Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצייה סנדרו. DOWNGRADE אמיתי, שמתייקר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר מזמן לא קורא את מדור הרכב של טמקא אחרי שקראתי שם ביקורות שלמות שדי ברור שאו שהכותב לא מבין כלום או שמישהוא משלם עבור התוכן (החיובי או השלילי)...לכאורה.

 

הכתבה הזו לא שונה בכלום ממה שהתרגלנו מהם ועוד מוקצנת ע"י הנסיעה במיוחד לשלט שהוא הכיר בשביל צילום.

 

עבודה עיתונאית, ברור שאין פה.

 

 

 

9352360199588640360no.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באופן כללי אני מסכים איתך לגבי רמת עיתונות הרכב הירודה של טמקא.

ואני אכן גם יכול להתווכח לגבי המסקנות עבור גמישות המנוע או על צריכת דלק,

אבל על 3700 סל"ד ב-110 קמ"ש?

אני לא יודע איך אפשר להתווכח על הנתון הזה, חוץ מלהגיד שעורך המבחן פשוט משקר.

 

אני לא יודע לכמה אנשים הזדמן לנסוע על רכב עם איטום בסיסי שמפיק סל"ד כזה במהירות 110 אבל לטעמי זה רועש. מאוד.

פורסם

את הנתון הזה כלל לא בדקתי (וגם לא אמרתי שלא נכון) וזו גם כלל לא השאלה.

 

השאלה היא מה הסלד במהירות כזו אצל המתחרות ומה מידת הבידוד בהן (בוא נגיד אלטו ידנית) ואם זה מאפיין של כל הקטגוריה, אז או שלא תזכיר כלל את הנתון הזה או שתכתוב "בהתאם לסטנדרט בקטגוריה, הבידוד הוא X".

 

אבל כמו שזה נכתב , זה כאילו כל המתחרות זה אוירת רולס רויס באוטו ורק זה...פח זבל.

 

ואני ממש לא חושב שזה רכב "טוב", זה רכב שעונה בדיוק על המטרות שלו, השתנעות בסיסית בזול ובאמינות (מה זה בזול? הכי זול!)

 

ברגע שיוצאים מגבולות הגיזרה של ההגדרה הזו, חוטאים לביקורת שאתה כותב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חושב שההשוואה של הבוחן בטמקא היא מול הסנדרו עם המנוע הקודם(שהוא 110 ב-3200 סל"ד אם אני לא טועה, שזה לא נמוך אבל בגדר הנסבל)

 

אבל כן, בגדול אני מסכים איתך

פורסם

פתחתי בזמנו פוסט בנושא הסל"ד ונאמר לי שם שנושא הסל"ד לעומת כמות הרעש שהמנוע מפיק בכלל לא רלוונטית.

מה שרלוונטי הוא בידוד הרעשים.


×
×
  • תוכן חדש...