Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אתה עונה לטלפונים/מיילים/הודעות בענייני עבודה כשאתה בחופשה?


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 2016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

האם אתה עונה לטלפונים/מיילים/הודעות בענייני עבודה כשאתה בחופשה?  

102 הצבעות

  1. 1. האם אתה עונה לטלפונים/מיילים/הודעות בענייני עבודה כשאתה בחופשה?

    • מנתק את הטלפון, לא בודק מיילים, מגדיר Out of office, לא קורא ולא עונה להודעות. חופש זה חופש!
    • לא עונה לטלפונים, קורא מיילים והודעות פעם בכמה ימים, עונה לדברים החשובים ביותר בקצרה.
    • עונה לטלפונים כשאפשר, פעם בכמה שעות עובר על המיילים וההודעות או שמקדיש לזה שעה בערב.
    • כאילו לא יצאתי לחופש. עסקים כרגיל, עונה להכל רק פיזית לא נמצא במשרד.


פוסטים מומלצים

יש הגיון בכך שתתקשר לעסק בשעות הנוחות לך ולמחליפך כדי להתעדכן, זה שונה לחלוטין ממצב שבו מעירים אותך בשעה 3 לפנות אחרי שסוף סוף התגברת על הג'ט לאג בסן פרנסיסקו.
ספריאל, אני אנסה עוד פעם.

 

יש צוות של 3 אנשים. חלקם יותר מנוסים וחלקם פחות. אחד הכי וותיק והכי מנוסה.

 

הוא נסע לחופש. שני האחרים תקועים בתקלה מסובכת. ניסו את כל מה שהם יודעים ולא הצליחו.

חייבים להתקשר לשלישי. מה לעשות?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתקופה הסטודנטיאלית שלי הייתי עוזר בית, ומתדלק ובמקביל עבדתי כשירות שדה בצפון בעסק המשפחתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי - ענית לעניין משמורת הלילה. לא לעניין חוסר הזמינות שנכפה על בעל העסק.

 

מה שאני רוצה לומר הוא שאין אדם שיכול להיות זמין 24/7/365. האילוצים יכולים להיות ממקורות שונים, אבל הם קיימים. צריך להערך אליהם, כולל לחופשה שבלעדיה תשבר מהר מאד.

 

אנימקפיד מאד על חופשות, בתקופות היותר קשות כלכלית הן היו מעטות וקצרות, אבל גם אם מדובר ב-2-3 יציאו קצרות לנופש כפרי או אכסניית נוער בארץ לא ויתרתי עליהן. כיום, כשרווח לי, אני משקיע יותר בחופשות, ומי שיחפור קצת בנושאים שפתחתי ימצא שם אי אילו סיכומים של חופשות.

 

הפוסט הנוכחי נשלח ממלון בונציה, איטליה, בתום יום של צבירת קילומטראז' (רגלי) מהנה מאוד בפאדובה.

תהנה, אני כבר ביום השני של החופשה הקצרה שלי בווגאס :)

 

וזאת דוגמא נהדרת לשרשור, יש לי שותף, הוא תופס פיקוד ועדיין אני צריך לעזור, בדיוק כמו שהוא עוזר כשהוא יוצא לחופשה.

 

אתמול שוחחתי עם 3 לקוחות בטלפון, עניתי למספר אימיילים ומן הסתם התכתבויות רגילות בוואצאפ (לכל פרוייקט יש קבוצה שבה הלקוחות, השותף ואנוכי יכולים לעקוב אחרי הכל).

 

 

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תופעה מעניינת. אנשים מסויימים, נקרא להם שכירים (שלפתי מהשרוול), לא התנסו בחייהם בניהול עסק, יושבים וטורחים להגיד בבוז ובזלזול לקבוצה אחרת (נניח עצמאיים) כמה הם משועבדים, מטורפים (...).

תיקון קטן, ברשותך: זאת לא קבוצה.

מדובר באותו קומץ שמגיב בצורה זהה גם בשרשורים אחרים

בנושאים שונים לגמרי. כל מה שלא מסתדר עם השקפת העולם או המבנה האישיותי הופך מיד לפסיכוזה.

 

אגב, נגעו פה בנקודה של משפחה - ראיתי מספיק "עצמאיים-24/7" עם משפחה מתפקדת ושכירים ללא דרישות זמינות שאיך שהוא לא מוצאים אפילו שנייה לזמן עם הילדים. או במילים אחרות, לא קשור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג לילה, - שלילי.

 

אני שואל מדוע אנשים חושבים שאין להם תחליף.

 

אם מדובר בעסק של אדם בודד הרי שהוא אמור להיות מודע לכך שכאשר הוא מושבת העסק מושבת, מה שסיפר באגירה הוא בדיוק המצב הזה. אבל אם מדובר בעסק יותר גדול צריך להיות מישהו שאמון על ניהול משברים ומתן פתרון לבעיות, כזה שיוכל לענות ללקוח ולקבוע סדרי עדיפות בטיפול בבעיות על ידי הצוות הקיים. ובמקרים מסויימים אפילו הסדר עם המתחרים לכיסוי הדדי בעת משבר או אפילו חופשה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם. אתא לא רואה את כל התמונה.

 

למשל אמרת הסדר עם המתחרים. תאר לך מצב שאתה שלוחה בארץ של חברה בינלאומית כלשהי ואין עוד אנשים בארץ שיש להם את ההכשרה והכלים הנדרשים. רק בחו"ל.

 

איזה הסדר עם המתחרים תעשה?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תופעה מעניינת. אנשים מסויימים, נקרא להם שכירים (שלפתי מהשרוול), לא התנסו בחייהם בניהול עסק, יושבים וטורחים להגיד בבוז ובזלזול לקבוצה אחרת (נניח עצמאיים) כמה הם משועבדים, מטורפים, מלאי חרדות, טועים בהתנהלות והורסים לעצמם את החיים וגם לילדים שלהם.

מנגד, קבוצת העצמאיים האומללה, שברובה היתה שכירה ויודעת איך זה, לא שופטת, לא פוסקת, לא מזלזלת.

הייתי אומר על זה משהו עמוק יותר אבל בטח היו קוראים לי פסיכולוג ברובל.

 

מה לעשות שיש גם עצמאיים שמחזיקים בדעה הזאת. בשביל לאזן את התמונה אני מכיר שכירים שעונים למיילים בשבתות ורועדות להם הביצים מפני הבוס שלהם. לדעתי אי יכולת להציב גבולות נובעת מחוסר ביטחון עצמי ביכולת להתפרנס.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה נותן תמיכה טלפונית - תסתדר עם חברת האם ותעשה עקוב אחרי למרכז התמיכה שלה בהודו.

 

אם אתה נותן תמיכה פיזית - תכשיר עוד טכנאי כדי שיהיה ביניכם גיבוי הדדי. חברה גדולה לא יכולה להסתמך על אדם בודד שייצג אותה, אלא אם זמן התגובה הנדרש הוא כזה שמאפשר הטסת טכנאי, נניח, מאירופה.

 

בעקיפין יוצא לי לעבוד מול חברות כאלה. יש להן בקביעות מספיק טכנאים שיכולים לתת תמיכה (והם מתרוצצים הרבה, נוהגים 30-50 אל"ף ק"מ בשנה), ולפעמים יש מצבי עומס שבהם הם אומרים "אני לא יכול לתת תמיכה מחר כי אין לי טכנאים פנויים בשעה המבוקשת" - ואז הלקוח משנה את תכנון העבודה שלו או פונה ליבואן המתחרה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה נותן תמיכה טלפונית - תסתדר עם חברת האם ותעשה עקוב אחרי למרכז התמיכה שלה בהודו.

 

אם אתה נותן תמיכה פיזית - תכשיר עוד טכנאי כדי שיהיה ביניכם גיבוי הדדי. חברה גדולה לא יכולה להסתמך על אדם בודד שייצג אותה, אלא אם זמן התגובה הנדרש הוא כזה שמאפשר הטסת טכנאי, נניח, מאירופה.

 

 

תמיכה מהודו לא תעזור לעובד פשוט בפס ייצור בארץ שלא יודע מילה באנגלית ולגבי היתר:

 

להכשיר עוד טכנאי? רק בשביל שפעם - פעמיים בשנה מישהו מהצוות הקיים יוכל לנתק את הטלפון?

 

זה עובד בסדר גמור במצב הקיים עם ממש מעט מעורבות שנדרשת מאנשים שבחופשה, זה לא מפריע לאף אחד ולמה שמישהו ישקע משאבים איפה שזה לא הכרחי?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי - מה שאתה מציג הוא מצב קיצון בדיוק כמו שנהג הלילה טוען לגבי.

 

הלקוח שרוכש ציוד או שירות מחברה של אדם בודד צריך להיות מודע לכך שאם אותו אדם נמצא בחופש או חולה או יוצא למילואים הוא ימצא עצמו בלי שירות. ואם הוא עושה זאת תוך מודעות הוא צריך להיות ערוך לכך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי - מה שאתה מציג הוא מצב קיצון בדיוק כמו שנהג הלילה טוען לגבי.

 

 

נכון מאוד. בשביל לתת קונטרה לדברים שלך :-)

 

 

רק לא אמרתי חברה של אדם בודד, אלא צוות קטן של כמה אנשים. במקרה של אדם אחד, מה שרשמתי באמת לא ריאלי.

 

אבל אני נכנע, אין לי כוונה לשכנע את אף אחד.

 

אני חושב שהנקודות ברורות, יש שתי גישות ושתיהן בסדר.

 

כל אחד בוחר במה שהוא מאמין שיותר מתאים לו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מהמגיבים כאן מסתכלים על העבודה שלהם, מגדילים קצת ראש לתפקידים מקבילים ממה שהם מכירים, ועל זה בונים תיאוריות.

תבינו, לחלקכם אין מושג מה נדרש מאחרים כאן, שכירים או עצמאים, בתפקידים שונים לחלוטין ממה שאתם מכירים או מהסביבה הקרובה אליכם.

קצת אווילי על סמך זה לשפוט אחרים.

כאמור - מאוד תלוי תפקיד גם כשכיר וגם כעצמאי.

 

אין כזה דבר נדרש. מי שלא מתאים לו תמיד יכול ללכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהחשוב ביותר הוא שהקולגות והלקוחות יבינו את גישתו של העמות ושל ספק השירות.

 

עסקים משפחתיים קטנים שסוגרים את העסק כל שנה לשבועיים כנראה לא מאבדים יותר מדי לקוחות.

 

עסק שמתחייב על זמן תגובה מסויים למתן שירות צריך להעסיק מספיק עובדים. זה כולל שירות פנים למתן פתרונטות לעובדים ושירות הלקוחות. או להתחייב על זמני תגובה יותר ארוכים ולהשאיר את ההחלטה ללקוח הפוטנציאלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

עסק שמתחייב על זמן תגובה מסויים למתן שירות צריך להעסיק מספיק עובדים. זה כולל שירות פנים למתן פתרונטות לעובדים ושירות הלקוחות. או להתחייב על זמני תגובה יותר ארוכים ולהשאיר את ההחלטה ללקוח הפוטנציאלי.

 

 

 

אני מכיר מספר עסקים שמסתדרים יופי במתכונת שתארתי, עם מספר חד ספרתי של עובדים. וגם נותנים שרות ברמה הרבה יותר גבוהה ועם זמני תגובה קצרים יותר מאשר גופים עם מאות עובדים, שם לאף אחד לא איכפת משום דבר חוץ מעצמו.

 

ולכן לא מובן לי למה צריך להמציא את הגלגל מחדש.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג לילה, - שלילי.

 

אני שואל מדוע אנשים חושבים שאין להם תחליף.

 

אם מדובר בעסק של אדם בודד הרי שהוא אמור להיות מודע לכך שכאשר הוא מושבת העסק מושבת, מה שסיפר באגירה הוא בדיוק המצב הזה. אבל אם מדובר בעסק יותר גדול צריך להיות מישהו שאמון על ניהול משברים ומתן פתרון לבעיות, כזה שיוכל לענות ללקוח ולקבוע סדרי עדיפות בטיפול בבעיות על ידי הצוות הקיים. ובמקרים מסויימים אפילו הסדר עם המתחרים לכיסוי הדדי בעת משבר או אפילו חופשה.

 

ספריאל, אתה מפספס את הנקודה.

 

יש ממלאי מקום בצוות אבל הם לא יודעים הכל ולפעמים צריך להגיב גם מחו"ל. ה וות מסנן אבל אין דבר כזה שהוא יכול לפתור הכל כי אז בכלל לא הייתי מגיע למשרד, זורק את הטלפון ומגיע רק פעמיים בחודש לחתום על הצ'קים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...