Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

הרכב שמור ומטופל. לפני כשבועיים המזגן ברכב הפסיק לעבוד, בבדיקה במוסך החליפו פילטר והמזגן חזר לעבוד כמו שצריך.

אחרי כשבוע המזגן שוב הפסיק לפעול והפעם המוסך שלח את הרכב לבדיקה אצל חשמלאי רכב שהוא עובד איתו והחשמלאי אמר שבורח גז וכדי לסדר את זה צריך לפתוח את כל הדשבורד, מה שיכול לגרום לבעיות נוספות (כך עפי המוסך) והעלות היא מאוד גבוהה, כ 2500 שח.

 

יכול להיות שיש סיבה אחרת שהמזגן לא עובד? והאם באמת ברכב הזה צריך לפתוח את הדשבורד כדי לבצע את התיקון?

 

אולי יש לכם המלצה למוסך אמין באזור הרצליה-רעננה שיוכל לתת חוות דעת נוספת?

 

תודה!

פורסם

בס"ד

 

אין קשר בין מזגן עובד/לא עובד לפילטר.

תפקידו של הפילטר, הוא לסנן.

אין שום קשר מכני או חשמלי בניהם.

על מה לפתוח דשבורד?, יש לו אבחנה כלשהי?, הוא זיהה נזילה?.

לא מפרקים דשבורד ללא צורך.

לא לפתוח את הפה לכל כפית שהמוסכניק מאכיל אותך, תשאל ותבקש הבהרות לגבי כל תהליך.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אתה יכול לפרט לגבי בדיקת התקע שמתחבר למפוח? למה הכוונה? אני יכולה לבדוק בעצמי או שזה משהו שצריך לבקש מהמוסך?

 

ברור לי שלפילטר של המזגן אין קשר טכני לפעולה שלו. אבל בהתחלה חשבו שזו הבעיה כי הפילטר היה מלוכלך.

החשמלאי אמר שאולי יש חור בצינור שמוביל את הגז וצריך לפתוח את הדשבורד כדי לרתך אותו או משהו כזה.

לכן אני מתייעצת בפורום ולא רצה לבצע את התיקון.

×
×
  • תוכן חדש...