Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה

זו השנה השניה שבה אני מגלה שהמנוע צורך כמות גדולה של שמן (לדעתי משהו כמו 3ליטר בשנה)

אין נזילה

האם זה משהו שצריך להדאיג אותי?

מעבר לזה אין שום בעיות עם הרכב

אשמח לתגובות

פורסם

כמה ק"מ עבר הרכב ? באיזה שמן מנוע אתה משתמש ובאיזו צמיגות ?

שים לב בהתנעת הבוקר,אם הרכב מעשן עשן לבן אז מדובר בגומיות שסתומים יבשות שזקוקות להחלפה.

אם הרכב מעשן בנסיעה עשן לבן/כחול יש בעיה כזו או אחרת במנוע- כנראה הטבעות תפוסות מפיח/טבעות שחוקות.

מצד שני,גם אם יש בעיה כזו,לא הייתי ממהר לפתוח מנוע,אלא שוקל החלפת צמיגות שמן ככל שניתן.

לבוקי היתה מכונית כזו ישנה יותר /עדיין מחזיק ברשותו והרכב שלו למיטב זכרוני הגיע לק"מ מכובד,הוא יתן פה בטוח כמה טיפים משלו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

שמן לא איכותי מאבד מהצמיגות שלו עם הזמן.

תנסה לעולות צמיגות שמן אם אפשר עפ"י הוראות היצרן ו/או תשתמש בתוסף משפר צמיגות.(מקטין/מונע איבוד שמן דרך טבעות הבוכנה)

ו/או תוסף לריכוך גומי במידה ואיבוד השמן מגומיות שסתומים.

עריכה אחרונה על ידי davidl
פורסם

שמן מאבד מהצמיגות שלו עם הזמן - נכון אבל ברוב המקרים הוא הופך צמיג יותר. במקרה של הבחור הזה יש להוכיח קודם שהוא הופך דליל יותר עקב כניסה של דלק לעוקה.

הזול עולה ביוקר

פורסם

צמיג יותר, זה כתוצאה מהיווצרות בוצה. עליה בצריכת הדלק זה יותר בכיוון של ירידת צמיגות, כתוצאה מערבול שמן עם דלק או מים.

פורסם

צריך לבדוק



 

א - נזילות שמן - דליפת שמן מהמנוע - לבדוק עם פנס, ולהניח עיתון מתחת למנוע למשך הלילה.

ב - לחצי מנוע, האם יש בריחת לחץ, דרך השסתומים או טבעות הבוכנה לאגן השמן.

ג - פריצת / נזק לאטם הראש - מעבר שמן לנוזל הקירור, או מחסור בנוזל קירור.

ד - סימני בוצה - במדיד שמן , פקק מילוי השמן.. ועם פנס אולי אפשר לראות את מצב גל-הזיזים

 

- עקב בוצה ומשקעים - אפשר ו טבעות הבוכנה נתפסו.

ואו משקעים על גומיות השסתומים, אשר לא מאפשרים אטימה טובה ואכילת שמן.

 

למצוא - מוסך אשר מבין במנועים.. ולהיתייעץ ולבצע בדיקה - לאחר מכן.

אפשר לבצע ניקוי בוצה ופלאשינג מתאים.

אפשר ליצור קשר עם חברי כנופיית הטיפולים בסביבה שלך - יש להם ידע והם יכולים לעזור בבדיקה

ובהמלצות לטיפול.

גם במוסכי החברה המורשים - לאחר בדיקה ואיבחון - מבצעים פלאשינג ומסדרים את צריכת השמן.

 

יש מספר סוגי פלאשינג יותר ופחות חזקים, ויש מוסכים המרכיבים תערובת פלאשינג לבד

בהתאם לבעיה - (לכן כדאי למצוא מוסך טוב)

ולפעמים - לאחר הפלאשינג - צריכת השמן יורדת, והמנוע חוזר לעבוד תקין.

 



 

אייל.

 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...