Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצייה סנדרו. DOWNGRADE אמיתי, שמתייקר.


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 1755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צופר בידית האיתות היה לי ברנו אקספרס, קליאו B וקנגו הישנה.

 

זה לא פחות נוח מצופר במרכז גלגל ההגה. רק צריך לתרגל.

 

בעצם בקנגו נתנו את שתי האופציות. גם כפתורים במרכז גלגל ההגה וגם בקצה ידית האיתות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני דווקא מרוצה שיש כאילו שלא אובהים את המותג כמו דאציה ומקשקשים שטויות על סנדרו ,אחרת מותג זול יהפוך להיות יותר מדי פופולארי ומוצלח מה שיגרום לקרסו להקפיץ את מחיר עוד יותר כמו שזה קרה עם הרבה עגלות של סופר כגון סלריו (אלטו) פיקנטו ספארק ועוד כמה מיני שהתחילו ב60אלף והיום מחוג מעל 80 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם לא הייתה ספארק אוטומטית, פיקנטו ידנית תמיד עלתה באזור ה 60 וקצת אלף והאוטומטית לקראת 80 אלף.

הפופולריות לא גרמה לעליית מחיר גדולה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מרוצה שיש כאילו שלא אובהים את המותג כמו דאציה ומקשקשים שטויות על סנדרו ,אחרת מותג זול יהפוך להיות יותר מדי פופולארי ומוצלח מה שיגרום לקרסו להקפיץ את מחיר עוד יותר כמו שזה קרה עם הרבה עגלות של סופר כגון סלריו (אלטו) פיקנטו ספארק ועוד כמה מיני שהתחילו ב60אלף והיום מחוג מעל 80 אלף.

 

עוד פעם אתה משווה ספארק ידנית מנוע 1000 מלפני שנים, בעלת אבזור דל וערום, לספארק אוטומטית 1400 מפוארת, מאובזרת שאפשר להשיג אותה, לא ב-80000, אלה ב-66000 , על הכביש?

 

ואם כבר אתה מדבר על "קרסו שמקפיץ מחיר", רק להזכירך, שזו הסיבה שהם נתקעים בסוף, עם מלאי, שיימכר במחיר "כאסח". רוצה דוגמאות? בבקשה: רנו מגאן קופה, שנאלצו להעביר יד עקב שנה שלמה שלא זזה להם, ניסאן מיקרה, מבצע ב-50000 שקל...

 

אף אחד{לפחות אני} אינו יוצא נגד המותג. דאצייה סנדרו בסופו של דבר זה רנו. סוג של. קצת מיושנת. אבל לא נורא.

ההצלחה שלה תהיה תלויה בכמות הרכבים שיימכרו. וגם בסחירות שלה בתור משומשת.

ואצלנו בארץ, עדיין קיימת "סטיגמת הצרפתיות",לא מוצדקת, שלצערי הרב, גורמת לאנשים לאגור "אומץ רב" בקניית הרכב, וחששות שהם ייתקעו איתו זמן רב, לפני שיימכר.

אתה רוצה לומר, שהסנדרו הנוכחית, במחירה, תשחזר את ההצלחה של ה-דאסטר? כי אני בספק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן בקטגוריה של סופר מיני ובמחיר שהיא נמכרת היום מאמין שכן תהיה הצלחה.יותר מזה אם יש לך תקציב של 57 אלף וצריך רכב חדש לעיר אז זאת אחלה בחירה .

דרך לא כל דגם בדאסטר הוא כל כך מוצלח .דגם בנזין 2על 4 לא שווה הרבה עדיף היה לרכוש סטפווי דיזל. סנדרו סטפווי זה אותו בודי.

עריכה אחרונה על ידי alechko01
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהיא תהיה הצלחה ענקית, יש לה תדמית בעייתית אצל חלק מהאנשים שפוגעת במכירות.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהיא תהיה הצלחה ענקית, יש לה תדמית בעייתית אצל חלק מהאנשים שפוגעת במכירות.

 

 

ככלל, אין לדאצ'יה יותר מידי תדמית בעייתית, היא מוכרת היטב והרבה יותר ממה שכולם (כולל היבואן) חלמו.

 

ספציפית לסנדרו, היא מעולם לא הייתה בסט סלר וכמו שהדגימו פה, למי שחשוב איבזור, יש במבצעים נקודתיים רכבים לא פחות אטרקטיבים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלי לסנדרו ולסטוופאי, אולי לדאסטר יש שם של רכב קשוח וזול, לא מכיר את הקטגוריה.

אבל הסופר מיני של דאציה לא זוכות להצלחה מסחררת.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככלל, אין לדאצ'יה יותר מידי תדמית בעייתית, היא מוכרת היטב והרבה יותר ממה שכולם (כולל היבואן) חלמו.

 

ספציפית לסנדרו, היא מעולם לא הייתה בסט סלר וכמו שהדגימו פה, למי שחשוב איבזור, יש במבצעים נקודתיים רכבים לא פחות אטרקטיבים.

 

מצד שני הם הפסיקו את המכירות של הלוגאן (נראה לי שכולל מוניות) והשאירו רק את הסטיישן סטפוואי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יש לכם כולכם נגד צפצפה בקצה של מוט האורות?

 

זה כ"כ הרבה יותר נח ואינטואטיבי, לרמה שלא ברור לי למה התעשיה בסוף החליטה על מרכז ההגה.

 

עזוב. אי אפשר לתת דרור לעצבים עם כפתור שברירי בקצה המוט. זה לא זה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו לנסות לטרוק למישהו שיחה בפנים כשאתה מדבר מטלפון סלולרי - זה פשוט לא זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטריקות אין על מכשירי החוגה הותיקים. גם היה להם משקל, וגם היה את ה-טינג! של הפעמונים בפנים.

עונג שפס מהעולם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

סוף סוף בוצע מבחן דרכים לדאצייה סנדרו,{בחסות YNET}

 

דאצ'יה סנדרו (מבחן בזק) - הרכב הזול בישראל

 

וכפי שרשמתי ב

כותרת, ולא ממש הגזמתי, הנה כמה ציטוטים מתוך הכתבה:



 

"למרות פוטנציאל לשיפור גמישות המנוע, הביצועים הרשמיים דווקא נפגעו. הזינוק ל-100 קמ"ש מעמידה שהיה איטי, הפך לעצל עוד יותר עם 15.1 שניות ארוכות. המהירות המרבית איטית בארבעה קמ"ש למי שזה חשוב (158 קמ"ש). אופי אספקת הכוח במנוע הקטן פחות אחיד, עם פרצי כוח יחסיים בשיא המומנט (3,500 סל"ד) ובשיא ההספק (6,300 סל"ד), וירידה מורגשת בין לבין. ואין הכוונה לנהיגה תובענית או ספורטיבית חלילה, אלא לשימוש יומיומי. תחילת נסיעה בעלייה או עם ארבעה נוסעים מחייבת העלאת סל"ד המנוע והחלקה של המצמד, כדי למנוע דימום מביך."

 

"כדי לשמור על קצב נסיעה מקובל בכביש מהיר דרושה רגל כבדה (מדי) על המצערת, כזו שמייצרת לא רק רעש צורמני ומטריד אלא אחראית גם לצריכת דלק גבוהה יחסית של 12 ק"מ לליטר. בין היתר פועל יוצא של יחס העברה קצר מבעבר הגורם למנוע להסתובב בסל"ד גבוה משמעותית בשיוט (3,700 סל"ד ב-110 קמ"ש). זה הרבה יותר מדי עבור מכונית בעלת מנוע צנוע ומשקל עצמי נמוך." "סיכום: אף שציפינו לשיפור, הסנדרו העדכני פחות מרשים מקודמו. שכן לא רק שהתעשייה התקדמה והוא נותר פחות או יותר במקום, גם החלפת המנוע אינה עושה לו טוב אלא דווקא פוגמת. הוא אומנם חוזר להיות הרכב הזול ביותר בשוק המקומי, ומציע שילוב מפתה של ממדים נדיבים ותג מחיר סופר-אטרקטיבי, אבל כל זאת במחיר רשימה לא קצרה של מגרעות."

 

אז יש מולטימדיה, יופי. גם בקרת אקלים שהוא COPY\PASTE מהקליאו.

גם נשאר קצת כסף עודף בחשבון הבנק. אבל פחות מבעבר, עקב ההתייקרות.

 

לבסוף, וזו השאלה ששאלתי לכל אורך הדרך. באמת היה צריך ליקר את הרכב?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3700 סל"ד ב-110 קמ"ש?!

 

זה מה שהיה לי ביאריס T, זה היה די מציק, אבל שם לפחות היו יחסית ביצועים. פה צריך לסבול את זה בשביל מנוע עגלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...