Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקנטו (נערך)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נסעתי לראות שני רכבים. שניהם קיה פיקנטו,

שני הרכבים נוסעים בסדר גמור.

שני הרכבים טופלו במוסך מורשה קיה, ובשני המקרים למוכרים אין תיעוד של היסטוריית טיפולים - וצריך להשיג את התיעוד.

מבחינת שנתון ויד אותו דבר, הק"מ בשני המקרים בסדר גמור

רכב 1

שנתון: 2014

ק"מ: 30K (עזבו שזה נמוך משמעותית מהשני, בשני המקרים הם נמוכים מספיק).

יד: שנייה (01)

טסט כמעט לשנה.

המוכר מתחייב שלא היו תאונות, יש קימוט (מכת פח) קטנטן מאחורה בצד שמאל בקצה הרכב לקראת הטמבון) בגודל של כף יד. לא משהו רציני, ולא מבחינים בזה ביומיום ואני כנראה ארצה ליישר את זה.

מבחינת צבע הצבע נחמד אבל לא עפתי עליו (הכוונה לגוון הרכב עצמו ולא שיש בעיות של צביעה או משהו)

הרכב היה מלוכלך (לא משהו מטורף אבל היה מאובק ולא נראה כל כך נקי).

 

רכב 2

שנתון: 2014

ק"מ: 60K

יד: שנייה (01)

טסט עד נובמבר.

הרכב נראה מדהים מבחוץ, נקי מאוד, אין יותר מדי שריטות ואין מכות פח.

המוכר מתחייב שלא היו תאונות ושהשלדה תקינה, אך ציין שהרכב קיבל פעם מכה בטמבון בחנייה ולכן הוחלף טמבון. ובאותו זמן גם היה פנצר בגלגל שפגע בכנף - ולכן הוחלפה כנף.

זה נשמע לי מעט חשוד - כי לא סתם מחליפים טמבון וכנף.

מבחינה חיצונית אהבתי את הרכב הזה יותר.

 

שוב מציין שני הרכבים במצב טוב, נוסעים מצוין. מזגן מקפיא. הכל טוב.

 

 

מה דעתכם? צאו מנקודת הנחה שחיצונית אהבתי את הרכב השני יותר (מבחינה אסתטית שחשוב לי) אבל אני קצת חושש מהקטע של הטמבון

 

בנוסף כמה שאלות שאשמח לקבל תשובה חד משמעית עליהם:

לגבי בדיקה האם הרכב ממושכן/משועבד/מעוקל - יש צורך להחמיר וללכת לרשות הרישוי ביחד עם המוכר כדי לבצע את הבדיקה או שמספיקה בדיקה ברשם המשכונות האינטרנטי?

 

לגבי הוצאת היסטוריית טיפולים - האם יש צורך להחמיר ולגשת למוסך רשמי של קיה כדי להוציא את ההיסטוריה שם או שזה בסדר שהמוכר ישיג את זה במייל ופשוט ישלח לי? אני לא רוצה שיצא מצב שהוא מחסיר ממני מידע (מקבל 8 עמודים של טיפולים, שולח לי 6) מה דעתכם בנושא? להחמיר או שזה בסדר אם הוא ישלח לי?

 

לקחת את הרכב למכון בדיקה - יש צורך להחתים את המוכר על זכרון דברים לפני בדיקה? אם כן על מה להחתים אותו? (יכולים לשלוח לי טופס?)

איך מתבצעת העברת הבעלות בפועל ואיך אני משלם?

האם יש צורך להחתים את המוכר על חוזה כלשהו שמסכם את הרכישה? (אשמח אם תשלחו אחד)

עריכה אחרונה על ידי bar201
פורסם (נערך)

עדיף לקנות את הרכב הראשון, בעתיד שתמכור יהיה יותר קל עם ק"מ נמוך יותר.

טיפולים מספיק לקבל במייל, הוא היה אמור לטפל כל שנה בגלל קמ נמוך.

בבדיקה בדרך כלל לא חותמים על כלום.

בדיקת שעבוד עושים בדואר לפני העברת בעלות.

לפני העברת בעלות חותמים חוזה קניה/מכירה עם כל הפרטים והתחייבות של המוכר לגבי תשלום קנסות קודמים וכו'.

ברגע שהעברת בעלות מצליחה, אתה נותן לו את הצ'ק הבנקאי לאותו סכום שסיכמתם, הוא מביא לך 2 מפתחות וזהו.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם (נערך)

עדיף לקנות את הרכב הראשון, בעתיד שתמכור יהיה יותר קל עם ק"מ נמוך יותר.

טיפולים מספיק לקבל במייל, הוא היה אמור לטפל כל שנה בגלל קמ נמוך.

בבדיקה בדרך כלל לא חותמים על כלום.

בדיקת שעבוד עושים בדואר לפני העברת בעלות.

לפני העברת בעלות חותמים חוזה קניה/מכירה עם כל הפרטים והתחייבות של המוכר לגבי תשלום קנסות קודמים וכו'.

ברגע שהעברה בנקאית מצליחה, אתה נותן לו את הצ'ק הבנקאי לאותו סכום שסיכמתם, הוא מביא לך 2 מפתחות וזהו.

 

אני דווקא הבנתי שבדואר זה לא בדיקה מלאה שלא כדאי לסמוך עליהם.

לא הבנתי, למה אני עושה העברה בנקאית ואז גם צק? זה או זה או זה לא?

בנוסף אשמח אם תתייחס לעניין החלפת הטמבון והכנף, נשמע הגיוני או מסריח?

עריכה אחרונה על ידי bar201
פורסם

הוא כנראה התכוון להעברת בעלות ולא להעברה בנקאית.

 

לגבי הרכב השני - לא כל כך מהר מחליפים חלקים, הסיפור של בעל הרכב חשוד בעיני. גם ההבדל בנסועה משמעותי ולכן כנראה כדאי ללכת על הרכב הראשון.

 

אם אתה בכל זאת רוצה להתקדם עם הרכב השני, יש לך את האתר הזה (קישור) שמוציא לך את הסטוריית התאונות של הרכב. לא הייתי רוכש רכב בלי לבדוק את זה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

בתהליך שתיארתי אין העברה בנקאית, רק צ'ק בנקאי. (תיקנתי)

זה לא כל כך משנה אם הרכב עבר תאונה בחניה או לא בחניה, כתוצאה מפנצ'ר או מכה, בסופו של דבר בבדיקה יצא שהחלפו חלקי פח וזה יוריד ממחיר הרכב כשתמכור.

פורסם
עדיף לקנות את הרכב הראשון, בעתיד שתמכור יהיה יותר קל עם ק"מ נמוך יותר.

טיפולים מספיק לקבל במייל, הוא היה אמור לטפל כל שנה בגלל קמ נמוך.

בבדיקה בדרך כלל לא חותמים על כלום.

בדיקת שעבוד עושים בדואר לפני העברת בעלות.

לפני העברת בעלות חותמים חוזה קניה/מכירה עם כל הפרטים והתחייבות של המוכר לגבי תשלום קנסות קודמים וכו'.

ברגע שהעברת בעלות מצליחה, אתה נותן לו את הצ'ק הבנקאי לאותו סכום שסיכמתם, הוא מביא לך 2 מפתחות וזהו.

 

הוא כנראה התכוון להעברת בעלות ולא להעברה בנקאית.

 

לגבי הרכב השני - לא כל כך מהר מחליפים חלקים, הסיפור של בעל הרכב חשוד בעיני. גם ההבדל בנסועה משמעותי ולכן כנראה כדאי ללכת על הרכב הראשון.

 

אם אתה בכל זאת רוצה להתקדם עם הרכב השני, יש לך את האתר הזה (קישור) שמוציא לך את הסטוריית התאונות של הרכב. לא הייתי רוכש רכב בלי לבדוק את זה.

 

בתהליך שתיארתי אין העברה בנקאית, רק צ'ק בנקאי. (תיקנתי)

זה לא כל כך משנה אם הרכב עבר תאונה בחניה או לא בחניה, כתוצאה מפנצ'ר או מכה, בסופו של דבר בבדיקה יצא שהחלפו חלקי פח וזה יוריד ממחיר הרכב כשתמכור.

 

אשמח לתשובה לגבי בדיקת שעבוד לרכב - האם מספיק לבדוק ברשם המשכונות אונליין? או שצריך גם ללכת למשרד הרישוי בנוסף?

מה לגבי טיפולים? לגשת ביחד עם המוכר או שמספיק שישלח לי במייל?

פורסם

אין לך מה להתרגש מהחלפת כנף וטמבון, זה יכול להיות גם ממכה קלילה - ברגע שיש מקיף וזה לא מזיז ישירות לבעל הרכב, מוסך יעדיף להחליף כמה שיותר מאשר להתעסק עם יישור.

 

למרות זאת, ולאור העובדה שהנסועה ברכב הראשון קטנה משמעותית, כדאי לך יותר לקחת אותו.

 

הכל כמובן בתנאי שהיסטוריית הטיפולים תצא מסודרת, תתעקש לקבל תדפיס.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אין לך מה להתרגש מהחלפת כנף וטמבון, זה יכול להיות גם ממכה קלילה - ברגע שיש מקיף וזה לא מזיז ישירות לבעל הרכב, מוסך יעדיף להחליף כמה שיותר מאשר להתעסק עם יישור.

 

למרות זאת, ולאור העובדה שהנסועה ברכב הראשון קטנה משמעותית, כדאי לך יותר לקחת אותו.

 

הכל כמובן בתנאי שהיסטוריית הטיפולים תצא מסודרת, תתעקש לקבל תדפיס.

 

כשאתה אומר להתעקש לקבל תדפיס - אתה מתכוון שפיזית אקבל את זה במקום מהמוסך המורשה ולא במייל?

 

האם יש צורך להחמיר ולגשת למשרד הרישוי כדי לבדוק שהרכב לא משועבד או שבדיקה ברשם המשכונות מספיקה?

פורסם

במייל מספיק. תבדוק גם במשרד הרישוי.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אין לך מה להתרגש מהחלפת כנף וטמבון, .

 

זוכר באלפא 156, איזה חלק דהה ושינה את הצבע ולמה?

 

כל עוד יש מבחר, עדיף לקנות רבב שלא הוחלף בו שום חלק ולא נצבע בו שום דבר.

 

 

 

אם הייתי מחפש פיקנטו שזה רכב מאוד מאוד נפוץ, הסינון הראשון - בלי תיקוני צבע בכלל.

 

 

פורסם
במייל מספיק. תבדוק גם במשרד הרישוי.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

למה חייב לבדוק במשרד הרישוי? יש מצב שברשם המשכונות חסר מידע?

והאם יכול להיות מצב שהמוכר יסתיר ממני היסטוריית טיפולים או שאין סיבה כי כל המרבה זה משובח?

פורסם

אם הסטוריית הטיפולים כוללת תיקונים של תאונות או של מכלולים שנהרסו בזמן קצר, למוכר הרכב עלול להיות אינטרס להסתיר אותם.

קונה עם שכל ישר שרואה החלפות ותיקונים חריגים, עובר לרכב הבא.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

תעשה בדיקת משכון באינטרנט באתר של רשם המשכונות.

 

אם יש שיעבוד, הוא נרשם ברישיון הרכב, בעלות לא תעבור כל עוד לא מסירים את השיעבוד.

 

אין מה לבדוק במשרד הרישוי בעיניין זה.

 

 

תוודא שמי שמוכר את הרכב ומי שמופיע כבעילם ברישון זה אותו בן אדם.

 

 

פורסם

הייתי חושש אם היה מסתיר.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אם הסטוריית הטיפולים כוללת תיקונים של תאונות או של מכלולים שנהרסו בזמן קצר, למוכר הרכב עלול להיות אינטרס להסתיר אותם.

קונה עם שכל ישר שרואה החלפות ותיקונים חריגים, עובר לרכב הבא.

אני לא ראיתי שום דבר שמרמז על תאונה.

אבל במכון בדיקה ידעו לזהות גם ככה לא?

×
×
  • תוכן חדש...