Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה ברכב עם הנעה אחורית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנקודה היא שאתה ופות"ש אמרת שני דברים הפוכים לחלוטין אחד לשני, וגם הוא בהודעה האחרונה שלו (שאחריה הוא נעלם) אמר שני דברים הפוכים.

 

הוא כתב:

מרגישים כאילו יש חופש להגה , כלומר הרכב משייט טיפה

 

להבנתי, חופש להגה = מסובבים את ההגה והגלגלים לא זזים.

 

 

אחרי זה אתה כתבת:

ריכוז ו"תיקונים" תכופים עם ההגה

 

שזה ההפך המוחלט - תיקונים תכופים נדרשים כשיש אפס חופש להגה.

 

אחרי זה הוא שוב כתב:

הרגשה של חופש מקדימה

ואז ציטט את מה שאתה אמרת לפני כן:

מצריכה הרבה ריכוז ו"תיקונים" תכופים עם ההגה.״

 

 

אתה מבין למה מתווכחים? כי הוא אמר משהו, וכולם הגיבו למשהו הזה. אתה הבנת את ההיפך המוחלט והגבת עליו. ומכל הסמטוחה הזאת, הוא הסכים איתך. אז אף אחד לא מבין מה קורה פה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתה ברשותי כעשור פורשה 911 ישנה, האמאמא של ההנעות האחוריות עם בונוס של מנוע אחורי וכלום משקל מקדימה, בנוסף ברשותי בימרית 330.

מבין למה מתכוונים אם מדובר על האצה חזקה. כל עוד משייטים אין הבדל ואין בעיה כזו. לפחות לא ברמה שמחייבת איזושהי תשומת לב מיוחדת.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סלחו לי על הקפצת השירשור אבל הייתי חייב.

עשיתי היום נסיעת מבחן ע M240i. כמה הרכב טוב אני כבר יודע. רציתי לדעת בעיקר שני דברים בנסיעת המבחן. דבר ראשון זה עד כמה הוא מרגיש חלש יותר מהאאודי שלי ובקשר לשירשור הזה, עד כמה ה"תופעות" של ההנעה האחורית מזכירות את ה ATS-V שהיתה לי.

אז ככה, אין שום קשר. לא משנה באיזו מהירות, עד כמה קיררתי את הצמיגים ועד כמה הבקרות היו משולררות, לא הצחתי להתקרב אפילו לעוצמת וגודל הפסיעה של התחת שהיתה בקאדילק.

מה שאני מנסה לומר שכנראה, כל רכב הנעה אחורית מתנהג שונה ושברור שהתופעה שפותח השירשור מדבר עליה לא תורגש בכל רכבי ההנעה האחורית.

פורסם
ומה באמת ההשוואה לכוח של ה-RS3? ומה מבחינת נוחות הנסיעה?

 

זה לא רלוונטי לשירשור אבל אענה לך בקצרה.

ה RS3 חזקה יותר משמעותית

נוחות הנסיעה בסדר גמור לרכב ספורטיבי.

פורסם

כמו שאמרתי, ה"חולגניות" של הישבן בקאדילאק היא פיצר מוכוון ולא באג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...