Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני חדש בכל התחום הענקי הזה של הרכבים ואני רוצה לקנות רכב ראשון, שיהיה ידני חסכוני ואמין עד 20 אלף ש"ח

אני מתכנן לימודים עוד מעט, הנסיעות שלי יהיו 70% נסיעות עירוניות 30% בין עירוניות

 

מה מומלץ? אני מעדיף רכב לא כ"כ קטן, אך אם לא נכנס משהו טוב בתקציב אז רכב מיני

פורסם

פיאסטה תהיה בחירה טובה.

 

208 גם אפשרית, בהנחה שאתה מבין את עניין רצועת התזמון (נידון פה בהרחבה בפורום בימים האחרונים).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

סוזוקי ספלאש ידנית או אפילו מיקרה ידנית. שתיהן חסכוניות ולא קטנות מידי. הראשונה בעלת תא מטען קטן למדי והשניה סובלת מאיכות נסיעה נמוכה.

בסה"כ שני רכבים שכסטודנט הייתי נותן את הדעת עליהם.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

הייתי בעלים מאד מרוצה של פיאט פנדה 2014 במשך 4 שנים, אפס תקלות, תפעול תיבה ידנית ומצמד מהטובים שניתן למצוא ברכבים עממיים, תחושה מרווחת, ישיבה גבוהה וכושר תמרון מצוין. אחלה רכב לסטודנט.

 

כדאי לחפש אחת שמורה עם קילומטרז' שפוי (נכון לכל רכב משומש בסכומים הללו).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

הייתי באותה דילמה, לבסוף קניתי שברולט ספארק 1.2 2013 ידנית.

הרכב זריז ומרווח יחסית מקדימה, צריכת הדלק הממוצעת היא באוזר ב 1/15.

חסרונות הם מנוע רועש ודוושת גז רגישה.

אני ממליץ בחום, תמצא אחת שמורה עם היסטוריית טיפולים ואין ספק שתהנה ממנה.

בגרסת lt יש חישוקי מגנזיום, בלוטוס וחימום מושבים, תוספות מבורכות

פורסם
הייתי באותה דילמה, לבסוף קניתי שברולט ספארק 1.2 2013 ידנית.

הרכב זריז ומרווח יחסית מקדימה, צריכת הדלק הממוצעת היא באוזר ב 1/15.

חסרונות הם מנוע רועש ודוושת גז רגישה.

אני ממליץ בחום, תמצא אחת שמורה עם היסטוריית טיפולים ואין ספק שתהנה ממנה.

בגרסת lt יש חישוקי מגנזיום, בלוטוס וחימום מושבים, תוספות מבורכות

 

מה לגבי אמינות?

שמע, חיפשתי קצת מצאתי שמורה יד ראשונה 40 אלף ק"מ.

אבל באותו התקציב מצאתי קיה פיקנטו יד ראשונה 67 אלף ק"מ.

 

השברולט חזקה יותר שזה אני אוהב, אך מאוד מפחיד אותי לקחת רכב לא אמין שבזמן לימודים יבואו לי תקלות

פורסם

אין תקלות סידרתיות ברכב הנ"ל, בדגם טרום מתיחת פנים היו דיווחים על דוושות קלאץ שנשברו, ממה שהבנתי תוקן לאחר מתיחת פנים.

הרכב שלי עבר 74,000 ק"מ ועד עכשיו למעט טיפולים שוטפים לא היו בעיות כלל (יש היסטוריה מלאה).

כמו כן הבדיקה יצאה נקייה כמעט לחלוטין, ובאמת כמצופה הרכב נוסע בהתאם.

אם תמצא אחת שמורה ובעלת היסטוריה מסודרת סביר להניח שיהיה לך ראש שקט.

×
×
  • תוכן חדש...