

בכל אופן הבנתי טוב מאוד את הראש של דאצייה. כשהם רוצים הם מסוגלים. תראה את הדאסטר. פנינה אמיתית. רכב מעולה גם למחירו. שווה כל שקל. נראה טוב מבפנים ומבחוץ ונוסע מצויין. גם נוחה מאוד. גם ה-DOKKER כנ"ל.

במקרה של הסנדרו, זה סוג של פזל. כזה שמורכב מחלקי מדף ששייכים לתקופות אחרות.

המחיר זול? תקנה ותספר על חווית ה-61000 שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמד המילים "רפרנס"+"פיקנטו" הוא מגוחך בעיני, ואם משווים את הפיקנטו לסופר מיני הוא גם חסר משמעות. כפי שאמרתי קודם על אותו המשקל קנה אופנוע במקום.

 

אם היית אוגר סטטיסטיקה ובודק כמה אנשים קנו סאנדרו למרות שהיו יכולים להסתפק במיני ולקנות את ה"רפרנס", המספר אני מאמין היה שואף ל-0, אם לא 0.

 

הזכרת בטיחות?

"רפרנס"

"רכב נחות"

 

גם אם נשקלל אבזור בטיחות נוסף בפיקנטו, הבדל מהותי לא יהיה כאן אם בכלל.

 

אם סנדרו הייתה נבחנת מחדש במבחני הריסוק בסטנדרטים המחמירים יותר היא הייתה מקבלת 0 כוכבים בדיוק כמו פיאט פנדה "החדשה".

 

https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191

 

3 כריות אוויר נוספות לא מהותי, מערכת בלימה אוטונומית לא מהותית

 

שום דבר לא מהותי אצלכם

 

העיקר שתוכלו להמשיך לעשות אידיאליזציה לגרואטה המיושנת הזאת שמוכרים לכם ב-59,000 אלף שקל.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון. היא בטוחה מהפנדה בכל מצב בכל מבחן ובכל מתאר. אולי היא הייתה "חוטפת" בגלל היעדר עזרים אלקטרוניים (פחות רלוונטי לארץ ונגיע לזה...), בשורה התחתונה זה לא מה שהופך אותה ללא בטוחה, או במילים אחרות במקרה של תאונה הפיקנטו לא תגן עליך טוב יותר, המבחן שצירפתי מוכיח את זה. אם לרנו אין תוכניות לחיסול הדגם תהיה בטוח שעידכון עזרים אלקטרוניים יגיע גם אליה, ואז היא תהיה בטוחה לפחות כמו הפיקנטו אם לא יותר.

 

עכשיו נחזור לארץ הקודש, במתאר הארץ ישראלי שבשתיהן מותקנת צפצפה לא בטוח שאפשר בכלל להכתיר את הפיקנטו כבטוחה מהדאצ'יה...

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלימה אוטונומית מ-8 עד 75 קמ"ש זה לא "עזר אלקטרוני" אלא מערכת מצילת חיים שמקטינה משמעותית את הסיכוי להיות מעורב בתאונה.

 

מוכרים לכם ב-59 אלף רכב שהורכב משאריות שנאספו מרצפת הייצור של רנו-ניסן ואתם סוגדים לו כאילו מי ישמע מדובר במציאה של פעם בדור.

 

לפחות בגרסה הקודמת היה מנוע 4 צילנדרים. בגרסה הנוכחית אפילו את זה אתם לא מקבלים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה משלם בד"כ זה מה שאתה מקבל.

כרגע אין אלטרנטיבה לסופר-מיני חדשה במחיר הזה.

לי הקש ששבר את גב הגמל היה הגיר הרובוטי, אבל אני מניח שיש אנשים שזה פחות מפריע להם.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוח זמין חשוב מאוד לבטיחות אקטיבית של רכב.

 

בעידן שכמעט כל מכונית מודרנית נמכרת עם מנוע טורבו הסנדרו underpowered בצורה משמעותית.

אז מה? מה הבעיה עם זה שאין לה הרבה כוח?

אתה לא יודע להשתמש ברכב שאין לו כוח?

 

15 שניות מרגישות כמו נצח כאשר צריך להשתלב מעמידה לתוך תנועה זורמת. בנוסף מדובר במנוע שאין לו כוח לבצע תאוצת ביניים במהירות שהכרחית מאוד בעקיפות או בתמרון התחמקות מכל מיני אידיוטים על הכביש.

נהגתי במשך שלוש שנים על קליאו עם מנוע 1.2 שזהה לזה שהיה עד עכשיו בסנדרו.

ב99% מהזמן הוא מספיק כדי להזיז אותך ממקום למקום בלי שום בעיה, ואפילו לעלות את הקסטל או להגיע לאילת תוך שהוא עושה 20 קילומטר לליטר.

החלפתי לקליאו עם מנוע 0.9 טורבו כי שלוש שנים זה הרבה זמן בשביל לא ליהנות מהנסיעה. זה לא שהייתי חייב.

 

אתם מתעקשים להגן בכוח על הדגם הזה רק כי מדובר במותג underground ותו לא.

 

מדובר ברכב חלש, מיושן ולא בטוח שהיתרון העיקרי שלו הוא בכמות פח לשקל למי שממש חייב להוריד את הניילונים.

לא, מדובר ברכב טיפה יותר גדול ממיני, שעולה כמו מיני.

משפחה צעירה לא יכולה להיות הרבה זמן עם רכב מיני, וברגע שיש ילדים עם כיסאות בטיחות ענקיים, צריך להחליף את הרכב.

צריך להתפשר על דברים מסוימים אבל אי אפשר להתפשר על גודל כשיש לך ילדים.

 

 

סנדרו לא עולה כמו רכב שנת 2009. סנדרו עולה כמו רכב שנת 2017 - 2018 או מיני מודרנית שנת 2019 והיא נחותה כמעט בכל פרמטר.

 

כל פרמטר חוץ מהגודל.

תא המטען של פיקנטו לא יכול להכיל חצי ממה שנכנס בסנדרו.

 

שוב, יש לרכב הזה פונקציה מאוד ספציפית, שאתה לא רוצה להבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלימה אוטונומית מ-8 עד 75 קמ"ש זה לא "עזר אלקטרוני" אלא מערכת מצילת חיים שמקטינה משמעותית את הסיכוי להיות מעורב בתאונה.

 

מוכרים לכם ב-59 אלף רכב שהורכב משאריות שנאספו מרצפת הייצור של רנו-ניסן ואתם סוגדים לו כאילו מי ישמע מדובר במציאה של פעם בדור.

 

לפחות בגרסה הקודמת היה מנוע 4 צילנדרים. בגרסה הנוכחית אפילו את זה אתם לא מקבלים.

 

אם תיסע כחוק, תשמור מרחק ולא תשחק בטלפון התועלת באביזר הזה היא הרבה פחות גדולה ממה שאתה מייחס לה, בטח כאשר מדביקים לך את הצפצפה היום בכל רכב. הסאנדרו לא מושלמת אבל להפוך אותה למלכודת מוות ולטעון שפיקנטו היא תחליף עדיף זו בדיחה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב אני רואה שלא הזכירו אתה זה פה, אבל הנדסת האנוש שופרה בדגם לאחר מתיחת הפנים, מתגי החלונות הקדמיים במקום נורמלי והצופר בהגה. מתגי החלונות האחוריים החליפו את הקדמיים. גם איכות החומרים השתפרה מעט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי הפלצנות , הפלצנות... מאיפה הבאת את זה? אני קורא את מה שכתבת לאורך הדיון הארוך הזה ולא ממש הבנתי מה אתה רוצה.

הבנו שאתה נוסע עם רולס רוייס למכולת ובפרארי ולמבורגיני לסוף שבוע. הבנו שאתה מאוד כועס כשאתה רואה את "האשפה" הזו על הכביש ונס הצידה פן תיפגע מהעגלה הלא בטיחותית הזו.

להזכירך , מדובר פה על תמורה למחיר ולא נראה לי שהבנת את הנקודה...

אם סנדרו הייתה נבחנת מחדש במבחני הריסוק בסטנדרטים המחמירים יותר היא הייתה מקבלת 0 כוכבים בדיוק כמו פיאט פנדה "החדשה".

 

https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191

 

3 כריות אוויר נוספות לא מהותי, מערכת בלימה אוטונומית לא מהותית

 

שום דבר לא מהותי אצלכם

 

העיקר שתוכלו להמשיך לעשות אידיאליזציה לגרואטה המיושנת הזאת שמוכרים לכם ב-59,000 אלף שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יש לכם כולכם נגד צפצפה בקצה של מוט האורות?

 

זה כ"כ הרבה יותר נח ואינטואטיבי, לרמה שלא ברור לי למה התעשיה בסוף החליטה על מרכז ההגה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...