Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוסף דלק


Rabbit07
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל זה לא ששמים תוסף דלק כל שני וחמישי

שמים אותו פעם ב..

לא כדאי להשקיע כמה שקלים פעם בשנה כדי להיות בראש שקט שאכן מתנקה קצת פיח?

 

לא. טפל ברכב שלך כמו שצריך ובזמן ויהיה לך את הראש השקט ביותר.

פורסם (נערך)

בתור בוגר מנוע THP מחזור 2011 , ניסיתי לא מעט תוספים ( למנוע בעיית פיח ידועה.) התוספים לא הצליחו לשפר את המצב.זה אולי עוזר במנועים שיש בהם טיפה פיח כמו מנועים אטמוספריים . לא יותר מזה.

השיטה הכי יעילה : ניקוי מנוע עם תותח אגוזים יעודי.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

בא נגיד ככה: אם היה משהו שבאמת עוזר, אז פיג'ו היו שמים במנוע מיכל עודפים לתוסף "פיג'ו טורבו" שאותו היו מוכרים ברווח אדיר כל טיפול .

פורסם
כל תוסף דלק הנו מיותר והוא מוסיף רק לכיס של המוכר.
היי עמית

לאחד שקרוב למכוני הרישוי, אחדד את השאלה. איך יתכן שרכב נכשל בטסט על זיהום, בעל הרכב שם תוסף כלשהו, והרכב עובר את הטסט? אין איזה שמץ של סיכוי שזה אכן עושה משהו?

פורסם
היי עמית

לאחד שקרוב למכוני הרישוי, אחדד את השאלה. איך יתכן שרכב נכשל בטסט על זיהום, בעל הרכב שם תוסף כלשהו, והרכב עובר את הטסט? אין איזה שמץ של סיכוי שזה אכן עושה משהו?

יותר מזה, תראו לי אדם אחד שהרכב שלו נכשל בטסט על זיהום אויר ויודע, או אומרים לו שים תוסף אולי יפתור את הבעיה, ועדיין הוא לא שם תוסף אלא הולך להחליף ממיר או חלק אחר.

פורסם
היי עמית

לאחד שקרוב למכוני הרישוי, אחדד את השאלה. איך יתכן שרכב נכשל בטסט על זיהום, בעל הרכב שם תוסף כלשהו, והרכב עובר את הטסט? אין איזה שמץ של סיכוי שזה אכן עושה משהו?

לא התוסף הוא שצלח את הבדיקה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תוסף מאוד מומלץ, במיוחד למי שמחליט להשתמש במסנן אויר תחליפי -"תואם מקורי" שזה כמעט כל מי שהרכב שלו יצא מיבואן (לא כולל צ'מפיון שמוכרים תחלפי) ולא מטפל במוסך מומחה.

פורסם
תוסף מאוד מומלץ, במיוחד למי שמחליט להשתמש במסנן אויר תחליפי -"תואם מקורי" שזה כמעט כל מי שהרכב שלו יצא מיבואן (לא כולל צ'מפיון שמוכרים תחלפי) ולא מטפל במוסך מומחה.

וזאת למה? האר את עינינו להשפעת מסנן אוויר כזה או אחר על הצורך בשימוש בתוסף דלק

הזול עולה ביוקר

פורסם
בתור בוגר מנוע THP מחזור 2011 , ניסיתי לא מעט תוספים ( למנוע בעיית פיח ידועה.) התוספים לא הצליחו לשפר את המצב.זה אולי עוזר במנועים שיש בהם טיפה פיח כמו מנועים אטמוספריים . לא יותר מזה.

השיטה הכי יעילה : ניקוי מנוע עם תותח אגוזים יעודי.

 

שום תוסף לא היה יכול לעזור לך מלכהתחילה. מנוע THP הינו מנוע הזרקה ישירה בו הדלק אינו עובר דרך השסתומים.

Renault clio RT 1994

פורסם
וזאת למה? האר את עינינו להשפעת מסנן אוויר כזה או אחר על הצורך בשימוש בתוסף דלק

מקורי מול חליפי.jpg

 

מסנן אוויר תחליפי* שהציעו לי לקנות במוסך צ'מפיון בהשוואה למקורי מבלי להתייחס לאיכות הנייר:

מקורי 103 קיפולי נייר תחליפי 83 קיפולי נייר

בתחליפי הטבעות במרכז המסנן אינן אוטמות

החליפי ב 5 מ"מ קצר יותר.

מסנן התחלפי מסכן את המנוע ואת הטורבו וגורם לפיח בחלל הצילינדר - תוסף טוב יסיר את הפיח מחלל הצילינדר זה תפקידו.

 

* לא ברור מדוע חברה כמו צ'מפיון אינה מציע לטובת לקוחותיה מסנני אוויר OEM מתוצרת Mahle או מאן

×
×
  • תוכן חדש...