Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים.

אשמח שמוע ממי שיש לו נסיון בהחלפת אינג'קטורים בסיטרואן פיקאסו c4.

כמה זמן העבודה אמורה לקחת ומה עלות העבודה? (ללא החלק)

 

המוסכניק סוחב אותי, ומרגיש לי שהוא סוחב מידי הרבה זמן כדי להסביר לי כמה זמן העבודה לקחת, ולהכין את הקרקע לשחיטה במחיר...

 

תודה רבה.

פורסם
שלום לחברים.

אשמח שמוע ממי שיש לו נסיון בהחלפת אינג'קטורים בסיטרואן פיקאסו c4.

כמה זמן העבודה אמורה לקחת ומה עלות העבודה? (ללא החלק)

 

המוסכניק סוחב אותי, ומרגיש לי שהוא סוחב מידי הרבה זמן כדי להסביר לי כמה זמן העבודה לקחת, ולהכין את הקרקע לשחיטה במחיר...

 

תודה רבה.

זה דיזל? איזה שנה ואיזה מנוע?

 

 

פורסם (נערך)

מנוע THP : אתה בטוח שצריך להחליף מזרקים ? או משאבה מזריקת דלק בלחץ גבוה ?

יש הבדל גדול . מזרק פשוט עולה כ ₪300

משאבה : תוסיף אפס.

פער גדול גם במחיר ההתקנה.

כמה ק"מ , מי עשה דיאגנוזה ? המוסכניק הפרטי שלך ? הוא מכיר את המנועים האלה ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

למכואני מנוסה יקח בערך חצי שעה-40 דקות דקות להחליף מזרק(מכונאי מנוסה שמכיר את המנוע ואת כל השטיקים וזוכר כל בורג בעל פה).

 

יש לי הרגשה שהמוסך שלך לא מכיר את הדגם, קרה כבר שקוד התקלה מצביע על מזרק תקול אבל התקלה בפועל קשורה למשהו אחר.

במיוחד שהוא מורח אותך בזמן העבודה שדרושה בשבילו.

 

גש למוסך שמכיר את המנוע הזה.

  • ספונסר פורום
פורסם

במנועי Thp אין תקלה של מזרקים, בסבירות גבוהה מאוד המוסך טועה באבחון.

אורן

פורסם (נערך)

כמו שאורן ענה, אין תקלת מזרקים ברכב הזה, גם אני לא נתקלתי.

פירוק מזרקים ברכב הזה קשה מאוד יכולה להגיע גם ל 4-5 שעות עבודה עקב צפיפות המנוע וסעפת היניקה שממוקמת צמוד לקיר האש שהגישה אליה קשה ביותר.

 

תקלה במזרק ברכב הזה יכולה ליגרם רק ע"י סתימה שנוצרה ע"י תדלוק חומר שאינו בנזין או קצר בצמת חוטים.

או אם מותקנת מערכת גז ברכב.

מערכת גז במנועי טורבו+ הזרקה ישירה אינה מומלצת וגורמת לסתימת מזרקים עקב אי פעילות מזרקי הבנזין וצבירת פיח עליהם, המזרק ממוקם ישירות לצילינדר.

נתקלתי במנועי tsi עם מערכת גז ששם החלפת מזרקים זה עניין בשגרה עקב סתימת מזרקים.

 

אם התקלה היא החטאת בעירה והחלפת פלאגים וסלילים לא עזרה אז כנראה שיש כאן טעות באבחון והבעיה היא בכלל פיח בשסתומי היניקה שהמכונאי חושב שיש בעיה במזרק.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם (נערך)

ניקוי פיח בהחלט יכול לעזור אם לא נעשה בעבר. עלות משוערת של ₪4000 .

אופציה נוספת לאיבוד כח מקרי הוא כמובן חולשה במערכת הזרקת הדלק. משאבה דלק היא נקודת התורפה שיש לבדוק .

אם תשתף אותנו בקוד התקלה במחשב זה יכול לעזור P0087)

אבל אם לא תלך למקצוען :סתם תחליף חלקים ( גם זו שיטה, רק קצת יקרה)

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

כהמשך לבקשתי ולתגובות אפרט את המקרה.

 

התקלה: כאשר אני לוחץ על דוושת הגז חזק (להאיץ בירוק או לעקוף רכב) הרכב מגמם, נדלקת תקלה, והטורבו מפסיק לעבוד. הרכב יכול לנסוע בקושי עד שאכבה אותו ואניע מחדש.

 

יצויין שאם אני לוחץ על הגז רגוע, אני יכול להגיע איתו למהירות גבוהה כמו 130 קמ"ש. כל עוד אני לא נזקק להאיץ, הנסיעה בסדר.

 

המוסכניק מכיר את הרכב הזה הוא גם החליף לי בו מנוע לפני מס' חודשים (כי הלכה בוכנה).

 

בבדיקת מחשב כתוב משהוא שקשור לאינג'קטור מס' 1 ולכן הוא הלך לכיוון האינג'קטורים.

(להלן התקלות מהמחשב:

P1336 Combustion Misfiring (Impact On Catalytic Converter) .

Cylinder Undetermined

P1338. Combustion Misfiring (Impact On Catalytic Converter) .

Injector Cylinder no.1

P0420 Catalytic Converter. Loss Of Efficiency)

 

מאחר והוא החליף לי מנוע התעקשתי שיבדוק אם זה קשור למנוע. הוא עשה "בדיקת לחץ הפוך" ואמר שהמנוע מאה אחוז. "מוכן להשים את הראש על זה"....

 

השבוע החליף אינג'קטורים (מהמנוע הקודם) ולא עזר.

החליף משאבת דלק ולא עזר.

כעת הוא שובר את הראש.

 

הצעתי לו שנסגור ונכניס למוסך של החברה, טען שגם הם לא ימצאו את הבעיה...

"תן לי את הזמן"...

 

רעיונות? ניסיון עם מקרה דומה?

 

תודה לכולם.

פורסם

עדכון:

אחרי שהחליף כאמור אינג'קטורים ומשאבת לחץ וראה שהתקלה לא נפתרה, עשה עוד בדיקות והודיע לי באופן וודאי שהבעיה במחשב עצמו!! "מליון אחוז!!!"

הביא מחשב אחר, שלח לפריצה, כעבור שלושה ימים הודיע לי הבוקר שהרכב מוכן.

כשבאתי לקחת את הרכב נפלו פניו. הוא עשה עוד נסיעה וראה שהבעיה לא נפתרה...

כעת הוא התייאש!!!

 

יכולה להיות בעיה בממיר / טורבו ללא שהמחשב מציין זאת?

 

הוא טוען שהם תקינים.

 

בכל מקרה אליו אני כבר לא אחזור כנראה, חושב להכניס למרכזי.

פורסם

נסה להכנס למוסך גבע.

אוכלים מנועים כאלה כל יום. בדיקה ראשונית אצלם לא עולה, מניסיון.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • ספונסר פורום
פורסם

צריך לבדוק, יתכן שהממיר הקטליטי התפרק ולכן יש p0420 ומיספיירים.

או שיש פיח בשסתומי יניקה בצירוף ממיר לא יעיל.מציע לך להגיע אלינו לבדיקה, ללא תשלום, ללא התחייבות, יכול ללחוץ על החתימה שלי לפרטים.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...