Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה אמין הגיר הרובוטי DSG של סקודה?


nikitales
שימו לב! השרשור הזה בן 2065 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז לואג אתה מאמין ול GM לא? :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שברולט קרוז החדשה (153 כ"ס), גיר פלנטרי 6 הילוכים - נתון תאוצה רשמי 7.7 שניות.

 

בגלל יום כיפור, ובעיקר בגלל שאני נדיב - אני מפרגן לנתון הזה בעוד שתי שניות בדיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין לאף אחד, במקרה של gm הנתון הזה לא שווה כלום ועל הכביש בטח שלא.

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הנתונים של ואג אופטימיים עד מאד..

כן הא, אמינות הנתונים של וואג ממש מרשימה... אם כבר קיים קונצרן שצריך להיות אקסטרה ספקן לגביו זה וואג, וזה מוכח פעם אחר פעם.

עם זאת האמת לא באמת משנה, כי כאשר אתה רואה מותג מסוים בחיבה - עובדות בשטח לא באמת ישנו את דעתך.

בדומה גם דעות שליליות קשה לשנות (וכנראה אף יותר).

 

כבר הבנו שהקשר בין מכונית טובה לכמות מכירות גבוהה הוא שולי בהחלט, וניתן לראות זאת בבירור בשברולט קרוז החדשה ובפורד פוקוס לאחר מתיחת הפנים ( בשני המקרים - מכוון לגרסאות הלא ליסינג). בשני המקרים מדובר במכוניות לא פחות ממצוינות, מאובזרות בנדיבות, אמינות בצורה מופתית, נוחות, ובעלות ביצועים ברמה מעל המקבול לקטגוריה.

מכירות? אממ... קצת מביכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שזה באמת משנה, אבל סיוויק 1.5 מציגה נתון יצרן 8.2 ובמציאות מצליחה אפילו לקזז 2 עשיריות השניה נוספות וזה בכלל עם תיבה רציפה.

אני מניח שאין שאלות לגבי אמינות של הונדה.

עריכה אחרונה על ידי Ozb

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאין שאלות לגבי אמינות של הונדה.

 

ראה פה החל מהודעה מספר 7.

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?659697-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-1-5-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95&p=5716476&viewfull=1#post5716476

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן, לא יודע, אבל חשבתי ש'שמעתי ש...' לא מספיק במחוזותינו.

בכל מקרה, המנוע וותיק ואמינותו מוכחת. אם התעוררה שאלה לגבי הטורבו, אני בטוח שבהונדה יפתרו את העניין בהקדם. הרי לטורבינות של אקורה אין טענות (סדרתיות שידועות).

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים שכחו את פרשת דיזלגייט..

 

לקונה הישראלי הממוצע לא אכפת מדיזלגייט כי זה לא משפיע עליו או על כיסו באופן ישיר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרכן בארץ הוא מטומטם.

בעבודה שלי אנשים אוהבים לעשות יעוץ ראשוני לגבי בחירת רכב איתי כי אני מתעניין בנושא.

הגיע אלי מנהל כלשהו.

"יש לי אוקטביה 2014 שעושה לי את המוות עם עניין הגיר, אני מעוניין לעשות טרייד אין לאוקטביה חדשה כי באולם אמרו לי שזה גיר משודרג שאין בו יותר את בעית המצמדים".

אמרתי לו שזה אותו הגיר פחות או יותר ולהגיד שלא יהיה בו את בעיית המצמדים זה שקר.

נחשו מה הוא עשה אחרי יום? קנה את האוקטביה החדשה כי הוא האמין לנציג של צ'מפיון.

הצרכן הישראלי טיפש, טיפש עד כדי כ"כ שהוא יכתוב 100 הודעות מוטעות מהבסיס כאן בפורום כדי להגן על הקנייה שלו חלילה לא להודות שהרכב שלא בעל פוטנציאל גבוה מאוד לסבות מתקלות גיר יקרות.

הכי חשוב בארץ זה קודם כל "שלא יחשבו שאני פראייר".

 

אין שום סיבה לקנות רכב עם DSG יבש או רטוב היום. החסכון דלק של היבש זה כלום אל מול עלויות התיקונים של הגיר.

ליבש צריך לעשות טיפול יקר להחריד כל 60,000 קילומטר שמגיע גם לכ3000-3500 ש"ח. תפתחו את שדרג הטיפולים של הקודאק דיזל החדשה.

בזמן חיי האחזקה הרכב צריך לשלם עוד 15-17.5 אלף ש"ח רק כדי לטפל בDSG הרטוב כאן בארץ.

 

רכבי VAG כיום במדינת ישראל זה שוד לא אמין לאור יום.

אם הייתי אדם עשיר שמחפש ריגושים ברכב הייתי קונה BMW עם גיר פלנטרי אמין בהרבה.

ולצרכן הישראלי הרגיל שרוצה להעביר את המשפחה ממקום א' למקום ב' ברכב סביר עם אמינות גבוה בכלל אין מה לדרוך בסוכניויות צ'מפיון. אבל כל עוד אנחנו נמשיך להיות צרכנים טיפשים, הם ימשיכו להתפרנס ואנחנו נמשיך לשלם.

עריכה אחרונה על ידי Alkash
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2065 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...