Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, כיוון שיש לי ידע אפסי בתחום אני אצטרך את עזרתכם בבחירת הרכב הראשון שלי.

התקציב שלי הוא 25K אבל אם צריך אפשר להתגמש קצת עם עוד כמה אלפים.

הדרישות שלי הן שהנסיעה תהיה נוחה ולא רועשת (אפשר להתפשר קצת על הרעש),

כמובן שהצריכת דלק חשובה לי אבל לא מצפה לצריכה של 1:20,

רכב לא יותר מידי צפוף ושיהיה לו קצת כוח (הכוונה שיסחב בעליות עם רכב מלא), ויחסית אמין כמובן.

אני יודע שהדרישות שלי לא ריאליות בהתאם לתקציב אבל אפשר להתפשר פה ושם.

 

אין לי הערכה מסויימת של הנסועה החודשית שלי אבל אני קצת פוחד מהקטע שכל הנסיעה אסתכל על המד של הדלק יורד.

 

חשבתי על הונדה סיויק אבל אני לא מוצא רכב עם קמ, שנתון ומחיר סביר. אותו הדבר עם הלנסר.

מאזדה 3 הבנתי שהיא אמינה אבל צפופה מאחורה ושותה דלק כמו שאנחנו נושמים אוויר.

חשבתי גם על גולף אבל לא יודע איך האמינות שלה ואיזה דגם מומלץ בתקציב שלי.

היונדאי I25 קרצה לי קצת וגם סקודה אוקטביה אבל מקריאה פה בפורום האמינות שלה לא משהו.

 

ממש אשמח לעוד המלצות ועזרה.

פורסם

יש לך צורך אמיתי ברכב משפחתי?

ידני אפשרי?

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
יש לך צורך אמיתי ברכב משפחתי?

ידני אפשרי?

 

מעדיף אוטומט, אני מעדיף רכב משפחתי כי הוא יותר נוח לנהיגה מאשר רכב קטן

פורסם

אין רכב שיהיה אמין, חסכוני וחזק בתקציב נמוך.

 

זו התחלה טובה שאתה יודע שהדרישות שלך לא ריאליות ותצטרך להתפשר, חבל שאתה לא משתף באיזה סעיפים אתה מעדיף להתפשר, זה יכול היה לעזור למצוא את הרכב המתאים.

 

בכל אופן, קיה פורטה יכולה להתאים למה שאתה מחפש. היא לא חזקה ולא חסכונית, אבל יחסית תיתן איזשהו שילוב סביר של כל הדרישות.

 

אם אתה לא מפחד מאירופאיות עם גיר רובוטי, פיאט בראבו יכולה להיות בדיוק מה שאתה מחפש - אבל הגיר הרובוטי הוא לא לכל אחד, והמנוע אמנם אמין בטיפול נכון, אבל חוסר בטיפול עלול להוביל להחלפת המולטיאייר שהוא לא זול.

 

אופציות אחרות יכולות להיות פלואנס או פוקוס דור 2, שתיהן עם מנוע 2 ליטר (הפוקוס די נדירה), אבל צריכת הדלק שלהן תהיה כנראה גבוהה מדי אם אני מבין נכון.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אין רכב שיהיה אמין, חסכוני וחזק בתקציב נמוך.

 

זו התחלה טובה שאתה יודע שהדרישות שלך לא ריאליות ותצטרך להתפשר, חבל שאתה לא משתף באיזה סעיפים אתה מעדיף להתפשר, זה יכול היה לעזור למצוא את הרכב המתאים.

 

בכל אופן, קיה פורטה יכולה להתאים למה שאתה מחפש. היא לא חזקה ולא חסכונית, אבל יחסית תיתן איזשהו שילוב סביר של כל הדרישות.

 

אם אתה לא מפחד מאירופאיות עם גיר רובוטי, פיאט בראבו יכולה להיות בדיוק מה שאתה מחפש - אבל הגיר הרובוטי הוא לא לכל אחד, והמנוע אמנם אמין בטיפול נכון, אבל חוסר בטיפול עלול להוביל להחלפת המולטיאייר שהוא לא זול.

 

אופציות אחרות יכולות להיות פלואנס או פוקוס דור 2, שתיהן עם מנוע 2 ליטר (הפוקוס די נדירה), אבל צריכת הדלק שלהן תהיה כנראה גבוהה מדי אם אני מבין נכון.

 

צריכת דלק סבירה פלוס, אמינות בסיסית ( לא לימון רקוב כמו שאומרים ), לא עגלה... נראלי שהנמכתי קצת ציפיות.

 

מה עם הגולף?

פורסם

לא גולף. בתקציב כזה, בשנתון כזה זה לא מתכון לאמינות סבירה.

 

אני הייתי נשאר עם הפורטה - פשרה בכל התחומים, אבל הכי סבירה שיש וכנראה אפשרית בתקציב.

 

אם אתה לא נוסע הרבה הייתי שוקל גם פלואנס 2 ליטר ברצינות. תקבל רכב נוח, מרווח וקצת חזק יותר, במחיר של צריכת דלק גבוהה יותר. לשיקולך.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לגבי השברולט קרוז הבנתי שיש כמה דגמים שכדאי להתרחק וכמה מהם שהם אמינים, זה נכון?

מצאתי כמה ביד 2 שנת 2012 עם טורבו וכמה שנת 2014 בלי טורבו.

 

כדאי להתרכז בשנתון גבוה יותר או במצב הרכב? לדוגמה קרוז 2014 מול סיויק 2008

פורסם
לגבי השברולט קרוז הבנתי שיש כמה דגמים שכדאי להתרחק וכמה מהם שהם אמינים, זה נכון?

מצאתי כמה ביד 2 שנת 2012 עם טורבו וכמה שנת 2014 בלי טורבו.

 

כדאי להתרכז בשנתון גבוה יותר או במצב הרכב? לדוגמה קרוז 2014 מול סיויק 2008

לי יש 2012 לא טורבו ,לא מכיר את הטורבו אבל ה1.6 מפגין אמינות גבוהה

פורסם
מעדיף אוטומט, אני מעדיף רכב משפחתי כי הוא יותר נוח לנהיגה מאשר רכב קטן

 

ההיתרון של רכב משפחתי הוא בגודל ולא בנוחות יש רכבים קטנים ש"נוחים" יותר מרכבים משפחתיים ויש כאלו שנוחים פחות כול רכב הוא מקרה לגופו ומותאם לנסיעה שונה.

 

וכאן שוב נשאלת השאלה אם יש לך צורך ברכב מרווח מאחור? האם יש לך ילדים או נוסעים מאחורה ועגלה או ציוד שצריך להכניס בדרך קבע בתא מטען?

פורסם
ההיתרון של רכב משפחתי הוא בגודל ולא בנוחות יש רכבים קטנים ש"נוחים" יותר מרכבים משפחתיים ויש כאלו שנוחים פחות כול רכב הוא מקרה לגופו ומותאם לנסיעה שונה.

 

וכאן שוב נשאלת השאלה אם יש לך צורך ברכב מרווח מאחור? האם יש לך ילדים או נוסעים מאחורה ועגלה או ציוד שצריך להכניס בדרך קבע בתא מטען?

 

אין לי צורך פיזי ברכב גדול, אני נטו רוצה להרגיש יציב בכביש ולנהוג בנוח.

איזה רכבים יחסית קטנים יתנו לי את הצרכים האלה?

פורסם

כל רכבי הסופר-מיני (פולו איביזה פיאסטה 208) יהיו נוחים ויציבים. אל תשכח שרכב יותר קטן משמעותו גם שנתון יותר חדיש.

רכב ידני הוא שוב יותר חדש וגם יותר אמין.

תקציבך מוגבל, בטח ביחס לדרישות. כדאי שתחשוב עוד על הצרכים הממשיים שלך לעומת הרגשות או רצונות.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

רנו ב25 אלף? לא נראה לי שתמצא. אולי ב40 אלף פלוס.

יש אומרים שיש בעיית מחשב לגיר ששובק חיים פתאומית.

עשה חיפוש בפורום, כרכב הוא נראה לי נחמד פלוס.

×
×
  • תוכן חדש...