Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לפני מספר שבועות עברתי תאונה קלה, באשמת צד ג'

הרכב עבר תיקון וכמקובל השארתי צ'ק דחוי למוסך וצ'ק דחוי לשמאי.

כעבור מספר שבועות נכנס לחשבוני סכום מחברת הביטוח של צד ג', הנמוך מהסכום שאני כביכול אמור לשלם למוסך+שמאי

סוכנות הביטוח שלי אמרה שאלו דמי הצמדה (עלות התיקון לפני חודש בקיזוז שער המדד ליום הנוכחי).

 

האם זה מקובל?

מדוע הם (צד ג') לא לוקחים את זה על עצמם?

אני חשבתי שבמקרים כאלו אני לא צריך להוציא שקל מכיסי (עם/בלי ענייני מדד המחירים לצרכן או כל מדד אחר)

סוכנת הביטוח שלי אמרה שזה מקובל...

 

מה דעתכם ומה אומר החוק בנושא?

פורסם

החוק אומר שאתה צריך לקבל את סכום ההוצאות שלך בחודש התאונה מוכפל במדד חודש התשלום מחולק במדד חודש בתאונה.

 

אם המדד ירד הסכום יהיה נמוך מהסכום ששילמת בפועל.

 

בפועל הפער הוא הוא נמוך בשקלים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הסעיף נחקק כאשר מדד חודשי עלה ב 4-5 אחוז לחודש .

 

דמיין מצב בו חברת הביטוח הייתה משלמת לך אחרי מספר חודשים ללא הצמדה

 

היום הסעיף פחות רלבנטי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לוויתן, דמיין לעצמך שיש לך רכב ב 500K שקנית במיטב כספך. לצערך הרב יצאת מהסוכנות, נכנסה בך משאית מאחורה ומעכה לך את כל הרכב.

בזכות רכבך המאוד בטיחותי לך שלום, אך הרכב הוגדר כאובדן גמור ולך מגיע 500K מחברת הביטוח.

לקח לחברת הביטוח 3 חודשים לשלם לך, בחודשים אלו היתה אינפלציה של 15%, כלומר הכסף שלך שבעזרתו קנית את הרכב קונה פחות דברים (כולל רכב חדש מאותו סוג) לכן הגיוני שחברת הביטוח תצטרך לשלם לך יותר. לכיוון ההפוך ההגיון זהה.

×
×
  • תוכן חדש...