Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי זה לא כל פעם שאני עובר את ה- 4 אלף סל"ד המנורה נדלקת. זה מאוד מוזר

 

היא נדלקת רק כאשר אני ברביעי ומאיץ בסביבות 3-4 אלף סל"ד ואז היא נדלקת. אם אני ממשיך ללחוץ לכיוון ה- 6 היא נדלקת קבוע. אם אני מרפה / מעביר לחמישי היא נכבית אחרי כמה שניות.

 

אגב, אחת התקלות שהיו להם (שהמחשב הראה להם במוסך) זה חיישן של הקאמשאפט תקול. הם הוציאו אותו וניקו. כלומר, היום להם תקלות של איבוד ניצוץ ומידי פעם גם חיישן הקאמשאפט הזה.

 

לגבי המוסך, מאחר והרכב נמצא באחריות הפנו אותי למוסך בבאר יעקב. אין ספק שהוא מוסך מצויין עם שירות מעולה בכל קנה מידה ועוד אף פעם לא נתקלתי במוסך עם שירות ברמה כזו), אבל לצערי הם לא מצליחים לפתור את הבעייה. אין לי ספק שזה לא קשור לנהיגה שלי כי אני ממש לא קורע את האוטו.

 

עכשיו לפחות הוא נוסע טוב חוץ מקרטועים מוזרים שיש בסל"ד מסויים כפי שציינתי קודם.

 

אני אשמח להגיע לאשדוד לאבחן את התקלה, כי באמת כבר נמאס לי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רן,

 

מה שאתה מתאר, הוא "לחץ בגבוה" זתומרת , בהילוך רביעי , באיזור ה 5-6 אלף סל"ד יש גדישה "גבוהה" ולחץ דלק גדול (יותר מ שני ושלישי למשל), יתכן ובאמת יש בריחת ניצוץ מאיפשהו..

 

אני אשיג לך מחר את המיקום של המוסך באשדוד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חברה, עידכונים !

 

ישנם עידכונים, אומנם לא טובים כל כך אבל ישנם, לצערי.

 

דיברתי עם מנהל המוסך בבאר יעקב, ואמרתי לו שהתקלה חוזרת כבר 6 פעמים. והוא הפנה אותי למוסך באזור. שם יש בחור נחמד שהגעתי אליו (שמו שמור במערכת...). הוא החליף חיישן קאמפשפט והוא טען שזה אמור לפתור את הבעייה.

 

לקחתי את הרכב משם בשבוע שעבר. נסעתי עליו יומיים. לפתע - המנורה נדלקת שוב ובאופן קבוע. יש לציין שהאוט נוסע נפלא. בלי קרטועים, סחיבה מצויינת בסלד נמוך וגבוה. רק המנורה נדלקה שוב.

 

הפעם החלטתי לקחת את האוטו למוסך המרכזי בהרצליה פיתוח.

 

במוסך בדקו. הם עשו שתי בדיקות - בדיקת הטיימינג ובדיקת קומפרסיה למנוע (מה זה אומר..?)

 

והממצאים -

 

הטיימינג - תקין לחלוטין.

 

קומפרסיה - קומפרסייה נמוכה בצילינדרים 2 ו- 4.

במקום 130 יש שם רק 70 (מה זה אומר ?).

 

הם טוענים בצריך לפרק את המנוע ולראות מה גורם לזה. רק הפירוק וההרכבה של המנוע יעלה לי 3000 ש"ח ואמרו לי שהנזק יכול בלי מאמץ לעבור את ה- 10,000 ש"ח.

 

מישהו יודע מה זה אומר שהקומפרסיה נמוכה ? האם אפשר להמשיך לנסוע ככה ?

 

תודה לכל העוזרים.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
חברה, עידכונים !

 

ישנם עידכונים, אומנם לא טובים כל כך אבל ישנם, לצערי.

 

דיברתי עם מנהל המוסך בבאר יעקב, ואמרתי לו שהתקלה חוזרת כבר 6 פעמים. והוא הפנה אותי למוסך באזור. שם יש בחור נחמד שהגעתי אליו (שמו שמור במערכת...). הוא החליף חיישן קאמפשפט והוא טען שזה אמור לפתור את הבעייה.

 

לקחתי את הרכב משם בשבוע שעבר. נסעתי עליו יומיים. לפתע - המנורה נדלקת שוב ובאופן קבוע. יש לציין שהאוט נוסע נפלא. בלי קרטועים, סחיבה מצויינת בסלד נמוך וגבוה. רק המנורה נדלקה שוב.

 

הפעם החלטתי לקחת את האוטו למוסך המרכזי בהרצליה פיתוח.

 

במוסך בדקו. הם עשו שתי בדיקות - בדיקת הטיימינג ובדיקת קומפרסיה למנוע (מה זה אומר..?)

 

והממצאים -

 

הטיימינג - תקין לחלוטין.

 

קומפרסיה - קומפרסייה נמוכה בצילינדרים 2 ו- 4.

במקום 130 יש שם רק 70 (מה זה אומר ?).

 

הם טוענים בצריך לפרק את המנוע ולראות מה גורם לזה. רק הפירוק וההרכבה של המנוע יעלה לי 3000 ש"ח ואמרו לי שהנזק יכול בלי מאמץ לעבור את ה- 10,000 ש"ח.

 

מישהו יודע מה זה אומר שהקומפרסיה נמוכה ? האם אפשר להמשיך לנסוע ככה ?

 

תודה לכל העוזרים.

שלום.

ההודעה לא משמחת ביכלל.

יתכן שבזמן החלפת הטימינג פיספסו את תיזמון הטימינג והיתעקמו שסטומים.

והיה וכן לדעתי המוסך שהחליף את רצועת הטימינג צריך לשאת בהוצעה כדי לישם את זה צריך לערב שמאי מיקצועי. אגב הכול בגדר תאוריה והדבר דורש בדיקה מעמיקה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

ההודעה לא משמחת ביכלל.

יתכן שבזמן החלפת הטימינג פיספסו את תיזמון הטימינג והיתעקמו שסטומים.

והיה וכן לדעתי המוסך שהחליף את רצועת הטימינג צריך לשאת בהוצעה כדי לישם את זה צריך לערב שמאי מיקצועי. אגב הכול בגדר תאוריה והדבר דורש בדיקה מעמיקה.

 

בברכה בני ל.

האם זאת הוצאה כספית עד כדי כך גדולה ? ומה זה אומר שהקומפרסיה נמוכה?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

שלום.

ביגלל שיש בעיה של קומפרסיה ביותר מצילנדר אחד או שסטום אחד אז יתכן שהנזק ניגרם כתוצע

מטעות בטימינג וההוצעה גדולה.

כאשר איין קומפרסיה בצילינדר מסוים יש פגיעה ישירה בכוח והספק של המנוע.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
פגיעה בקומפרסיה לא יכולה להגרם מאטם ראש פגום?

שלום.

כן אבל במיקרא הזה לא כי הצילנדרים המדוברים הם לא צמודים.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
ומה זה אומר שהקומפרסיה נמוכה?
הסבר כללי בלבד:

במנוע צריכה להדחס תערובת האויר והדלק ע"מ לאפשר ההצתה בעת הופעת הניצוץ.

בדיקת הקומפרסיה מודדת את רמת הלחץ בתאי הבערה - נתון נמוך מדי מעיד על בריחת הדחיסה, מה שיכול להגרם ממספר גורמים (טבעות דחיסה תקולות, אטם ראש שכשל, שסתומים שלא אוטמים באופן מספק, ועוד).

 

כאשר הדחיסה נמוכה, התערובת לא תשרף כראוי, אם בכלל, והדבר מתבטא כאמור באובדן כוח ממשי של המנוע.

 

כל הדברים לעיל הם ממש על קצה המזלג וכוללניים - ללא התייחסות ספציפית לרכבך ובעייתך.

חג שמח ובהצלחה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.


×
×
  • תוכן חדש...