Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בחיפושי אחרי רכב מצאתי את הרכב הבא

עבר תאונה אחת שבה גילחו את 2 הדלתות ולכן הוחלפו (מצורף דוח שמאי 1 - 5% ירידת ערך)

עבר עוד תאונה שבה הוחלף פנימי מגן אחורי? (מצורף דוח שמאי 2 - 0.3% ירידת ערך)

 

מלבד הנ"ל נראה שהכל בסדר אצלו (2012, יד1, ק"מ נמוך יחסית).

 

האם ירידת הערך שחושב בדו"ח סבירה? הרי הוחלפו 2 דלתות ועוד כל מני עבודות. 5% זה לא נמוך מדי?

והתאונה השניה שהוחלף הפגוש רק של 0.3%?

יש גם צביעות לא מקוריות

 

מה דעתכם? האם כדאי לוותר על הרכב או לנסות להוריד במחיר?

YARIS1.jpg

YARIS2.jpg

פורסם

ירידת ערך על הנייר שונה מירידת הערך המסחרית.

רכב במצב טוב יימכר במחירון,זו תימכר בפחות(במחיר) מ5.5% מתחתיו.

יש בדיקה לרכב? מצוין תיקון של עמוד,צריך להבין מה זה.

 

הייתי מחפש רכב שלא עבר תאונות גם אם הק''מ גבוה יותר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

החלפת הדלתות, אם הותקנו ונצבעו כראוי, בעלת משמעות קטנה. לעומת זאת פגיעה בעמוד היא פגיעת שלדה, וצריך לברר פרטנית את משמעותה. אני מניח שירידת הערך בשיעור 5% שקבע השמאי נובעת בעיקר מנזק זה. וכפי שנאמר - ירידת הערך שקבע השמאי היא ירידת ערך טכנית, המסחרית גבוהה ממנה.

 

סיפור הפגוש האחורי לא צריך להטריד מדי אם בבדיקה לא נמצא נזק יותר עמוק. ואני מעריך שלא תקח את הרכב לבדיקה אלא תעבור לאחד אחר בגלל העמוד והסף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...