Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה כ"כ קשה להאמין..באמת לא ברור לי.

לזה בחו"ל יש אינטגרות וסיוויקים עם מנוע כזה ו500-600 כ"ס אתה גם לא מאמין? :?

אם בחו"ל זה אפשרי,אז למה פה לא?

בארץ האוויר יותר דליל, בעיקר בגלל החום האב והלחות, דבר שגורם לאנשים להתנהג בצורות כאילו...

יכול להיות שזו בעיה של חמצן שלא מגיע למוח...

apathicitzkovitz286486.jpg

הדבר הראשון שחשבתי עליו שקראתי את הכתבה היה:"מהר, חייבים לקנות את כל הגליונות ולשרוף אותם! לפני שכל ילדון עם סיוויק ינסה את זה בבית..."

 

בקיצור, נראה לי שעוד כמה ימים נראה הודעות כמו "אחים שלי!!!!, מהר!!!! כנסו לכאן דחוףףף!!!!"

ובפנים נמצא משה כמו:"אחיםשלי, אני מת לקחת ת'עונדה של אמשלי ולשים לה טורבו, "מצאתי" (אם הבנתם, דפקתי :roll: ) טורבו של משאית!!!! איך אני מחבר אותו לאוטושלאמשלי???

ברגי עץ זה סבבה????"

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן כן.....

 

שוב אותם סיפורים על 500 ועל 1000 כ"ס.

 

הפעם גם 4 ליטר לדקה....

אתם שומעים את עצמכם.

לרכב יש 10 עד 15 דקות עבודת מנוע - אח"כ מיכל חדש....

נ כ ו ן . . . הוא נוסע מתחנה לתחנה...

כמו שכבר אמרתי איש באמונתו יחיה - אבל למה ההגזמות...

כל עיתון רכב מחפש גימיק - אז למה לא להגזים קצת....

אני מקווה שזו הגזמה שנכתבה פה ולא איזה משהו שהגה באמת פרסמו (4 ליטר לדקה....)

לא מתאים לעיתון ששואף למקצועיות לכתוב הגזמות כאלו...

ודבר אחרון, לפני שכל ה"גרופים" של הרכב הזה מתחילים לקטול אותי...

לא יעזור - אני לא מאמין...

לא ל 550 כ"ס וכו' ולא לארבעה ליטרים לדקה...

מה לעשות, דפוק...

אז בא נחסוך ויכוחים מיותרים.....

אלון

יש שם לפי הטענות מזרקים של 1000CC...

 

הטענה של 4 ליטר לק"מ מדובר בזמן לחיצה עמוקה על הדוושה. ככה היא עושה 1:1 - 1:4.

 

תאמין, אל תאמין, זה לא ממש משנה. אני מכיר את הרכב ואת הבעלים שלו (לשעבר) האוטו חזק ברמות שאתה יכול רק לדמיין. אולי. כשאתה מסטול, מאוד. לא אמרתי 600 כ"ס ולא אמרתי 950 כ"ס האוטו ח-ז-ק ! בטירוף ! וזהו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

על האמפרזה של אלבז שמעתי את הטענה שהיא נתנה ל-ZX12R....:shock: מגלגול.

מה תאמרו על זה?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

הייתי לוקח את האוטו הזה...

 

אבל כדי למכור אותו לחלקים ולקנות אוטו שפונה :-).

יש אחד מפורום אופנועים בתפוז שכל הזמן אומר שכל טמבל יכול ללחוץ על הגז בקו ישר, אבל החוכמה היא לסובב את הרכב ולבלום אותו (האמת הוא אמר את זה לאופנועים, אבל תקף גם למכוניות).

 

ותכלס, הוא צודק. אני לא מאשים את כל אלה שנוסעים 180 בעיר עם המזדה 3. הרי כל אחד יכול.

ואז בסיבוב הם מגיעים למצב שהם לא יכולים לפנות ומתהפכים.

 

אז סבבה, מה ראינו פה? בן אדם עם הרבה כסף, שלא מפחד ממשטרע ושם את כל הכסף שלו על האוטו.

אני בינתיים מגרד כל שקל כדי לקנות לי צמיגים דביקים כדי שאני אוכל לפנות, ולו יש 500 כ"ס.

 

ד"א, למי ששאל מה הרעיון בלהשקיע באוטו הרבה כסף במקום לקנות אוטו חדש יותר טוב - אם היה לי עכשיו 300 אלף שקל, לא הייתי קונה איזה אימפרזה טורבו חדשה או איוו חדשה, הייתי קונה אחת כמה שנתונים לפני ומשקיע עליה את השאר. אין דבר יותר מהנה מלדעת שיש לך אוטו ייחודי, שאתה עשית, ולא שהוא בא ככה מהחברה.

 

ובוקר טוב לכולכם... שיהיה לכם שבוע מהנה

פורסם
מה כ"כ קשה להאמין..באמת לא ברור לי.

לזה בחו"ל יש אינטגרות וסיוויקים עם מנוע כזה ו500-600 כ"ס אתה גם לא מאמין? :?

אם בחו"ל זה אפשרי,אז למה פה לא?

ככה - לא מאמין - מניסיון והיכרות עם חומר האנשים ורוב המשפרים. דוגמאות:

רכב של חבר שלי (205GTI מושתלת MI16) עמדה לפי ה"מבינים" האלו על 180 כ"ס במפגש הראשון בו השתתף ("בגלל הקרבורטורים") ואח"כ על 200 כ"ס ("בגלל הצ'יפ") וגם שמענו סיפורים על 240 ("בגלל הקאמשאפט שלו שהוא בנזונה") - לרכב לא היו אף פעם יותר מ 155 סוסים, היום הוא עומד על הגג, לצערי.

גם הרכב שלי במפגש הראשון קיבל 140 כ"ס ואח"כ טיפס עד ל 200 (בפועל כשהכל הורכב מהסדנא הוא עמד על כ - 170 כ"ס).

הפורשה של רוני (מי שמכיר יודע שזה אחד מהרכבים החזקים בארץ) הצליחה לקבל "862 כ"ס על דיינו ראיתי אחשלו" "במקרה עברתי וראיתי" - היות ונסעתי פעם או פעמיים על הרכב אני יכול לספר שהוא אכן חזק בטירוף - אבל גם בעל הרכב כשהוא מגזים למעלה לא דיבר על יותר מ 600 כ"ס וזה רכב שנשלח לסדנה המתמחה בפורשה באירופה וחזר לפה.

אז תסלחו לי שאני חושב שמתלהבים פה בארץ יותר מדי.

יושב איזה ילד/כתב/נהג צעיר בהונדה משופרת ו"נדבקת" לו הבטן לגב (כי לרכב יש כנראה איזה 250 - 300 כ"ס) ובהנעה 2X4 זה מרגיש בן זו... ואפילו מפרפר עד 150 ואז הוא אומר וואו 400 כ"ס ובעל הרכב אומר לפחות 450 ובעל הסדנא המשפרת אומר זה 550 כשזה מכוון וכך הלאה.

לא אמרתי שהרכב לא חזק - אבל 550 כ"ס (כמו שבעבר טענו פה בפורום על רכב זה או אחר) אין לו וגם 400 אני בספק.

בגלל זה אני לא יאמין עד שאני לא יראה פלט של דיינו - והיות ואין דיינו למדידת הספקים כאלו בארץ אז...

רק לידיעה - גם הרכב שלי, כשהיה עם הצמיגים המקוריים היה מפרפר אפילו בשלישי (מעל 100 קמ"ש) והוא היה רחוק מאוד, אפילו מ 200 כ"ס "עלובים"....

אז כל הסיפורים על פירפורים וכו' - עלי, לא עושים רושם.

אלון

פורסם

כמו שאמרו פה כבר ההונדה הוחלפה על אימפרזה GT

 

והיא עומדת לפני פרוייקט של החלפת גיר/מחשב ניהול.

בסוף הפרוייקט היא גם תוכל לפתוח מהמקום עם האימפרזות החזקות.

פורסם
בארץ האוויר יותר דליל, בעיקר בגלל החום האב והלחות, דבר שגורם לאנשים להתנהג בצורות כאילו...

יכול להיות שזו בעיה של חמצן שלא מגיע למוח...

apathicitzkovitz286486.jpg

הדבר הראשון שחשבתי עליו שקראתי את הכתבה היה:"מהר, חייבים לקנות את כל הגליונות ולשרוף אותם! לפני שכל ילדון עם סיוויק ינסה את זה בבית..."

 

בקיצור, נראה לי שעוד כמה ימים נראה הודעות כמו "אחים שלי!!!!, מהר!!!! כנסו לכאן דחוףףף!!!!"

ובפנים נמצא משה כמו:"אחיםשלי, אני מת לקחת ת'עונדה של אמשלי ולשים לה טורבו, "מצאתי" (אם הבנתם, דפקתי :roll: ) טורבו של משאית!!!! איך אני מחבר אותו לאוטושלאמשלי???

ברגי עץ זה סבבה????"

 

גילי

אהבתי...

וחבר שלי טובע אותך על הדיסלקציה שגרמת לו אחרי שהוא לא הצליח לנשום 6 דקות בגלל שהוא לא יכל

להפסיק לצחוק...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אני לא מבין למה לקטול אותו?



ואם יש לו 500 כוחות סוס, אז?

שיהיה לו בכיף

למרות שגם אני לא מאמין שיש לו מעל ה 400 אבל אם כתבו את זה בגיליון אז אולי באמת..

פורסם

למה אתם כאלו סקפטים? הגיוני ואפילו מאוד שיש לו 500 כח סוס... לא חסרות הונדות עצבניות בעולם.

ראיתי אותו פעם אחת לוחץ ופעם בסרט וזה בהחלט הגיוני!! ולפי מה שהבנתי כל הרכב משופר אז למה לזלזל בכל דבר? לפי דעתי מזל שיש אנשים כאלו בארץ כי בילעדיהם לא יהיה שיפורי מכוניות בארץ...

פורסם

שיגעתם אותי עם ההונדה הזאת. סבבה, יש לה מאה אלף כוחות סוס, היא מטורפת, היא מהירה כמו שד בקו ישר. סבבה. אבל כמה אפשר? עוד הודעה ועוד הודעה. חאלס כבר.

 

אז עיתוני הרכב השונים בארץ מצאו איזה נושא לכתוב עליו כותרות בומבסטיות במטרה לשלהב קוראים כגון בני נוער וכו', אז מה?.

 

עכשיו שלא יקפצו כל הטוענים ל"אי פרגון", כי מי שיטען כך לגביי פשוט משקר.

אני מפרגן לבחור הזה המון, שיהיה לו בכיף, ובאמת כל הכבוד על ההספק המרשים, שיהנה כמה שהוא יכול. ופה זה מסתכם.

 

*נ.ב., פשוט תפסיקו.

 

 

אדם.

פורסם

באמת נטחן כבר,אף אחד לא מחדש פה כלום.

אפשר להגיע להספקים האלה ואף יותר מאותו מנוע,עשו את זה כבר בעוד חלקים בעולם על המנוע הזה,בדרך כלל הם מעדיפים לעשות את זה על crx (קלה יותר)

הרעיון גם נבדק בתוכנית high octane ,השאלה הייתה האם אפשר להשקיע מעט כסף ולהביס מכוניות על ,אותו מנוע 1.8 על crx עם טורבו ואינטרקולר,מחשב ניהול, (כל הקיטים מוכנים להרכבה כמו לגו) ההספק הועלה ל-400 כ"ס על הדיינו.

הם מדדו רבע מייל ,ה-crx הביסה בקלות רבה הרבה מכוניות מהשורה הראשונה (m3,skyline,וכו')

בקשר להונדה מהארץ.

נכון שאין מיכשור מתאים בארץ שיכול לבדוק את ההספק המדויק של בונבון ,אבל כמו שחן אמר ,יש מדדים אחרים שיכולים להעריך בקירוב את ההספק שהוא מפיק.

 

אז יש לו רכב חזק בצורה מזעזעת,הכי חזק שיש ,ורק לקו ישר ,יופי.

כסף יכול לקנות כמעט הכל וכל אחד ומה שהוא מחפש לעשות ברכב שלו.

 

איציק.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
אה יאשה.. נפלא שגם אתה פה.

צודק, סתם היסחפות של השרשור ההזוי הזה... לא באמת התכוונתי להמליך את הרכב למה שרשמתי.

אני בטוח שיש עוד רכבים שטובים ממנו גם בקו ישר.

 

למעשה, אני מנסה כבר כמה הודעות להסביר פה שסתם עושים עליהום מהרכב הזה, ושיש הרבה רכבים לא מפורסמים בארץ שנמצאים רחוק ממנו בתחום המוטוריקה המשופרת בארץ...

 

אמיר.

בינתיים אל תדבר סתם כי חוץ מהאימפרזה עדיין אף אבל אף רכב בארץ לא הצליח לעבור את הסיויק הזאת!!! וחוץ מזה בסיויק משתמשים לנסיעה יומיומית האימפרזה זה לא רכב שאפשר ליסוע איתו ביום יום.

ומי שאומר שרק לקו ישר אז נכון רק קו ישר אפשר לחשוב אנשים פה בארץ עושים סלאלומים עם המכוניות שלהם אז די לדבר על קו ישר וכל השיט הזה.

יש משפט שיכול לשמש לכם תירוץ לא זוכר איפה ראיתי אותו אבל הוא הולך בערך ככה.

"אמר בעל הקליאו: בוא נראה אותך בסיבובים! לאנטיס מרשעת שלקחה אותי מהמקום:wink:

אז חלאס תנו פירגון וזהו לא רוצים להאמין אל תאמינו אני גם לא יודע כמה כוחות סוס יש לה ולא מעניין אותי גם כ"ס זה דבר שרשום על הדף מה שחשוב זה מה שהרכב נותן.

פורסם

דרך אגב בכתבה היה כתוב שהרכב הועלה על דינמו מטר והוא הספיק להציג יותר מ-450 סוסים ועדיין לא מוצתה לגמרי סקאלת הסלד .

אלי מוכן להוכיח שיש ברכב יותר מ 600 כוח.

המנוע לבד( 1800 אינטגרה ) מוציא כימעט 200 בלי השיפורים, ושיש שם טורבו יותר גדול מהגלגל של הרכב שלך...

אין לנו מסלולים בארץ שצריך רכב שיעמוד בסיבובים ושוב אם אלי היה מעוניין בסיבובים תאמינו שהוא היה משפר גם את זה ...

לגבי הפירפורים כרגע היא בשלב של החלפת הגיר כך שהוא יוכל לילחוץ מהמקום.

חבל שיש אנשים שלא יודעים לפרגן ושמיתלהבים מדיהטסו עם אגזוז לחץ ופיאט אונו עם אולטרות .

חבל שאנשים לא יודעים להעריך משהו אמיתי .

אני הייתי מוכן לימכור את אימא שלי בישביל סיבוב עליה...

זה אחת המכוניות הכי מושקעות שיש לנו בארץ וחבל שאין עוד כאלה...

מיצטער אם הרגזתי את הקנאים ...

רז...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...