Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

אני מתכנן טיול למערב אירופה בספטמבר שיכלול בתוכו גם את פרנקפורט.

 

הייתי רוצה לשכור ליום אחד רכב "עצבני" כי אם כבר גרמניה זה חובה.

 

אני מחפש חברה מומלצת לשכירת רכב ספורט, בסגנון bwm 430 / audi a5 או טוב יותר אפילו סדרות M/S של bmw/audi.

 

בלת ברירה - אני "אסתפק" גם ברכב מפולפל אחר בסגנון Golf R / Leon Cupra.

 

הדרישות הן:

 

1. אוטומט - חובה על פי רישיון.

2. אני בן 22 - אז שיהיה מתאים :)

3. חובה אפשרות של ביטול השתתפות עצמית.

 

מאוד מאוד אשמח אם לחברה תיהיה נציגות ישראלית, אך לא חובה.

 

אני מתכנן מייד לאחר מכן לנסוע לפריז או אמסטרדם (תלוי בנקודת ההתחלה שלי), מחיר של רכבת הוא כ-50 אירו,

 

ב-sixt קיבלתי הצעות של כ-180$ עבור רכב מקטגוריה של bmw 430 / a5 עם ביטול השתתפות עצמית.

 

יש לי ניסיון טוב בגרמניה איתם ועם זאת המחיר מעט גבוהה לטעמי.

 

ואני מאוד אשמח לעשות את הדרך הזאת ברכב - בתוספת של עד 60 אירו.

 

אודה לעזרתכם המסורה

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

כמה שאלות והערות:

 

1. נהגת פעם באירופה בכלל ובגרמניה בפרט?

 

2. תכנן את שכירת הרכב לפי מסלול הטיול, לא להפך. לפי התאור שלך לא מדובר בטיול נהיגה נטו אלא ביום אחד של התנסות, אז שבץ אותו כאחת מהחוויות המרובות שמצפות לך.

 

3. יש מצב שבו עדיפה טיסת פנים באיזה LCC על פני נסיעה ברכבת. מצריך בדיקה פרטנית לפי ההעדפות ולוח הזמנים שלך. גם לרכבת יתרונות לא קטנים.

 

4. כבישי גרמניה אינם מגרש משחקים. נהג כמו בישראל וזה יעלה לך עוד כמה עשרות או מאות אירו בקנסות. אם אין לך ניסיון בנהיגה באירופה חבל על הכסף של שכירת הרכב ה"מפולפל", כיון שעד שתבין מי נגד מי כבר תחזיר אותו לתחנת ההשכרה. לכן, אם אין לך ניסיון של כמה אלפי ק"מ על רכב סטנדרטי, שכור כזה לכמה ימים כדי להבין את המערכת.

 

5. בן 22, רכב אוטומטי - צפה פגיעה משמעותית מבחינת המחיר. 180 אירו ליום לשכירת רכב? נשמע יקר מאד, ובכלל לא מובטח שלא תקבל משהו "שוה ערך" שלא שווה מבחינתך. אם אין לך בעית בריאות השקע את הכסף בהשלמת רשיון לרכב ידני, תהנה מזה בעתיד.

 

6. ועניין אחרון - תשובה לשאלתך: אין לה תשובה אחת - אלא רק מאמץ קטן לבחון את האפשרויות, הן באתרי החברות הגרמניות, הן בנציגויות הישראליות המקבילות, והן אצל המתווכים והאגרגטורים - ואז בחירת ההצעה המתאימה ביותר באותה נקודת זמן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספר אל, תודה על התגובה המפורטת.

 

1. כן, נהגתי מברלין לפראג, בין היתר האוטובאן.

 

2. נכון. תוכל להסביר מה הכוונה לתכנן?

 

3. הנסיעות הספציפיות שאני צריך הן מהירות יותר ברכבת בהתחשב זמן ההמתנה המקדים בשדה. כמו כן אני רוצה לראות נופים

 

4. נסעתי שם - אל תדאג - בישראל התנהג כערס ובגרמניה התנהג כגרמני. מודע לזה לחלוטין.

 

5. אין לי כוח לשיעורי נהיגה שוב.

 

6. לאיזה מהשאלות?:)

 

תודה שוב

פורסם

 

4. נסעתי שם - אל תדאג - בישראל התנהג כערס ובגרמניה התנהג כגרמני. מודע לזה לחלוטין.

 

 

למה לא פשוט להתנהג כמו בנאדם בכל מקום?

.We apologise for the inconvenience

פורסם (נערך)

עכשיו קלטתי שאתה מדבר על נסיעה לאמסטרדם או פריז.

 

זה יהיה יקר מאד - עמלת החזרת רכב בתחנה שונה מתחנת האיסוף יכולה להיות עשרות אירו באותה עיר, בין מדינות זה יכול להגיע למאות.

 

בשנה שעברה שילמתי 300 דולר קנאדי כאשר אספתי רכב בוונקובר והחזרתי אותו בקאלגרי. באירופה אל תצפה לשכירות חד כיוונית זולה.

 

חוץ מזה, ברגע שאתה יוצא מגבולות גרמניה אכיפת המהירות דראקונית, סטיה של 2 קמ"ש יכולה לסדר לך מכתב רשמי. ונהיגה בפאריס או אמסטרדם היא סיוט, חייבים להחזיר את הרכב בשולי העיר או להתכונן לנהיגה עירונית קשה בשטח לא מוכר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דבר עם אוויס. יש להם מכוניות מיוחדות. חבר שלי שכר אצלם bmw קבריולט אבל לא ידוע לי מה יתנו לך בהתחשב בגיל.

פורסם
למה לא פשוט להתנהג כמו בנאדם בכל מקום?

 

 

כי אנחנו מדינה של ערסים - ותוצאת הבחירות הוכיחו את זה מעל לכל ספק.

 

כשאני מטייל באירופה אני פשוט מתמוגג מהתרבות שם וכמובן שלא מעלה בדעתי להתנהג בצורה לא אדיבה.

 

במדינת הערסים או שתשלב או שיאכלו אותך.

 

עכשיו קלטתי שאתה מדבר על נסיעה לאמסטרדם או פריז.

 

זה יהיה יקר מאד - עמלת החזרת רכב בתחנה שונה מתחנת האיסוף יכולה להיות עשרות אירו באותה עיר, בין מדינות זה יכול להגיע למאות.

 

בשנה שעברה שילמתי 300 דולר קנאדי כאשר אספתי רכב בוונקובר והחזרתי אותו בקאלגרי. באירופה אל תצפה לשכירות חד כיוונית זולה.

 

חוץ מזה, ברגע שאתה יוצא מגבולות גרמניה אכיפת המהירות דראקונית, סטיה של 2 קמ"ש יכולה לסדר לך מכתב רשמי. ונהיגה בפאריס או אמסטרדם היא סיוט, חייבים להחזיר את הרכב בשולי העיר או להתכונן לנהיגה עירונית קשה בשטח לא מוכר.

 

מהתעניינות, אני זוכר שבאוטוסטרדה בברלין יש לעיתים שלט שמורה על הגבלת מהירות בקטע מסוים,

 

וממש פחדתי מה קורה אם אני נוסע 200 ובטעות פספסתי שלט של 120?

 

מישהו כאן נעצר ע"י שוטר בגרמניה בנסיבות האלה?

 

דבר עם אוויס. יש להם מכוניות מיוחדות. חבר שלי שכר אצלם bmw קבריולט אבל לא ידוע לי מה יתנו לך בהתחשב בגיל.

 

תודה רבה. מה גיל החבר?

פורסם

לשמחתנו לא, כיוון שבמצב הזה אם יתפוס אותך שוטר במקרה הטוב תחטוף קנס כבד, במקרה הפחות טוב תובא לפני שופט. יש מדינות - המפורסמת בהן היא נורווגיה - שבהן עבירות מהירות חמורות מסתיימות בשבועיים ויותר בבית המעצר, בלי משפט.

 

כבר כתבתי קודם, האוטובאהן אינו מגש משחקים. בכלל, באירופה הסטיה המותרת מהמהירות המותרת ועד הקנס היא 1-8 קמ"ש, בדרך כלל בחלק התחתון. הגרועה ביותר היא הולנד, שם 122 במקום 120 בכביש המהיר יזכו אותך בקנס של 40-50 אירו, אבל גם שאר מדינות אירופה קפדניות במידה קרובה מאד. ההקפדה גדולה במיוחד בדרכים עירוניות ובמוחד באזורי מיתון תנועה (המסומנים ZONE 30) ובקרבת בתי ספר, וגם באזורים בהם מתבצעות עבודות בדרך - והקנסות על עבירות מהירות פעוטות יכולים להגיע גם ל-100 אירו ויותר וי כמה בסטיות שבארץ לא מביאות את השוטר להרים את הממל"ז.

 

חוץ מזה, אירופה זרועה באלפי ועשרות אלפי מצלמות רמזור ומהירות, חלקן מוסוות ברמה של מטעני צד של החיזבאללה.

 

עוד דבר - משטרות אירופה לא מוותרות על קנסות. מגיעים גם לאנשים שעברו דירה פעמיים בין מדינות.

 

בקיצור - לא צריך לחשוש מנהיגה באירופה. פשוט צריך לנהוג במשנה זהירות ותשומת לב, ורצוי עם GPS שנותן התראת מהירות (אם כי הוא עלול להיות לא מעודכן).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כי אנחנו מדינה של ערסים - ותוצאת הבחירות הוכיחו את זה מעל לכל ספק.

 

כשאני מטייל באירופה אני פשוט מתמוגג מהתרבות שם וכמובן שלא מעלה בדעתי להתנהג בצורה לא אדיבה.

 

במדינת הערסים או שתשלב או שיאכלו אותך.

 

 

 

בלי להתייחס לנושא הבחירות שלא קשור כלל לעסק.

 

כן, בארץ יש איזורים שלא נחמדים הנהגים(וכן, גם אני מאמץ סגנון נהיגה אסרטיבי יותר בחלק מהפעמים) אבל אירופה כיבשת היא לא דוגמא.

 

 

תקפוץ מעבר לגבול לאוסטריה החביבה, הנהגים שמה טרללה על כל הראש ולדעתי ממה שחוויתי גרועים יותר מרוב הישראלים על הכביש.

 

שלא נדבר על דרום איטליה או רומניה.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לקחנו רכב לשבוע ביער השחור דרך אלבר מהארץ ששם קיבלנו את הרכב מ-BUCHBINDER, רכבים מצוינים ואחלה שירות במחירים טובים.

 

הייתי בזמנו בן 24

פורסם

כן, בארץ יש איזורים שלא נחמדים הנהגים

איזורים? למה, יש איזורים שהנהגים פה אדיבים ונחמדים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

בסה"כ נהיגה בגרמניה קלה מאוד ואם תקפיד על כמה כללים לא תהיה לך שום בעיה

חשוב לקחת רכב עם GPS מובנה. יש לו מסך גדול וברור שמראה לך בבירור להיכן לנסוע ומה המהירות המקסימלית המותרת

לא עוברים את המהירות המותרת גם לא בק"מ אחד, אין מה לדאוג, יש כבישים נהדרים ובחלקם אין הגבלת מהירות.

נוסעים עין אחת על ה-GPS שמציג את המהירות והשניה על הכביש כי גרמניה מאופיינת בשינויי מהירות תכופים ושם תחכה לך המלכודת

הנסיעה בצד ימין ועוקפים רק משמאל. אם הגעת מימין למישהו שמתעכב באמצע אתה יכול להשוות את המהירות אבל לא לעקוף.

אפשר להעזר גם בוויז שיראה לך את המצלמות הקבועות אבל אלה כאמור לא הכל.

מרבית אלה שחטפו דוחות שמנים חסכו ב-GPS המובנה והברור ולא נסעו בהתאם להנחיות המהירות שלו ולא שמרו על הימין


×
×
  • תוכן חדש...