Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב לגריטה (רכב ב 2000-2500 ש"ח)


Yaronb87
שימו לב! השרשור הזה בן 1938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי משפחה עם ילדה קטנה, המעון לא נמצא במרחק הליכה, מתניידים בינתיים בתחבורה ציבורית והקור והגשם לא כל כך נעימים לא לנו ולא לילדה.

חשבנו לקנות רכב ישן משהו באיזור ה2000-2500, אפילו שישמש אותנו רק לכמה חודשים עד שנתייצב על עצמינו (קיבלנו כמה מכות כלכליות בלתי מתוכננות לאחרונה).

הבנתי שיש אפשרות לגריטה של רכבים מעל 20 שנה על הכביש..

מה דעתכם על לקנות רכב ולא ליישר קו (חוץ מדברים שאני יכול לעשות בעצמי כמו טיפול קטן של החלפת שמן ,פילטר שמן/אוויר, אולי גם פלאגים), ולסחוב עם הרכב עד שימות/לא ישתלם לתקן ואז למכור אותו לגריטה? הבנתי שגם המדינה משלמת איזה 3000ש"ח

מה דעתכם? ואם אפשר גם קצת יותר מידע אמין על כל הנושא של הגריטה?

 

תודה, ירון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכנית הגריטה כמה שאני מכיר כבר הופסקה דיי מזמן, לגבי האוטו - רכב ישן יכול להיות חתיכת הוצאה בסופו של יום, עדיף לוותר לדעתי אם אין את הכסף.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אין יותר גריטה ואם קונים מכונית בסכומים האלה כדאי לשים בצד סכום דומה לישור קו וסידור תקלות לא צפויות. אתה לא מכיר את הרכב ואין לך מושג מה עבר עליו 20 ומשהו שנה. בנוסף יש גם עלויות ביטוח ואגרת רישוי שמשלמים פעמיים בשנה כי עושים 2 טסטים בשנה + חובה ללכת למוסך לפני בשביל אישור בלמים. בקיצור, אין כזה דבר רכב שעולה 3000 שקל וזהו.

גם אם קנית רכב עם טסט לחצי שנה ואתה משלם רק על ביטוח ודלק ואין לך תקלות, ובסוף החצי שנה אתה מוכר את הרכב לברזל ומקבל כמה מאות בודדות זה יוצא משמעותית יקר יותר מלהזמין מונית מדי פעם או להשתמש בתח"צ.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד למה שנרשם כאן, אני חושב שיש אפשרות לקנות רכב בסיסי בסכום הזה.

המזגן אולי לא יעבוד, וסביר להניח שגם החימום לא יהיה מציאה אם לא נותק, יהיו בו נזילות וצריך יהיה למלא מים מדי פעם, אבל הוא יקח אתכם לגן ובחזרה.

יש המון מכוניות בסכומים המצחיקים האלה, חלקן לא ממש גרועות, ואם זה משהו שצריך להחזיק מעמד עד האביב אז לא רואה בעיה.

אח"כ אפשר למכור את הרכב לברזל.

כבר קניתי בעבר רכב נוסע ומתפקד ב 500 שקלים, ולא מקרוב משפחה.

מה שכן - תשכחו מתכנית הגריטה. היא לא קיימת. אם היתה קיימת - מחיר המינימום לרכב נוסע היה 3000 שקלים שכן למוכר תמיד יש אלטרנטיבה לגרוט בעצמו את הרכב, ואפילו לקבל חזרה את החלק היחסי של אגרת הרישוי.

הייתי מתמקד ברכב עם הטסט הכי ארוך, ואז בודק את יתר הדברים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי פיג'ו 306 שנת 2000 מחבר הפורום במחיר לא רחוק מזה, משמשת נאמנה מזה שנה וחצי. יש לו את השטיקים שלו, אך משמש בנוחות יחסית באופן יומיומי. אל תאמר נואש.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

קו מז'ינו הוא לא הטעות היחידה של הצרפתים :mm_surpri

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

3 אפשרויות עומדות על הפרק

א.

פיג'ו 306xt שנת 2000- חימום עובד, קירור קצ פחות,נוסעת יום יום לפחות 60 ק"מ . הוחלפה צנרת קירור לפני כחודש. טיימינג ושיפוץ גיר לפני שנתיים, במרץ האחרון הוחלפו בלמים וצינורות בלימה.. מד הדלק ע"פ ק"מ.... טסט לעוד חודשיים



ב. סיטרואן סי3 מממישהי בפ"ת - האוטו אצלה 5 שנים, מטופל בקביעות יש היסטוריית טיפולים (עוד לא ראיתי אותה) , ב5 שנים שהרכב אצלה היא לא עשתה טיימינג.. טסט לעוד חודש.

ג. לסחוב עוד קצת עם ת"צ

 

חשוב להדגיש שהרכב ישמש בעיקר את אשתי לקחת את הילדה לגן ולנסוע לעבודה לקניות וכאלה.

תודה.

 

דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שרשמתי בפורום לפני הרבה שנים.

 

אם אתה עונה כן לרוב הסעיפים, אתה יכול לנסות ואפילו תקבל רכב סביר.

 

אם אתה עונה לא על רוב הסעיפים - עדיף תחבורה ציבורית.

 

 

 

 

 

לדעתי , ניתן לרכוש ולהחזיק מכונית נוסעת ושמישה בסכום כזה , כאשר מתקיימים מס' תנאים :

 

1)יש ידע בסיסי במכונאות וחשמל ולא על כל דבר קטן ניגשים

למוסך , או שיש מישהוא בעל ידע וניסיון שיעזור בבחירה ואחזקת הרכב

2)מודעים לכך שיש להוסיף עוד כ2500 ש"ח לביטוח חובה + צד גי

3)הרכב עם טסט לפחות לחצי שנה, אם יותר - יותר טוב

4)אין משמעות לתכונות שונות של הרכב , כשהיה חדש ולמעשה גם לדגם הרכב עצמו - מצב מכאני נוכחי קובע הכל .

5)לא מתכוונים לנסוע הרבה, ולא נסיעות ארוכות על בסיס קבוע.

6)זה לא הרכב היחיד במשפחה .

7)מוכנים להשבתה של הרכב עקב תאונה קלה או תקלה שיכולה לעלות יותר מערכו .

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ידע בסיסי יש

2. תשלומים לשנה

3. נכון לעכשיו לא מצאתי עדין

4. אין בעיה שיהיה מכוער עם מכות וקילופים וכו', עיקרי לי מכאנית.

5. הרוב בעיר (אשקלון) ואחת לשבוע וחצי בממוצע למרכז

6. כרגע רכב יחיד

7. מוכנים..

 

קצת רקע לפני שנתיים הייתי פחות או יותר באותה התלבטות והחלטתי לקנות "גרוטאה" גם ב3אלף..

קניתי בלנו ירוקה כמו צפרדע מכוערת עם המון תיקוני צבע שתוקנו בספריי.. אמרתי נחזיק אותה עד שתמות..

טיפולים עשיתי לה בעצמי , בולמים היו גמורים ולא סידרתי כי חראם גם ככה עד שימות.. (לאחרונה התוודעתי לזה שזה נושא בטיחותי הבולמים-לא ידעתי אז זלזלתי)

נסעתי איתה ככה שנה וחצי לבני ברק ולירושלים ולנתיבות כמה וכמה פעמים ופעם אחת רק הוא התחמם וזהו...

לפני כמה חודשים ציריות התחילו לדפוק ומיסב התחיל להרעיש והטסט התקרב. לא היה שווה להשקיע והרכב נמכר באלפיה למישהו שצריך את המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או קי, אז יש לך את הרקע הנדרש.

 

 

תחפש רכב כמה שיותר נפוץ, כזה שיש עדיין הרבה על הכביש, עם טסט ארוך. רצוי מעל שנת 2000, כי אחרי 19 שנה על הכביש צריך לעשות טסט פעמיים בשנה.

 

 

עדיף רכב ב 4000 ש"ח עם טסט לשנה מאשר ב 2000 עם טסט לחודש.

 

אולי יונדא גטס מהמודלים המוקדמים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המצב של לקנות רכב בכמה שקלים עדיף על לקנות רכב ב-100 אחוז מימון או אפילו קרוב לכך. בתקציב הנ''ל זה לדעתי דווקא יש אופציות אשר ימלאו את הצורך של פותח השירשור. עדיין כמובן צריך להיות מוכן לכל צרה שלא תבוא אבל צרות יש גם עם רכבים שעולים פי מאה מהתקציב של פותח השירשור.

 

מה שאני הייתי שם דגש עליו אם היו לי השיקולים של פותח השירשור זה בטיחות. שלא יעוף גלגל או שהרכב לא יתפרק בצורה אחרת באמצע נסיעה. מריץ בדיקה כללית אצל מוסכניק רגיל, שם עץ ריח, מתדלק ומקווה לטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך להצטרף לקבוצות פייסבוק שונות כמו פשפשוק רכב וכד' - לפעמים מפורסמות שם מכוניות שתפורות בדיוק על הדרישות שלך.

רק מהזיכרון, מגאן 2007 ב 4000 שח עם טסט לכמעט שנה, וכד'.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...