Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פאסאט 94 אוטומט, מנוע 1800.

 

העברת ההילוכים בהילוכים 1,2 ו-3 נינוחה מאוד ועדינה, אך ההעברה בין הילוך 3 ל-4 מלווה בנקישה חזקה ולא נעימה.

הייתכן ושמן גיר הוא הפיתרון לבעיה? ואם לא מה הוא הפיתרון?

 

תודה מראש:wink:

שי

שי אסרף - Team Kobi-Racing

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ברשותי רכב כמו שלך פאסאט 93 אוטומט.

גם לי יש אותה בעיה .בבדיקה עם סורק התברר שאחד בסולנואידים לא תקין(מספר 6}.

לפתרון הבעיה הזו יש לבדוק קודם כל בדיקה של הסולנואידים ללא פתיחת הגיר על ידי בדיקה אומית

יש כבל שחור מעל הגיר ושם יש כ-8 חיבורים.

יש להיסתכל במפרט הטכני של הנקודות האלה ןלבדוק אומית.

מומלץ לבקש ממרק 10 שהינו בפורום הזה עם המפרט של הגיר שלך.

במידה והבדיקה הזו יצאה תקינה אז הבעיה היא בצמת החוטים

בין מחשב הגיר לגיר.מחשב הגיר נמצא במושב האחורי מצד ימין.

מומלץ לתת לאיש מקצוע לבדוק זאת .כי מדובר בגיר וגיר מאד יקר.

רוב הבעיות מנסיוני הינם בצמת החוטים שרשמתי למעלה.

כמו כן מתי החלפת שמן גיר ופילטר גיר?

ההמלצה כל 60 אלף ק"מ.

אשמח אם תספר מה עשית לפתרון הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...