Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נאמר לי לאחר בדיקה שמוטות המייצבים שלי לא תקינים .

בכביש משובש לפעמים האוטו זז מתנדנד ומרעיש , הבולמים תקינים ככה אומר המוסכניק.

מה סדר גודל של החלפה כזאת כמה עלות?והאם נחוץ להחליף.

פורסם

עלות של זוג מייצבים הוא 100~ שח

גם המוסכניק שלי אמר לי שהבולמים תקינים עד שהחלפתי קפיצים והבולמים הקדמיים היו כל כך גמורים שלחצתי אותם עד הסוף והם כלל לא עלו. נא לקחת את הדברים שהם אומרים בערבון עד שלא תפתח את הבולם ותנסה לכווץ אותו ותראה שהם תקינים אתה לא תדע. אתה יכול להיות במצב שהרכב מחזיק את עצמו רק על הקפיצים שזה יכול להסביר הרבה.

פורסם
עלות של זוג מייצבים הוא 100~ שח

גם המוסכניק שלי אמר לי שהבולמים תקינים עד שהחלפתי קפיצים והבולמים הקדמיים היו כל כך גמורים שלחצתי אותם עד הסוף והם כלל לא עלו. נא לקחת את הדברים שהם אומרים בערבון עד שלא תפתח את הבולם ותנסה לכווץ אותו ותראה שהם תקינים אתה לא תדע. אתה יכול להיות במצב שהרכב מחזיק את עצמו רק על הקפיצים שזה יכול להסביר הרבה.

 

זה יכול להסביר את זה שהכבישים בארץ במצב זוועה, וכמעט כל רכב בן 8+ שנים נוסע על מתלים וקפיצים גמורים.

פורסם

מוט מייצב לא תקין לא נראה לי....

הכוונה שלו ככל הנראה היתה או לגומיות שנמצאות בין המוט מייצב לשילדה,או למקשרים שמחברים את המוט מייצב בשני קצוותיו למתלה.

המוט מייצב זה פשוט מוט ברזל שמונע עיוות של השילדה ואם הוא לא נשבר מה שלא נראה לי שקרה, הבעיה לא בו.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם
נאמר לי לאחר בדיקה שמוטות המייצבים שלי לא תקינים .

בכביש משובש לפעמים האוטו זז מתנדנד ומרעיש , הבולמים תקינים ככה אומר המוסכניק.

מה סדר גודל של החלפה כזאת כמה עלות?והאם נחוץ להחליף.

 

את התופעות שאתה מתאר מוטות קישור/מייצבים לא ייפתרו. במקסימום תשמע נקישה אחת פחות אבל מה שאתה מתאר מצריך בדיקה מעמיקה יותר של הבולמים שאם נסעו עליהם מעל 100 אלף קמ ככל הניראה הם עשו את שלהם!

פורסם
אולי יש לי בעיה את אותה הבעיה.. בכביש משובש במהירות נמוכה ההגה בורח לצדדים, האם זה קשור?

נשמע על פניו מצב תקין, הגלגלים מקבלים זעזוע ומופנים לצד. לכל מקרה כדאי לבדוק את מצב המשולשים אם יש ספק.

כל עוד אין נקישות עקב חופש במוטות הקישור אין סיבה להחליף.

 

מוטות קישור למוט מייצב מקטינים את זווית הגלגול בזמן פנייה ע"י העברת חלק מהעומס על המתלה למתלה הנגדי.

פורסם

לי יש רעשים בכביש משובש והאוטו קצת מזעזע אותך ימינה ושמאלה , המוסכניק פירק ואמר שהבולמים הקדמיים תקינים וזה מוטות מייצב , בולמים מאחורה הוחלפו לפני חודשיים בגלל שנכשלו בטסט כי הם נזלו.

המוסכניק רוצה 600 שקל כולל מעמ ואיזון גלגלים שאני לא מבין מה צריך לעשות , נראה לי קצת יקר .

פורסם

שוב זה לא המוטות עצמם זה או הבושינגים (גומיות) שמחברות את המוט מייצב לשילדה או המוטות קישור, עכשיו כשאתה יודע גש למוסכניק שלך ושאל אותו מה בדיוק הבעיה זה או זה, כשהוא יראה שאתה טיפ טיפה מבין זה יהיה אחרת.

ותעשה סקר מחירים בשוק לחלפים לפי זה תדע אם המחיר סביר.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם
זה מוט קישור למוט מייצב שנמצא בשני הצדדים של המוט ומתחבר למתלה בכל צד.

בדיוק מה שאמרנו לך.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

אוקיי תודה .

כמה אמור להחליף זוג כזה כולל עבודה ומע"מ?

פורסם

בנוסף מדובר בעבודה של דקה וחצי עם הפסקת קפה. אז תעשה את החושבים שלך לבד. כמו כן השאלה מי היצרן של מוטות הקישור שירכיבו לך. יש תורכיים של טאלוסה בגרושים ויש יקרים יותר.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...