Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחשב מיני של EGLOBAL -- מישהו ניסה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שיש להם חנות באלי אקספרס והמחירים של המחשבים שם לא רעים בכלל ודי מפתים במיוחד לעומת מחשבי ה NUC היקרים.

 

האם מישהו רכש משם ויכול לחוות דעה?

פורסם

כן, קניתי לאבא שלי מחשב מהם ב2014.

אחרי כמה שנים הלך הלוח אם.

יצרתי איתם קשר בסקייפ הסברתי את הבעיה.

ביקשו שאשלח אליהם את הלוח אם.

שלחתי אליהם את הלוח וקיבלתי זהה חדש.

מאז ועד היום המחשב עובד מעולה.

פורסם

הסכימו להחליף לך לוח אם אחרי כמה שנים? יפה. זה במסגרת אחריות כלשהי או סתם רצון טוב שלהם?

 

כמה עלה לך לשלוח להם את הלוח?

 

תוכל לתת לי התרשמות שלך מהמחשב? לפי הבנתי איך שם מותג על החלקים שהם שמים שם בפנים (זיכרון ו SSD ולוח אם) אז קשה לדעת האם החלקים זה דרעק או לא

פורסם

קניתי בסוף 2014 מחשב מהם, והנה שנת 2019 ואני מזין את התגובה עם אותו מחשב :)

 

אבל, קניתי מחשב BARE ללא זכרונות וSSD, ואותם קניתי מאמזון והתקנתי במחשב.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

המחשב שלהם מורכב מ-5 חלקים:

מארז, לוח אם, זכרון, מקלט wifi וssd.

 

אז לפחות מבחינת לוח האם, לא הייתה שום בעיה. (הם נותנים אחריות ל-3 שנים)

זכרון ומקלט wifi לא משנה מאיזה סוג כנראה לא יעשו בעיות.

לא רציתי ssd סיני, כי בעוד 15$ אפשר היה להשיג משהו מחברה יותר רצינית, וכנראה יהיה יותר איכותי.

 

בגלל שלא קניתי SSD אז היה צריך לדאוג להתקין מערכת הפעלה שהייתה לי. (הם מתקינים וינדוס לא חוקי, אבל זה עובד), ובכל מקרה אני מעדיף וינדוס נקי, בלי התקנות סיניות.

eglobal.jpg

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם (נערך)
הסכימו להחליף לך לוח אם אחרי כמה שנים? יפה. זה במסגרת אחריות כלשהי או סתם רצון טוב שלהם?

 

כמה עלה לך לשלוח להם את הלוח?

 

תוכל לתת לי התרשמות שלך מהמחשב? לפי הבנתי איך שם מותג על החלקים שהם שמים שם בפנים (זיכרון ו SSD ולוח אם) אז קשה לדעת האם החלקים זה דרעק או לא

 

אני חושב שזה היה סמוך לסיום האחריות או כמה חודשים אחריות סיום אחריות.

פירקתי את הלוח אם מהמארז ושלחתי אליהם. אני חושב שעלה לי סביבות ה30 ש״ח. הם שלחו לי חזרה ללא כל חיוב.

 

המחשב סבבה לגמרי. הוא משמש כמחשב המחובר לטלוויזיה ומבחינת הזרמת מדיה הוא אחלה. אני לא משתמש בו למשחקים.

 

מבחינת החלקים, הם שמו לי ssd דווקא טוב, גם כאשר ביקשתי אחד אחר הם התעקשו שאני אבחר לפי ההמלצה שלהם כי הוא עובד טוב יותר עם המחשב.

 

סה״כ בהשוואה לNUC אחרים ב2014 הוא היה אחלה vfm.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

עברו תחת ידי לא מעט מחשבי EGLOBAL אחלה VFM.

יש את כריס שעונה מייד בסקייפ.

נכנסו לא מזמן דגמים חדשים מבוססי -Coffee Lake שווה הצצה.

פורסם

יש באתר שלהם המון דגמים שרובם נראים אותו הדבר רק המחיר משתנה. גם לא מבין בסוגי המעבדים האלה. אין לי צורך במשחקים. אני מאמין ש I3 יתאים. בכל אופן, יהיה בטוח לקחת את זה עם רכיבים שלהם?

פורסם

יש באתר שלהם המון דגמים שרובם נראים אותו הדבר רק המחיר משתנה. גם לא מבין בסוגי המעבדים האלה. אין לי צורך במשחקים. אני מאמין ש I3 יתאים. בכל אופן, יהיה בטוח לקחת את זה עם רכיבים שלהם?

×
×
  • תוכן חדש...