Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלי היתה צריכה של ליטר לאלף ק"מ.

המוזר היה שלא מצאו את מקור הבעיה, כל הבדיקות כולל קומפרסיה וקומפרסיה הפוכה היו תקינות.

הרכב נקנה עם 73.5K כאשר ב 67K עשו לו טיימינג וניקוי שבבים. לא ברור לי איך לא היה תיעוד של מילוי שמן ב 6.5K האלו מהטיימינג ועד רכישת הרכב על ידי.

הרכב נקנה מלובינסקי טרייד ואישרו לי החלפת מנוע חדש. מאז ההחלפה צריכת שמן אפסית.

פורסם

מעניין עד כמה והאם עניין הצריכה המוגברת קשור לטיימינג המתפורר. הרי יש אקזמפלרים עם נסועה כבר של 250K+ שלא דיווחו לא על טיימינג מתפורר ולא על צריכת שמן.

כרגע, עושה רושם שאולי יש קשר בין הדברים

פורסם

קבעתי בראשון בבוקר טיפול בגבע(בכל מקרה הייתי צריך לעשות טיפול כי עברו כמעט 15 אלף ק"מ) ואני אגיד להם לבדוק את הנושא...פשוט לא זכור לי לפני החלפת הטיימינג שצריכת השמן הייתה כלכך גבוהה..אעדכן.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
מעניין עד כמה והאם עניין הצריכה המוגברת קשור לטיימינג המתפורר. הרי יש אקזמפלרים עם נסועה כבר של 250K+ שלא דיווחו לא על טיימינג מתפורר ולא על צריכת שמן.

כרגע, עושה רושם שאולי יש קשר בין הדברים

 

תוכל להפנות אותי להוכחה אחת לגבי פיג'ו 308 עם יותר מ250K ?

פורסם
תוכל להפנות אותי להוכחה אחת לגבי פיג'ו 308 עם יותר מ250K ?

 

אני מבין שיש לך צורך בלתי נשלט לראות בעינים 308 עם נסועה גבוהה...

גש בבקשה ללובינסקי טרייד ותוכל לראות רכבים עם החל מ 150,000 ק"מ ולהתרגש ממש כאשר תוכל לחזות ברכבים עם 220 ואף 240 אלפי ק"מ...

הרכבים ממודל 2015 \ 2016.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

1+ לתגובה של CX25.

אחד ממשתמשי הפורום הותיקים כבר הצהיר על שלו שנת 2014 שחצתה את 311K. מנוע מקורי ללא בעיות מיוחדות. די מדבר בעד עצמו..

פורסם

השירשור עבר ניקוי קל, מתנצל בפני כל מי שנמחקו לו הודעות. זה מיותר, זה לא תורם כלום, עובר על כללי הפורום (תגובות לגופו של אדם) וסתם מזבל את השירשור.

 

 

פורסם
אני מבין שיש לך צורך בלתי נשלט לראות בעינים 308 עם נסועה גבוהה...

גש בבקשה ללובינסקי טרייד ותוכל לראות רכבים עם החל מ 150,000 ק"מ ולהתרגש ממש כאשר תוכל לחזות ברכבים עם 220 ואף 240 אלפי ק"מ...

הרכבים ממודל 2015 \ 2016.

 

מצד אחד, הבקשה שלו ניראת לך הזוייה

מצד שני, כנס ליד 2 ותחפש 208 או 308 טורבו עם למעלה מ-170 אלף קילומטר, אתה תמצא רק רכב אחד למכירה. אחד. מתוך 390 רכבים ביד 2.

 

לא ניראה לך מוזר?

פורסם

הרכב בן חמש שנים,יהיה נכון יותר לחפש רכבים כאלה עם הק"מ הזה עוד שנתיים...

מי שנוסע כמויות ק"מ כאלה ייקח את הדיזל בעיקר.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
מצד אחד, הבקשה שלו ניראת לך הזוייה

מצד שני, כנס ליד 2 ותחפש 208 או 308 טורבו עם למעלה מ-170 אלף קילומטר, אתה תמצא רק רכב אחד למכירה. אחד. מתוך 390 רכבים ביד 2.

 

לא ניראה לך מוזר?

 

כאשר הנסועה הפרטית בארץ עומדת על כ 16 עד 17 אלפי ק"מ בשנה , בחמש שנים שהרכב משווק בישראל הנסועה המקסימאלית תעמוד על כ 85K.

הרכבים אשר נטחנים בנסועה גבוהה מושכרים לחברות ואו לליסינג תפעולי והם אילו אשר מבצעים נסועה חריגה ונמצאים בלובינסקי טרייד.

ניתן למצוא שם 308 מודל 2015 עם 240K על השעון...

באופן פרטי פניתי אליהם בנוגע ל 3008 בת שנה וחצי עם 118K על השעון, רכב אשר שימש מנכ"ל ולא נח לרגע , רכב מתוקתק לחלוטין , הבעיה היא המחיר המבוקש עבורו שלא הבשיל לעיסקה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אם היה מדובר ב3008, אז שם באמת יש נסועה גבוהה מאוד של כמה רכבים שמוצעים למכירה, וזה מרכבים בני 3 בלבד, נכון שהרכבים האלה עם הקילומטראג' הגבוהה קשה למכור, אך קיימים, יש כמה 3008 דיזל עם קילומטראג' גבוהה תקועים כמה חודשים, ויש בנזין, יש למשל 3008 ACTIVE 1.6 טורבו בנזין 2017 למכירה כבר כשנה עם קילומטראג' מטורף של 175 אלף ק"מ.

 

לגבי 308 היחידיה שאני מכיר מקרוב , היא 308SW 2015 ליסינג של חבר, שקנה אותה מחברת טרייד אין לפני חודש עם 160K ק"מ, תוך חודש נתקעה פעמיים, פעם שניה הסתכמה בהחלפת מנוע, למזלו הרכב באחריות חברת טרייד אין, וזה מעבר לעוד כמה תקלות שהיו לו שטופלו באחריות, בקיצור, נראה ש308 עם מנוע ה1.2 טורבו לא ממש מזדקנת בכבוד, יכול להיות שהוא נפל על אקזמפלר גרוע, אך זו היחידה שאני מכיר אפילו המלצתי עליה לצערי (המלצתי כמובן ברמת הדגם ולא האקזמפלר הזה ספציפית).

פורסם

נדלקה לי גם נורת מילוי השמן. כ5000 ק"מ אחרי הטיפול בו הוחלפה הרצועה (אם זכרוני אינו מטעני).

האם ניתן למלא כל שמן שעומד בתקן או שיש צורך שזה יהיה אותו השמן בדיוק שמילאו במוסך (גבע)?

תודה

פורסם
אם היה מדובר ב3008, אז שם באמת יש נסועה גבוהה מאוד של כמה רכבים שמוצעים למכירה, וזה מרכבים בני 3 בלבד, נכון שהרכבים האלה עם הקילומטראג' הגבוהה קשה למכור, אך קיימים, יש כמה 3008 דיזל עם קילומטראג' גבוהה תקועים כמה חודשים, ויש בנזין, יש למשל 3008 ACTIVE 1.6 טורבו בנזין 2017 למכירה כבר כשנה עם קילומטראג' מטורף של 175 אלף ק"מ.

ל 3008 יש את הביקוש החזק ביותר בכל הקטגוריה, ובגלל זה סוכנויות הטרייד-אין טיפסו על עץ גבוה מידי ועכשיו יש להם בעיה לרדת ממנו.

כלל אצבע - רכב עם ק"מ נמוך מיד פרטית יימכר במחיר מאוד גבוה ביחס לרכב עם ק"מ גבוה מליסינג - או אפילו מפרטי. הפערים עצומים (עשרות אלפי שקלים).

 

עכשיו סוכנויות הטרייד אין מנסות למצוץ מחיר מחירון (מלא, רגיל) על רכבים שעשו פי-2 או פי-3 (במקרה הטוב) ביחס לרכב עם נסועה פרטית (של כ 17-18K בשנה) ומתרצים את זה כי זה דיזל.

אז כבר אמרתי לאחד מהם - אם היתה אחיזה במציאות בנוגע לדיזל ולק"מ מול המחיר המטורף שאתם דורשים על הרכבים, לוי יצחק היה יודע שעל דגמי הדיזל הוא משאיר את המחיר גבוה ועל הבנזין הוא מוריד יותר.

אבל בפועל - מחירון משוקלל ל 3008 דיזל בלוי יצחק (לרכבים שחצו את קו ה 100-150K קמ) הוא בערך 85-90K שח מול 115-117K שח מחירון רגיל למודל 2017... וכידוע, המחירון זו המלצה בלבד ובלא מעט מקרים זה נמכר גם בפחות - אבל הם חיים בבועה שלהם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
נדלקה לי גם נורת מילוי השמן. כ5000 ק"מ אחרי הטיפול בו הוחלפה הרצועה (אם זכרוני אינו מטעני).

האם ניתן למלא כל שמן שעומד בתקן או שיש צורך שזה יהיה אותו השמן בדיוק שמילאו במוסך (גבע)?

תודה

 

גם לי נדלקה נורה כ-5000 ק״מ אחרי החלפת רצועה. המדיד היה באמצע והוספתי כ-600 מ״ל שמן.

 

ניתן למלא כל שמן שעומד בתקן באותה צמיגות. שים לב לא למלא יותר מדי (עדיף להשאיר ריבוע-שניים).

קניתי 5W-30 MOBIL 1 ESP FORMULA במבצע שהיה לפני כחודש באוטודיפו. 4 ליטר + 1מתנה בסביבות 170 ש״ח.


×
×
  • תוכן חדש...