Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

שלחתי את אבא שלי לעשות טיפול לרכב, הוא חזר אחרי טסט עם 2 צמיגים חדשים מדגם:

Ilink G-grip

או שקר דומה תוצרת סין. משהו שרק מהמבט עליהם גורם לך לעשות תאונה.

 

בקיצור, עד כאן נניח והכל "סבבה", הבעיה היא שמכרו (גנבו) לו את הצמיגים האלה ב500 ש''ח.

 

מה ניתן לעשות?

 

תודה

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם (נערך)

ללמד אותו להתיעץ אתך לפני טיפולים מסוג זה.

 

לפני כשנה נזקקתי לסט צמיגים לרכב של אשתי. הצמיגיה גדולה הציעו לי סט של סיניים. אמרתי לצמיגאי שאני מבקש צמיגים והוא פטר אותי בכך שאני לא מבין כלום, ולא היה מוכן להציע לי מותג סביר.

 

עברתי לצמיגיה הבאה ורכשתי סט של קונטיננטל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

250 ש"ח לצמיג? זה לא מופקע. איכותי? או חבל שהרכיב אותם? זה סיפור אחר

כי בתוספת ממש קטנה אפשר לקנות צמיגים ממותגים.

 

אם על אחד? אללה איסטור.

פורסם

א. העובדה שמוכרים 4 צמיגים ב600 שקל באוטודיפו, לא מעיד על כך שזוג (2) צמיגים עולים 300. אלא יותר לכיוון ה400.

ב. אין יותר מידי מה לעשות, עוד 3 שנים תחליף צמיגים. עד אז סע בשלום

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם

250 לאחד זה לא מופקע אולי קצת גבוה.,אם כי במידות קטנות אפשר לקנות קומהו/פאלקן במחיר הזה.

המוכרים בפנצ'ריות דוחפים חזק את הסיניים והמון לוקחים אותם.

 

ככל הנראה עדיף לסוע על זוג סיניים חדש ולא על צמיגים שחוקים/יבשים שלא עברו טסט.

 

 

הערה,מסתבר שגם בין הסיניים יש הבדלים.

תקרא קצת ביקורות,יש סיכוי שהם סבירים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

יש כאן מדריך לצמיגים סיניים כולל כל השמות והרמות. מדריך מפורט וכתוב טוב.

עדיף שיהיה בנעוץ כי לא מצאתי אותו, אבל אנסה שוב.

פורסם
250 ש"ח לצמיג? זה לא מופקע. איכותי? או חבל שהרכיב אותם? זה סיפור אחר

כי בתוספת ממש קטנה אפשר לקנות צמיגים ממותגים.

 

אם על אחד? אללה איסטור.

על 2.

והתחלתי לרתוח בדיוק כשראיתי את המבצע של אופיס דיפו של 4 ב600

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם

בס"ד

 

המחיר יקר, על זה אין ספק, אבל לא שחיטה.

בזמנו קניתי דנלופ 205/50/16 ב 380 ש"ח, לבודד.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...