Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם....

יש לי בעיה קטנה והיא הולכת ככה

יש לי רדיו דיסק שמחובר למגבר 4 יציאות וזה שהתקין לי את המגבר במקום התקין אותו ככה שאני יוכל להשים פול ווליום ברדיו דיסק במקום 75% מהווליום כמו שרשום באתר

והרמקולים הקדמיים לא מחוברים למגבר אלה ישיריות לרדיו דיסק והם נקרעו רציתי לדעת עם זה בגלל זה או בגלל שהם סתם רמקולים מעפנים של האוטו...

כי אני מביא חדשים של פיוניר 150 ואני לא רוצה שזה יקרה שוב

בתודה מראש לכול העונים 8)

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם
שלום לכולם....

יש לי בעיה קטנה והיא הולכת ככה

יש לי רדיו דיסק שמחובר למגבר 4 יציאות וזה שהתקין לי את המגבר במקום התקין אותו ככה שאני יוכל להשים פול ווליום ברדיו דיסק במקום 75% מהווליום כמו שרשום באתר

והרמקולים הקדמיים לא מחוברים למגבר אלה ישיריות לרדיו דיסק והם נקרעו רציתי לדעת עם זה בגלל זה או בגלל שהם סתם רמקולים מעפנים של האוטו...

כי אני מביא חדשים של פיוניר 150 ואני לא רוצה שזה יקרה שוב

בתודה מראש לכול העונים

 

לא הי ומזיקות כמה נק' ופסיקים..

 

בכל מקרה תקן אותי אם אני טועה (רק רוצה לודא שהבנתי אותך נכון):

 

יש לך 4 רמקולים ברכב. 2 אחוריים ו2 קדמיים. יש לך הד יוניט ומגבר. הקדמיים מחוברים להד יוניט והאחוריים למגבר. המגבר כוון למקסימום GAIN (עוצמה..)? הקדמיים נשרפו.

 

אם זה אכן המצב:

 

אין שום בעיה שהמגבר יכוון למלוא העוצמה שלו. כל עוד הרמקול שהוא מזין מסוגל לעמוד בעוצמה. הקדמיים נשרפו ללא קשר למגבר. הם לא היו מחוברים אליו אז הם לא קשורים אליו. הם נרשפו כי כנראה לא היו מסוגלים לעמוד בעוצמה.

 

אם המגבר הוא 4 ערוצים ומחוברים אליו רק זוג האחוריים למה הוא עוד מחובר? סאב?

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

הבעיה ככה...

המגבר מחובר לשני אחרויים פיוניר 220

ולסאב

והרמקולים האורגינל של האוטו מחוברים להד יוניט

המגבר בGAIN מחובר לחצי אבל זה לא קשור כי כדי לנצל את המקסימום אני יכול להגביע עד הסוף (ולא 75 אחוז כמו שבד"כ עושים) והקדמיים מחוברים להד יויט ואני נותן להפ פול ווליום אז הם נשרפו לי... אני לא רוצה שזה יקרה אם זוג רמקולים חדשים

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם
הבעיה ככה...

המגבר מחובר לשני אחרויים פיוניר 220

ולסאב

והרמקולים האורגינל של האוטו מחוברים להד יוניט

המגבר בGAIN מחובר לחצי אבל זה לא קשור כי כדי לנצל את המקסימום אני יכול להגביע עד הסוף (ולא 75 אחוז כמו שבד"כ עושים) והקדמיים מחוברים להד יויט ואני נותן להפ פול ווליום אז הם נשרפו לי... אני לא רוצה שזה יקרה אם זוג רמקולים חדשים

 

זה לא צריך לקרות בכלל.

 

כל עוד נזהרים ושומרים על הרמקול הוא לא אמור להישרף. כשרמקול נשרף מן הסתם קרה משהו שלא היה אמור לקרות.

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...