Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצייה סנדרו. DOWNGRADE אמיתי, שמתייקר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הייתי מעדיף לקנות רכב בן שנה - שנתיים במחיר הזה כמו איביזה ידנית/פיג'ו 208 ידנית.

 

למדת כל סוג של חשבון/ מטמתיקה/ קלקולוס אי פעם?

אתה לא יכול לשנות צד אחד של המשוואה בלי לשנות את הצד השני.

 

אם מדובר על רכב משומש בן שנתיים, אז תשווה למחיר דאציה משומשת בת שנתיים ושוב דאציה מקבלת ייתרון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עובדתית הרכב הזה הוא זבל גם במחיר הנמך שלו ולכן רכב יד2 ממותג יותר יקר יהיה עדיף פי כמה על הרכב הזה.

בכל אופן זה המקרה בישראל. ברומניה (או בשפת הפורום #%@$#) המקרה שונה.

על גבי נייר כל תחרות היא תועלת לציבור מאחר וזה מעודד מבצעים וירידות במחיר על מנת למכור יחידות.

פעם ניסאן מיקרה הורידה מחירים משמעותית ועכשיו הדאצה.

אישית לא רואה הרבה שוני בין דאצה לבין ניסאן מיקרה. אותו ברכב ששייך לרנו-ניסאן-מיצובישי.

פורסם

אה, אם זה עובדתית אז בוא נסגור את הפורום, דויד17 קבע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יאלה תסגור את הפורום אם הדעה שלי כלכך חשובה לך.

ותעבוד קצת על הביטחון העצמי. אין צורך להיות עוקצני על כל הערה שלא מתאימה לך.

קצת ילדותי ומביש.

פורסם
עובדתית הרכב הזה הוא זבל גם במחיר הנמך שלו ולכן רכב יד2 ממותג יותר יקר יהיה עדיף פי כמה על הרכב הזה.

בכל אופן זה המקרה בישראל. ברומניה (או בשפת הפורום #%@$#) המקרה שונה.

על גבי נייר כל תחרות היא תועלת לציבור מאחר וזה מעודד מבצעים וירידות במחיר על מנת למכור יחידות.

פעם ניסאן מיקרה הורידה מחירים משמעותית ועכשיו הדאצה.

אישית לא רואה הרבה שוני בין דאצה לבין ניסאן מיקרה. אותו ברכב ששייך לרנו-ניסאן-מיצובישי.

יכול להסביר את העובדה שרכב הזה זבל ?

לפי מה אתה קובע בדיוק ?

איזה רכב חדש באותו תקציב הוא לא זבל מבחינתך ?

פורסם

אני מחזיק בסנדרו 0.9 כבר 8 חודשים בערך , רכב זבל? :roll:

כן הרכב לא מושלם, אבל שאני נזכר במחיר ששילמתי עליו כ63 אלף שקל אני מאוד מרוצה. (כן אם היו לי 40 אלף ש"ח מיותרים כנראה שהייתי קונה איביזה)

מודרני? מה מודרני בסוזוקי סלריו שתוכננה להודו? או אפילו בקיה פיקנטו עם גיר אוטומטי 4 הילוכים מהתקופה שנולדתי...

הנקודה של דאציה זה vfm ובזה אין להם תחרות לדעתי.

פורסם
יאלה תסגור את הפורום אם הדעה שלי כלכך חשובה לך.

ותעבוד קצת על הביטחון העצמי. אין צורך להיות עוקצני על כל הערה שלא מתאימה לך.

קצת ילדותי ומביש.

 

תגובות אשר הפכות דעה אישית לעובדה היא בעיתית במיוחד כאשר אין סימוכין רלוונטים לקביעה.

בדיוק כמו להשוות את המיקרה לסנדרו , רכבים שונים לחלוטין שאצלך משום מה הם זהים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
גם ירד ההספק וגם פחות כ"ס... פששש.

 

ולמה השמטת את היתרונות של הדגם הנכנס?

 

בשביל מה אתה מביא ידיעה ובוחר מתוכה רק את החסרונות?

מה מטרת הפוסט?

 

BENOR הקדים אותי ורשם את ה"יתרונות" של הרכב, אם בכלל ניתן לקרוא להם ככה.

הרכב הקודם הגיע עם רדיו דיסק מקורי, ועכשיו יש מולטימדיה. מה ההפרש במחיר בין המערכות? 100? 200 שקל?

[הרי כולנו יודעים מהיכן הם מגיעות ]

אתה באמת מאמין, שהיתרונות {שהשמטתי} שוות 3000 שקל יותר?

לפחות אם הייתה מתיחת פנים[ולו הקלה ביותר],או תוספת הכי קטנה במומנט, או בהוספת כריות אוויר, הייתי מבין.

אבל מה לעשות, וקרה ההפך. אבל במחיר היה שינוי, לרעה.

האם המנוע החדש{3 ציל"} יהיה טוב ואמין יותר מקודמו? זה עדיין מוקדם לקבוע.

מטרת הפוסט?

שהמחיר לא היה צריך לעלות.

אבל אצלנו כרגיל, אין שום הגיון כאשר זה מגיע לתמחור רכבים.

בכל אופן, זוהי דעתי האישית, ומי שייקנה את הרכב שיהיה לו בהצלחה.

פורסם

כל הודעה של כל בן אדם בכל פורום מבטאת את דעתו האישית בלבד.

הוא יכול לספק לה סימוכין, במידה והוא מעוניין, אבל אין שום צורך שהוא יסייג את הדברים שלו באמירה שהם מבטאים דיעה ולא עובדה. זה מובן מאליו.

פורסם

שהמחיר לא היה צריך לעלות.

 

המחיר אף פעם לא "צריך" לעלות אבל לאורך זמן יש התייקרות כללית של כל דבר. החלפת דגם או גרסה זו הזדמנות טובה לעדכן את המחיר כלפי מעלה.

 

 

העלתי פה בפורם טכני השבוע חשבונית טיפול לאוטו מלפני 20 שנה.

 

על העבדה שולם 60 ש"ח ועל 4 ליטר שמן מנוע שולם 45 ש"ח.

 

היום זה 250 ו 150 בהתאם, אותה עבודה בדיוק.

 

לא היה "צריך" לעלות אבל עלה עם הזמן בגלל אינפלציה.

 

 

גם במקרה המדובר, אפילו שאין הצדקה לעלות מחיר, מתישהו מעלים אותו. אם מעלים אותו בלי לשנות מפרט, זה נראה עוד פחות טוב.

 

 

פורסם
BENOR הקדים אותי ורשם את ה"יתרונות" של הרכב, אם בכלל ניתן לקרוא להם ככה.

 

אי אפשר להקדים את מי שפתח את השרשור. אתה פשוט החלטת על סיפור, בחרת את העובדות מתוך הכתבה שהתאימו לך, הצגת אותן בהגזמה, ויצרת פוסט של פייק ניוז פר אקסלנס.

 

אם כבר משהו צריך להיות כאן במרחאות אלו "החסרונות". הבדלי הביצועים בין המנועים בטלים בשישים ואין להם שום השפעה על ביצועי הרכב. אלו נתונים חסרי משמעות מעשית, וגם אם יש להם איזושהי, אובדן הכוח הזניח לחלוטין מתקזז עם השיפור הזניח בצריכת הדלק.

 

 

הרכב הקודם הגיע עם רדיו דיסק מקורי, ועכשיו יש מולטימדיה. מה ההפרש במחיר בין המערכות? 100? 200 שקל?

 

מה העלות של מערכת מולטימדיה מקורית עם צימוד כאופציה באבזור למכוניות שלא באות עם כזו?

קודם כל, אין לך אופציה כזו, רק התקנה מקומית.

וכמה עולה לך התקנה מקומית?

באיזה רכב בדיוק זה עולה 100 שקל, כאופציה?

 

שהמחיר לא היה צריך לעלות.

אבל אצלנו כרגיל, אין שום הגיון כאשר זה מגיע לתמחור רכבים.

בכל אופן, זוהי דעתי האישית, ומי שייקנה את הרכב שיהיה לו בהצלחה.

 

אתה לא יודע את שיקולי התמחור של הדגם היוצא ולא מכיר את אלו של הנכנס (אין לך מושג כמה הוא עולה ליבואן. אבל סביר, למשל, להניח שדגם מיושן עולה לו פחות, לקראת סוף שנת הדגם). אתה רק רואה את המחיר, והוא עדיין הכי זול בשוק, ככה שזו עדיין תמורה מצויינת.

קצת פחות טובה מהדגם היוצא?

אולי. תלוי כמה חשוב לך צימוד לסלולרי.

 

 

מחיר אף פעם לא צריך לעלות או לא צריך לעלות. זו לא שאלה של צורך, זו שאלה של היצע וביקוש ועלויות.

אבל משום מה אתה חש שחייבים לך איזשהו תמחור, על רכב שאתה אפילו לא שוקל לקנות.

ואני שאלתי אותך, למה?

מה המטרה של הפוסט הזה?

להתרגז על העלאה של %5.5, ברכב שהוא עדיין תמורה מצויינת לכסף?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא רק זה...

 

הסנדרו הזאת יותר בטיחותית ויותר מאובזרת ויותר זולה(!) ממה שעלתה האלטו הידנית לפני 8-9 שנים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
למדת כל סוג של חשבון/ מטמתיקה/ קלקולוס אי פעם?

אתה לא יכול לשנות צד אחד של המשוואה בלי לשנות את הצד השני.

 

אם מדובר על רכב משומש בן שנתיים, אז תשווה למחיר דאציה משומשת בת שנתיים ושוב דאציה מקבלת ייתרון.

 

זה נכון אם אתה מסתכל על זה בקטע של -

אני רוצה לקנות אוטו חדש. מה הכי כדאי לי?

 

אבל אולי המשוואה היא שונה?

יש לי 60-70 אלף שקל? מה הקנייה הכי טובה שאני יכול לעשות?

פורסם

1. תפוחים לתפוחים.

2. מי שרוצה לקרוע ניילונים (מסיבותיו הוא), לא שואל את השאלה הזאת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...