Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי הזדמנות לרכוש קיה סורנטו 2015 מבן משפחה שזה רכב שממש תפור לצרכיי הנוכחיים (אשמח לשמוע מכם עליו טוב או רע). הרכב הוא באמת נדיר מבחינת המצב שלו אבל הבעיה היא שאני צריך לממש את האופציה די מהר, ואני חושש שאתקע עם הרכב שאני רוצה למכור.

 

כרגע יש לי שני הונדה סיוויק, אחת 2008 ואחת 2009 ואם זה יצא לפועל אני מעוניין למכור את ה-2008 כי בניגוד לשנייה היא גם קצת פחות מאובזרת. הרכב במצב מכני מעולה, מטופל במורשה מיומו הראשון על הכביש אבל אני רואה שהשוק יד 2 ממש במצב קטטוני.

 

האם מישהו יודע להגיד מניסיון איך הסחירות של הסיוויק ? האם אצליח להיפטר ממנו במהירות ? האם אצטרך לרדת מתחת למחירון אפילו שיש לי רכב טוב ?

 

אני ממש רוצה לסגור עניין על הסורנטו אבל חושש שלא אצליח להיפטר מהרכב ובסוף ההוצאה תהיה גדול מהמתוכנן.

 

תודה לכל המשיבים.

פורסם

1. רכב טוב ,שמור ומטופ יימכר בקלות קרוב למחירון במיוחד אם אינך לחוץ למכור (אתה יכול להיות לחוץ אך אם תקין זאת למוכר הוא יחשוף את חולשתך מהר מאוד וישחק איתך).

2. לי יש כלל אצבע בחיים- עם משפחה וחברים קרובים לא עושים עסקים-חשוב על כך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

סיוויק במצב טוב מ2008 נמכרת באיזור ה25-27.

גם אם תוריד 2000 שקל ותעבור לטווח הנמוך יותר,תמכור מהר יותר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני אהיה קצת יותר ריאלי מהאחרים כאן, נכון לרגע זה ישנן כ-120 סיוויק 2008 העומדות למכירה, מכאן שפשוט ומהיר זה יהיה אם יהיה לך מזל. בדגמים עם היצע גדול, תהיה בר מזל אם תקבל טלפונים...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תלוי בנתונים של האוטו.

 

לפני כשנה - שנתיים פרסמתי למכריה סיוויק מדור קודם לשלך, היא הייתה אז 13 שנה על הכביש, יד שניה עם 100 אלף ק"מ.

 

פירסמתי את המודעה בשעות הבוקר, חצי שעה אחרי זה הטלפון התחיל לצלצל כל כמה דקות ובערב היא נמכרה.

 

 

פורסם

מניסיון שלי לפני כשנתיים מכרתי סיוויק 08 שמורה מאוד תוך כמה ימים מעל המחירון, אחריה החזקתי סיוויק 13 גם מרוד שמורה שלקח לי 3 חודשים למכור ב6000 מתחת למחירון.

בקיצור צריך הרבה מזל, ותפרסם ותראה איך מתקדם.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

בדקתי עכשיו מחירון משוקלל בלוי יצחק ויצא לי טיפה מעל 32K. לפי מחירון יד2 יצא לי טיפה מעל 30K. הרכב יד שניה, פרטי בלבד, 100K ק"מ בלבד, כל טיפול כמו שעון במוסך מורשה, בלי תאונות רציניות, בלי תקלות מאז שהוא על הכביש. האם מעשי מבחינתי לדרוש 30-32K על הרכב ?

 

אני קורא את מה שאני כותב ואולי עשויים לקבל את הרושם שאני מתחכם ומנסה לשווק אותו כאן למכירה אבל זה ממש לא המצב (למען הסר ספק, לא לפנות אלי בהודעות פרטיות בנושא). אני פשוט ממש מתלבט אם להכניס את הראש שלי לזה בכלל. אני כל הזמן רואה אנשים מסביבי שמנסים למכור את הרכבים בסוף חותכים את המחיר בחצי ומוכרים אותו תמורת פרוטות שהיה עדיף כבר לא למכור אותו. בת'כלס אם הולכים "לעשוק" אותי אני מעדיף להישאר איתו עוד כי עד עכשיו חוץ מטיפולים הוא לא רואה מוסך והוא באמת במצב מעולה, למרות שממש בא לי להשתדרג כי כבר צפוף לנו...

פורסם

לדעתי לא תמכור ביותר מ-25-27 במחירים שנקבת - אפילו טלפונים לא תקבל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

30-32 אפשר לקנות מאזדה 3/איי30 מ2011-2012.

סיוויק זה לא רכב ששווה להתפשר בשבילו 4 שנים אחורה.

זה שיש לו מנוע 1.8 לא הופך אותו למשהו שווה במיוחד,סתם עוד משפחתית בתוך קבוצה דיי גדולה,תהיה ריאלי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מנוע 1.8 עם 140 כ"ס וגיר 5 הילוכים זה משהו שאין ביונדאי i30 ובמאזדה 3 1.6 באותם שנים, הגיוני מאוד שסיוויק תעלה יותר. לא הפרש של 4 שנים, אבל הפרש של שנתיים זה סביר לדעתי.

 

 

פורסם
מנוע 1.8 עם 140 כ"ס וגיר 5 הילוכים זה משהו שאין ביונדאי i30 ובמאזדה 3 1.6 באותם שנים, הגיוני מאוד שסיוויק תעלה יותר. לא הפרש של 4 שנים, אבל הפרש של שנתיים זה סביר לדעתי.

 

לא הייתי רוכש רכב בן 11 בגלל עוד הילוך ו200 סמ''ק תוספת.

ההפרש הוא סביבות ה4 שנים באותו טווח מחיר.

אבל יש מספיק כאלה שכן,

תפרסם ביד 2 ובפייסבוק.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הונדה בכלל וסיויק בפרט הוא רכב יחסית מבוקש.

שים מודעה על הרכב, פרסם בקבוצות רלוונטיות בפייסבוק וגם ביד 2.

אם יש לך אורך רוח של חודש חודשיים תפרסם איזה 2000 פחות ממחירון.

אם אתה יותר לחוץ תוריד 2000 - 3000 מהמחיר הממוצע ביד2.

 

אל תילחץ ממחירוני לוי יצחק למיניהם, בכל הקשור לרכבים יד2, ובטח לרכבים בני 10, הם בגדר עוגן, איזהשהיא נקודת פתיחה שיהיה ממה לרדת ממנה במו"מ

פורסם

אני מכרתי את הסיוויק הראשונה שלי לפני שלושה שבועות, שנת 2006 (צורה חדשה) 180,000 ק"מ שמורה ומלוקקת בצורה מוגזמת ועם המון תוספת שהתקנתי ברכב(מולטימדיה, חישוקים קלים ועוד) ב 22.5k, מחירון לוי יצחק היה 25.5k.

נמכרה תוך שבוע מפרסום המודעה

×
×
  • תוכן חדש...