Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה אמין הגיר הרובוטי DSG של סקודה?


nikitales
שימו לב! השרשור הזה בן 2052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ראו ערך פורד - כמה דיונים נפתחו על בעיות בגיר בשנה האחרונה? קרוב לכלום. עם זאת בכל פעם שמישהו שואל לגבי הגיר שלהם אנשי הפורום מרחיקים אותם כאילו היה צרעת.

 

אבל וואג? קדושים מעונים...

בל נשכח שהגירים היו (עדיין?) הבעיה העיקרית, אבל המוצג הזה סובל מעוד בעיות שנשכחו כלא היו בגלל כל דיוני הגיר.

 

בסופו של דבר מותג זה מותג, ועם כל הכבוד למעריצי וואג, נדמה שגם אם ואג יאנסו אותם בסמטה חשוכה, הם יאשימו רק את עצמם כי התלבשו לא צנוע (או רחמנא ליצנן נסעו בפקק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואי שמישהו היה מדבר במספרים לכאן או לכאן, קצת להשתמש במדע במקום ב״לשכן שלי היה ככה וככה״.

 

השנקל שלי? מן הסתם הגיר הוא לא שיא האמינות אבל מצד שני יש לי תחושה שהפורום הזה גורם לגיר הזה להשמע הרבה יותר גרוע ממה שהוא, אם באמת המצב היה כזה רע אז אנשים בארץ ובעולם היו מתרחקים מהרכבים האלו בהמוניהם, הרי החשש מספר אחד של כל בנאדם ממוצע שקונה רכב בעולם זה עניין האמינות, ורכב זו קנייה ענקית, אז מי יסכן את עצמו ברמה כזו אם החשש היה אמיתי? וגם שוק היד 2 שלהם היה מתרסק ברגע שהרכב לא באחריות ועובדה שזה לא המצב.

 

אני מאמין שהאחוזים בפועל של תקלות בגיר הזה הוא מועט מאוד באופן יחסי למספר הקונים, אחרת ואג היתה חוזרת לאוטומט רגיל מרוב שהמכירות והמותג היה נפגע מזה.

 

ואני הכי רחוק מלהיות אוהד ואג, יש לי רכב צרפתי והתלוננתי פה כבר כמה פעמים שהקהל הישראלי לא סולח לצרפתים על הפאשלות שלהם בעוד שואג עדיין שומרת על מוניטין אמינות די מופרך (אם נשווה לצרפתיות של היום שלא פחות אמינות), ועדיין למרות שאני לא אוהד גדול של ואג אני משתמש בקומון סנס והמסקנה היא שהאינטרנט כמו האינטרנט אוהב קצת לנפח ולהגזים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שאני לא מצליח להבין למה אנשים צריכים להתאים את עצמם לגיר? מה זה בכלל.

 

נניח שאני נהג למופת, נינוח ומתאים בול כמו כפפה לגיר DSG

וזו למען האמת צורת הנהיגה שלי מאז אני זוכר את עצמי. (לפני שהכרנו בכלל...)

 

מה קורה שהבן שלי רוצה לנהוג ברכב, או הבת זוג, או בכלל חבר/דוד שלי?

מה אני אמור לעשות? להעביר אותם סדרת חינוך איך להתנהג עם הגיר? זה רציני בכלל.

 

יש בעיה שמשום מה מתעלמים/לא פותרים אותה. ואני בתור נהג עתידי לקבוצה הנ"ל

אחשוב פעמיים אם לרכוש את הרכב. ( וזאת האמת, לפני חודש וויתרתי על גולף בונבוניירה עקב החשש הזה)

 

נכון אף אחד לא מחייב אותי לרכוש דווקא את קבוצת ואג, עדיין לא ברור לי ההתעקשות

שהנהג אמור להתאים את עצמו לרכב, ולא הפוך. (או לכל הפחות: גמישות)

 

אם זו הייתה פשלה יחידה (וזה קורה לרוב החברות) והם היו מסיקים את המסקנות המתבקשות

ומתקנים את הליקויים? לא היינו מגיעים לדיונים/תלונות האלו בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואי שמישהו היה מדבר במספרים לכאן או לכאן, קצת להשתמש במדע במקום ב״לשכן שלי היה ככה וככה״.

 

השנקל שלי? מן הסתם הגיר הוא לא שיא האמינות אבל מצד שני יש לי תחושה שהפורום הזה גורם לגיר הזה להשמע הרבה יותר גרוע ממה שהוא, אם באמת המצב היה כזה רע אז אנשים בארץ ובעולם היו מתרחקים מהרכבים האלו בהמוניהם, הרי החשש מספר אחד של כל בנאדם ממוצע שקונה רכב בעולם זה עניין האמינות, ורכב זו קנייה ענקית, אז מי יסכן את עצמו ברמה כזו אם החשש היה אמיתי? וגם שוק היד 2 שלהם היה מתרסק ברגע שהרכב לא באחריות ועובדה שזה לא המצב.

 

אני מאמין שהאחוזים בפועל של תקלות בגיר הזה הוא מועט מאוד באופן יחסי למספר הקונים, אחרת ואג היתה חוזרת לאוטומט רגיל מרוב שהמכירות והמותג היה נפגע מזה.

 

ואני הכי רחוק מלהיות אוהד ואג, יש לי רכב צרפתי והתלוננתי פה כבר כמה פעמים שהקהל הישראלי לא סולח לצרפתים על הפאשלות שלהם בעוד שואג עדיין שומרת על מוניטין אמינות די מופרך (אם נשווה לצרפתיות של היום שלא פחות אמינות), ועדיין למרות שאני לא אוהד גדול של ואג אני משתמש בקומון סנס והמסקנה היא שהאינטרנט כמו האינטרנט אוהב קצת לנפח ולהגזים.

קשה למען האמת להתווכח עם הלוגיקה שבמצוטט, הנה טויוטה נתקלו בביקורת על אופן הפעולה של הגיר הרובוטי וזרקו אותו לפח, גם פורד חזרו לגיר פלנטרי, עם זה אני חוויתי באוקטבית ליסינג 2015 צמוד לתום השנה השלישית ואחרי משהו כמו 80K ק"מ קרטוע מפחיד והודעה לקונית gearbox error או משהו בסגנון. מה שלא הפריע לי אגב לקחת שוב אוקטביה, חזקה ומאובזרת יותר אמנם עם אותו גיר, אבל זה אוטו צמוד, לא שלי והטירדה היחידה שכרוכה בגיר דפוק היא התיאום בקבלת הרכב החליפי, אז באמת לא מפריע במיוחד, כקניה פרטית לא תודה. וגם לא מצליח להתחבר להתלהבות מההתנהגות של הגיר הזה להבדיל מאמינותו הלא ברורה, כל ZF מודרני טוב ממנו עשרות מונים, אפילו ה ZF העתיק שבבורה בת הכמעט עשרים שלי, עם ארבעה הילוכים בלבד מגיב הרבה יותר טוב ממנו וגם לא צריך לפנק אותו בפקק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה יתרום לך משהו אבל אוסיף כאן מהניסיון שלי.

בתור נהג גרר בחברה גדולה ומוכרת שעובדת עם לקוחות פרטיים ועם לקוחות של חברת רכב גדולה ליסינג השכרה ומכירה.

אני גורר רכבי וואג ובמיוחד סקודה בפער גדול מאוד משאר היצרנים.

רובם על תקלות גיר והשאר תקלות חשמל.

הרבה מאוד מקרים של גיר שהולך לפני 100 אלף קמ.

ואפילו זכור לי כמה פעמים שהגעתי למוסכים מורשים לפרוק להם את הרכב ובעל המוסך ניגש אליי ואומר לי נתן לי לנחש הלך הגיר. אפילו היו מוסכנים שאמרו לי אישית איך שמתחיל הקיץ הגיר מתחיל לעשות בעיות ולא עומד בחום.

(מתייחס לאוטומט כמובן).

 

בוא נגיד ככה כמה שהרכבים של וואג נראים טוב חיצונית ופנימית, ועם שלל טכנולוגיה ושיפצורים לא הייתי קונה רכב מתוצרת וואג ובפרט רכבי סקודה אחרי מה שראיתי בעבודה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שאני לא מצליח להבין למה אנשים צריכים להתאים את עצמם לגיר? מה זה בכלל.

 

נניח שאני נהג למופת, נינוח ומתאים בול כמו כפפה לגיר DSG

וזו למען האמת צורת הנהיגה שלי מאז אני זוכר את עצמי. (לפני שהכרנו בכלל...)

 

מה קורה שהבן שלי רוצה לנהוג ברכב, או הבת זוג, או בכלל חבר/דוד שלי?

מה אני אמור לעשות? להעביר אותם סדרת חינוך איך להתנהג עם הגיר? זה רציני בכלל.

 

יש בעיה שמשום מה מתעלמים/לא פותרים אותה. ואני בתור נהג עתידי לקבוצה הנ"ל

אחשוב פעמיים אם לרכוש את הרכב. ( וזאת האמת, לפני חודש וויתרתי על גולף בונבוניירה עקב החשש הזה)

 

נכון אף אחד לא מחייב אותי לרכוש דווקא את קבוצת ואג, עדיין לא ברור לי ההתעקשות

שהנהג אמור להתאים את עצמו לרכב, ולא הפוך. (או לכל הפחות: גמישות)

 

אם זו הייתה פשלה יחידה (וזה קורה לרוב החברות) והם היו מסיקים את המסקנות המתבקשות

ומתקנים את הליקויים? לא היינו מגיעים לדיונים/תלונות האלו בכלל.

 

להתאים את עצמך לגיר זה משהו בסגנון של "זאת בעיה שלך שהרכב מתקלקל כי אתה נוסע בו, אם תשים אותו בחנייה ולא תסע איתו לא יהיה לך בעיות גיר!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה יתרום לך משהו אבל אוסיף כאן מהניסיון שלי.

בתור נהג גרר בחברה גדולה ומוכרת שעובדת עם לקוחות פרטיים ועם לקוחות של חברת רכב גדולה ליסינג השכרה ומכירה.

אני גורר רכבי וואג ובמיוחד סקודה בפער גדול מאוד משאר היצרנים.

רובם על תקלות גיר והשאר תקלות חשמל.

הרבה מאוד מקרים של גיר שהולך לפני 100 אלף קמ.

ואפילו זכור לי כמה פעמים שהגעתי למוסכים מורשים לפרוק להם את הרכב ובעל המוסך ניגש אליי ואומר לי נתן לי לנחש הלך הגיר. אפילו היו מוסכנים שאמרו לי אישית איך שמתחיל הקיץ הגיר מתחיל לעשות בעיות ולא עומד בחום.

(מתייחס לאוטומט כמובן).

 

בוא נגיד ככה כמה שהרכבים של וואג נראים טוב חיצונית ופנימית, ועם שלל טכנולוגיה ושיפצורים לא הייתי קונה רכב מתוצרת וואג ובפרט רכבי סקודה אחרי מה שראיתי בעבודה שלי.

 

תכף יגיע לפה מישהו שממש רוצה לשמור על המחירון של האיביזה שלו ויכתוב משהו בסגנון של "לא יכול להיות! אתה משקר! אתה בטח פשוט הגרריסט היחיד בעולם שגורר רכבי וואג ועליך נופלים על רכבי הלימון".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה למען האמת להתווכח עם הלוגיקה שבמצוטט, הנה טויוטה נתקלו בביקורת על אופן הפעולה של הגיר הרובוטי וזרקו אותו לפח, גם פורד חזרו לגיר פלנטרי, עם זה אני חוויתי באוקטבית ליסינג 2015 צמוד לתום השנה השלישית ואחרי משהו כמו 80K ק"מ קרטוע מפחיד והודעה לקונית gearbox error או משהו בסגנון. מה שלא הפריע לי אגב לקחת שוב אוקטביה, חזקה ומאובזרת יותר אמנם עם אותו גיר, אבל זה אוטו צמוד, לא שלי והטירדה היחידה שכרוכה בגיר דפוק היא התיאום בקבלת הרכב החליפי, אז באמת לא מפריע במיוחד, כקניה פרטית לא תודה. וגם לא מצליח להתחבר להתלהבות מההתנהגות של הגיר הזה להבדיל מאמינותו הלא ברורה, כל ZF מודרני טוב ממנו עשרות מונים, אפילו ה ZF העתיק שבבורה בת הכמעט עשרים שלי, עם ארבעה הילוכים בלבד מגיב הרבה יותר טוב ממנו וגם לא צריך לפנק אותו בפקק.

 

אני לא כל כך רואה איך ענית פה להיגיון שלי שאומר שאם באמת הכשל היה ברמה גבוהה היה נוצר רעש עולמי בעניין הזה שהיה מחייב אותם לשנות מסלול, הרי רוב האנשים בעולם לא קונים את הרכבים הללו בליסינג ככה שזה לא פקטור משמעותי. כמו שאמרתי אם הכשל היה באחוזים גבוהים אז שוק היד 2 של הרכבים הללו היה מת אך למיטב ידיעתי עדיין איביזות נמכרות בהמוניהן במחירים שקרובים מאוד למחירונים שלהן.

 

הטענה היחידה שאני יכול לקבל בדיון פה זה של הגרריסט שהגיב ואמר שיתכן שפקטור המזג אוויר בארץ זה מה שגורם לבעיות, אולי באמת הגיר הזה לא מותאם במיוחד לארץ ולאזורים חמים במיוחד אבל בשאר העולם הוא פחות בעייתי בממוצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה למען האמת להתווכח עם הלוגיקה שבמצוטט, הנה טויוטה נתקלו בביקורת על אופן הפעולה של הגיר הרובוטי וזרקו אותו לפח, גם פורד חזרו לגיר פלנטרי, עם זה אני חוויתי באוקטבית ליסינג 2015 צמוד לתום השנה השלישית ואחרי משהו כמו 80K ק"מ קרטוע מפחיד והודעה לקונית gearbox error או משהו בסגנון. מה שלא הפריע לי אגב לקחת שוב אוקטביה, חזקה ומאובזרת יותר אמנם עם אותו גיר, אבל זה אוטו צמוד, לא שלי והטירדה היחידה שכרוכה בגיר דפוק היא התיאום בקבלת הרכב החליפי, אז באמת לא מפריע במיוחד, כקניה פרטית לא תודה. וגם לא מצליח להתחבר להתלהבות מההתנהגות של הגיר הזה להבדיל מאמינותו הלא ברורה, כל ZF מודרני טוב ממנו עשרות מונים, אפילו ה ZF העתיק שבבורה בת הכמעט עשרים שלי, עם ארבעה הילוכים בלבד מגיב הרבה יותר טוב ממנו וגם לא צריך לפנק אותו בפקק.

 

אתה טועה ומטעה, הגיר הרובוטי של טויוטה עדיין נמכר בעולם אפילו בחלק ממדינות אירופה, כך שאם בארץ זרקו אותו לפח, לא אומר שזה המצב ברוב המדינות בעולם.

ואגב הוא קיים בארץ באייגו, 108, C1, אפילו שופר משמעותית, אני זוכר את הגיר הרובוטי שלהם מהקורולה, זה של ה108 הרבה יות טוב,

עדיין שניהם הרבה יותר נעימים ומדויקים מהרובוטי של פיג'ו שיש לי עם ה1.2Puretech.

 

ומה אכפת לי מקנדה?

 

נ.ב חפש בגוגל תופתע כמה בכל העולם.

 

בדיוק כמו שלVAG לא אכפת מישראל

 

חלקי עור מתבלים, גגות נופלים, מפוחי מזגן... לא חסר.

 

ידידי, אתה תקוע לפני עשור, זה אכן היה לפני עשור, היום כבר לא קיים.

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אז מה המסקנה? שאפילו טויוטה המושמצת השכילה להבין שבארץ ישראל היפה/חמה

כדאי לה להחליף את הגיר שיתאים לתנאי הארץ.

 

כלומר, כן אפשר לפתור את הבעיה? או שקבוצת ואג לא מסוגלת לחשוב מחוץ לקופסה?

או שזה נוח להם מבחינה כלכלית? אולי הם יודעים/בטוחים שהעדר ימשיך לרכוש את הסמל "הנחשק"

למרות הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...