Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת הכתבה השניה שאני מכיר על ההונדה, הפעם בעיתון הגה גיליון 72 של החודש,

תחת הכותרת "נשיפת הדרקון" מיתחת לכותרת כתוב : "ראיתם פעם הונדה סיוויק

תמימה עם יותר כוח מפרארי אנזו או למבורגיני מורצילאגו?! אנחנו כן.

מיפגש נדיר עם מפלצת ששורפת ארבעה ליטרים של דלק בכל דקה ונושפת אש מהאגזוז. הרחיקו את הילדים..."

הכתבה הפעם עם יותר נתונים הכוללים תמונות.

אני אישית אהבתי שאלי מספר שכל פעם שעוצר אותו שוטר ושואל מה זה בחזית של הרכב הוא אומר "נישבע לך זה רדיאטור" (יש שם תמונה של ההונדה עם אינטרקולר מיקדימה שעוד לא ראיתי כזה גודל בחיים)

בונבון עשה סיבוב לכתב והכתב מספר שאחרי לחיצה ראשונה על הדוושה האבריים הפנימיים נידבקו לו לגב. הוא מספר עוד שאלי נתן לו לינהוג ולא היה לו אומץ לילחוץ עד הסוף, הרכב לא מפסיק לפרפר עד 150 קמש למרות הצמיגים שהם חצי סיליקון.

"הזמן שלוקח לסיוויק הזו להכפיל את מהירותה התלת סיפרתית פשוט מטורף.

תאוצות כאלה לא מודדים עם סטופר אלה עם דפיקות לב..."

בונבון טועד שיש עוד לא מעט שיפורים מהכתבה הקודמת.

אני אישית מאוד יתלהבתי ליקרוא וליראות את התמונות ממליץ בחום גם למי שכבר מכיר.

רז...

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זאת הכתבה השניה שאני מכיר על ההונדה, הפעם בעיתון הגה גיליון 72 של החודש,

תחת הכותרת "נשיפת הדרקון" מיתחת לכותרת כתוב : "ראיתם פעם הונדה סיוויק

תמימה עם יותר כוח מפרארי אנזו או למבורגיני מורצילאגו?! אנחנו כן.

מיפגש נדיר עם מפלצת ששורפת ארבעה ליטרים של דלק בכל דקה ונושפת אש מהאגזוז. הרחיקו את הילדים..."

הכתבה הפעם עם יותר נתונים הכוללים תמונות.

אני אישית אהבתי שאלי מספר שכל פעם שעוצר אותו שוטר ושואל מה זה בחזית של הרכב הוא אומר "נישבע לך זה רדיאטור" (יש שם תמונה של ההונדה עם אינטרקולר מיקדימה שעוד לא ראיתי כזה גודל בחיים)

בונבון עשה סיבוב לכתב והכתב מספר שאחרי לחיצה ראשונה על הדוושה האבריים הפנימיים נידבקו לו לגב. הוא מספר עוד שאלי נתן לו לינהוג ולא היה לו אומץ לילחוץ עד הסוף, הרכב לא מפסיק לפרפר עד 150 קמש למרות הצמיגים שהם חצי סיליקון.

"הזמן שלוקח לסיוויק הזו להכפיל את מהירותה התלת סיפרתית פשוט מטורף.

תאוצות כאלה לא מודדים עם סטופר אלה עם דפיקות לב..."

בונבון טועד שיש עוד לא מעט שיפורים מהכתבה הקודמת.

אני אישית מאוד יתלהבתי ליקרוא וליראות את התמונות ממליץ בחום גם למי שכבר מכיר.

רז...

נדמה לי שמישהו כאן קצת חולם...

 

בכלל מה הכדאיות להשקיע כל כך הרבה ברכב פשוט? הרי חיזוק של המנוע למשל דורש חיזוק של דברים רבים נוספים ברכב, שלא לדבר על העומס הרב הנוצר על הרכב. האם לא עדיף ישר לקנות רכב חזק יותר כמו בלי כל כאבי הראש?

 

דרך אגב אם אני לא טועה כבר כתבו הרבה על ההונדה הזאת...

פורסם

רכב חסר פרופורציות לחלוטין.. וכבר ניטחן ברשת.

רכב שכזה, עם כל מה שיש בתוכו, והוא נועד אך ורק לקו ישר (וללא שום שיפור בטיחותי בבלמים וכו')

הוא כגדר בבדיחה בדימוי לפרארי כלשהי או ללמבורגיני...

 

לאן הגיע סף ההתלהבות המוגזמת??:shock:

פורסם
נדמה לי שמישהו כאן קצת חולם...

 

בכלל מה הכדאיות להשקיע כל כך הרבה ברכב פשוט? הרי חיזוק של המנוע למשל דורש חיזוק של דברים רבים נוספים ברכב, שלא לדבר על העומס הרב הנוצר על הרכב. האם לא עדיף ישר לקנות רכב חזק יותר כמו בלי כל כאבי הראש?

 

דרך אגב אם אני לא טועה כבר כתבו הרבה על ההונדה הזאת...

אתה צודק! למעשה, אני טוען את אותו הדבר כבר שנים לגבי רכבי אספנות!

מה הטעם לקנות גרוטאה ישנה, לרדוף אחרי חלקים, להשקיע חודשים על גבי חודשים של עבודה,

רק בשביל להביא אותה למצב "כמו חדש" - כשבעצם, כל מכונית משפחתית חדשה תהיה טובה יותר

בכל מדד, ובפחות השקעה?!

 

:roll:

 

ידידי, כנראה שאתה באתר הלא נכון.

לך ל"תפוז", יש שם מאות פורומים. בוודאי תמצא פורום שיעניין אותך יותר.

הנה אחד לדוגמא.

 

בכבוד רב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חבר'ה

 

הקנאה צועקת מגרונותיכם.

 

איש איש כטוב לו יעשה

 

מדובר כאן בחיה יחודית, רכב שהושקעה בו השקעה מעל ומעבר מבחינה כספית ומקצועית, השקעה שהעלתה אותו לרמה שאין כמותה בארץ - ולא ניכנס כרגע לויכוחים על החסרונות של המפלצת.

 

אני אישית לא מקנא בבעליו של רכב עם צריכה של 4 ליטר דלק לכל ק"מ 1 ויחיד, שכל נסיעה בכביש איתו היא הימור פיננסי- מעבר להימור הבטיחותי.

הימור מפחיד, שמא יפול בידי בוחן תנועה או שוטר פיקח קצת יותר משוטר רגיל ויבין מה עומד לו מול העניים או יותר נכון מתחת למכסה מנוע- יזמין בוחן תנועה באופן בהול למקום, מה שיוביל לחליטת (החרמת) הרכב ויקח את בעליו למשפט- וכאן למעשה, בעל הרכב לא רק שסיבך את עצמו חוקית, אלא גם כל השקעת כספיו ירדה לטמיון.

 

worst case scenario

 

 

אבל היי-

אני בעד. כל עוד הכיף שלו היא לשפר את הרכב שלו יותר ויותר, ומצבו הכלכלי מאפשר לו זאת- בכיף.

האחריות מוטלת עליו ורק עליו, ותסכימו איתי שאין עוד כזה דבר בארץ, ורובינו היינו חולמים לנהוג על המפלצת הזאת ולו רק סיבוב קטן.

 

...למרות שניתוח הגדלת איבר המין של הבעלים היה יוצא בדיעבד יותר זול מכל הרכב הזה...

 

 

 

-ארז-

פורסם
חבר'ה

 

הקנאה צועקת מגרונותיכם.

ממש לא!!! אני מקנא בהנאה למי שיושב מאחורי הגה של M3 או Z4 למשל...

וממש לא מרכב שבא להראות את גודל הזי#ן של בעליו

 

מדובר כאן בחיה יחודית, רכב שהושקעה בו השקעה מעל ומעבר מבחינה כספית ומקצועית, השקעה שהעלתה אותו לרמה שאין כמותה בארץ - ולא ניכנס כרגע לויכוחים על החסרונות של המפלצת.

השקעה ייחודית, רמה אחת מעל כולם, ללא שיפורי אביזרי בטיחות וייעוד לקו ישר בלבד.... אכן רמה אחת מעל כולם..

 

אבל היי-

אני בעד. כל עוד הכיף שלו היא לשפר את הרכב שלו יותר ויותר, ומצבו הכלכלי מאפשר לו זאת- בכיף.

האחריות מוטלת עליו ורק עליו, ותסכימו איתי שאין עוד כזה דבר בארץ, ורובינו היינו חולמים לנהוג על המפלצת הזאת ולו רק סיבוב קטן.

 

-ארז-

חוץ מקו ישר, אכן אין לו מתחרים בארץ.

והמיאוץ האדיר ברמזור, או ה-350 קמ"ש המטורפים שאפשר להגיע אליהם בארץ, עדיין עומדים הרבה מתחת לכל אימפרזה STI או איבו שיתנו כפול הנאה מנהיגה, בטיחות, וניצול רכב ספורטיבי מקורי ובנוי נכון!!

 

אמיר.

פורסם

אני מריח קנאה...

 

אל תגידו שום דבר על הרכב הנ"ל, אם אין לכם מושג מה שופר ומה לא...ובמיחד אם אף אף פעם לא ראיתם אותו נוסע...

 

הרכב הזה משופר בטירוף, עם מנוע של אינטיגרה...ויש עוד מלא דיונים ברשת ובאתרים אחרים שדנו על המכלולים והביצועים של הרכב..

 

אז בבקשה, אם אין לכם מה לפרגן..פשוט אל תגיבו

1.8T 8)

פורסם

אני לא מבין משהו, מה בדיוק רע בקו ישר?

זה לא הcup of tea שלי, ואני לא מוצא הרבה סקס-אפיל בכזה אוטו, אבל אתם לא חושבים

שזה תחום לגיטימי לגמרי של מוטוריקה?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אני לא מבין משהו, מה בדיוק רע בקו ישר?

זה לא הcup of tea שלי, ואני לא מוצא הרבה סקס-אפיל בכזה אוטו, אבל אתם לא חושבים

שזה תחום לגיטימי לגמרי של מוטוריקה?

אין רע בקו יישר, וזה מה שייעדו את הרכב כנראה.

 

אבל כשמדברים על תחום לגיטימי לתחום המוטוריקה........לעשות מהרכב הזה את כל העליהום שעושים סביבו זה קצת תמוהה...

מה גם שמשווים אותו אל מול פרארי ולמבורגיני- בכלל זה מצחיק.

 

אין פה עניין של קנאה, ודווקא זה כיף לראות שאנשים משקיעים את כספם בתחום למרות התרבות העילגת שלנו והמשטרע האטומה...יישר כוח לאותם אנשים.

אבל צריך לשים דברים בפרופורציה הנכונה!!

 

אמיר.

פורסם

כל ההתלהבות סביב הרכב הזה היא כי בארץ אין שום דבר שדומה לו.

וההשוואה לפרארי ולמבורגיני,היא מבחינת כוח נטו,לא סיבובים,לא היגוי,לא אחיזה לא שלדה..לא כלום.

כוח נטו.

 

וזו עובדה שהרכב הזה מעלים במראה האחורית שלו 99.9% מהרכבים בארץ ו95% מהרכבים בעולם.

(כולל כאלה שעולים פי 20 יותר ממנו.)

 

אז למרות שאני לא חובב הונדות:

ריספקט! :-D

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

קשה לי להבין מה פרופורציונלי בהונדה סיוויק שמוציאה (לפי הטענות, כן?) 500-550 כ"ס,

בהתחשב בקושי ובעלות העצומה (וגם הסיכון, כפי שנטען) של בניית רכב כזה בארץ.

 

זה לא פרופורציונלי בעליל, וכן, הרעש סביב האוטו מוצדק (שוב, אם הטענות נכונות).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
חוץ מקו ישר, אכן אין לו מתחרים בארץ.

אהמממ....

 

לא כל כך נכון . אמנם לא מתחרים אלא מתחרה...

 

בינתיים הוא הפסיד בכל התמודדות עם האימפרזה של אלבג . נקודה .

 

והאימפרזה גם מסתובבת , גם בולמת וגם יכולה להאיץ מהמקום....

 

כל הכבוד לבונבון שבנה את הרכב הזה ומגיע לו כל טיפה של הילה . גם דראג זה ספורט מוטורי .

 

הכבוד היחיד שהגיע למדינה בתקופה האחרונה שקשור בספורט מוטורי הגיע דווקא מתחרות דראג...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אה יאשה.. נפלא שגם אתה פה.

צודק, סתם היסחפות של השרשור ההזוי הזה... לא באמת התכוונתי להמליך את הרכב למה שרשמתי.

אני בטוח שיש עוד רכבים שטובים ממנו גם בקו ישר.

 

למעשה, אני מנסה כבר כמה הודעות להסביר פה שסתם עושים עליהום מהרכב הזה, ושיש הרבה רכבים לא מפורסמים בארץ שנמצאים רחוק ממנו בתחום המוטוריקה המשופרת בארץ...

 

תודה...:wink:

 

אמיר.

פורסם

כן כן.....

 

שוב אותם סיפורים על 500 ועל 1000 כ"ס.

 

הפעם גם 4 ליטר לדקה....

אתם שומעים את עצמכם.

לרכב יש 10 עד 15 דקות עבודת מנוע - אח"כ מיכל חדש....

נ כ ו ן . . . הוא נוסע מתחנה לתחנה...

כמו שכבר אמרתי איש באמונתו יחיה - אבל למה ההגזמות...

כל עיתון רכב מחפש גימיק - אז למה לא להגזים קצת....

אני מקווה שזו הגזמה שנכתבה פה ולא איזה משהו שהגה באמת פרסמו (4 ליטר לדקה....)

לא מתאים לעיתון ששואף למקצועיות לכתוב הגזמות כאלו...

ודבר אחרון, לפני שכל ה"גרופים" של הרכב הזה מתחילים לקטול אותי...

לא יעזור - אני לא מאמין...

לא ל 550 כ"ס וכו' ולא לארבעה ליטרים לדקה...

מה לעשות, דפוק...

אז בא נחסוך ויכוחים מיותרים.....

אלון

פורסם

מה כ"כ קשה להאמין..באמת לא ברור לי.

לזה בחו"ל יש אינטגרות וסיוויקים עם מנוע כזה ו500-600 כ"ס אתה גם לא מאמין? :?

אם בחו"ל זה אפשרי,אז למה פה לא?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...