Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דרך אגב בכתבה היה כתוב שהרכב הועלה על דינמו מטר והוא הספיק להציג יותר מ-450 סוסים ועדיין לא מוצתה לגמרי סקאלת הסלד .

אלי מוכן להוכיח שיש ברכב יותר מ 600 כוח.

המנוע לבד( 1800 אינטגרה ) מוציא כימעט 200 בלי השיפורים, ושיש שם טורבו יותר גדול מהגלגל של הרכב שלך...

אין לנו מסלולים בארץ שצריך רכב שיעמוד בסיבובים ושוב אם אלי היה מעוניין בסיבובים תאמינו שהוא היה משפר גם את זה ...

לגבי הפירפורים כרגע היא בשלב של החלפת הגיר כך שהוא יוכל לילחוץ מהמקום.

חבל שיש אנשים שלא יודעים לפרגן ושמיתלהבים מדיהטסו עם אגזוז לחץ ופיאט אונו עם אולטרות .

חבל שאנשים לא יודעים להעריך משהו אמיתי .

אני הייתי מוכן לימכור את אימא שלי בישביל סיבוב עליה...

זה אחת המכוניות הכי מושקעות שיש לנו בארץ וחבל שאין עוד כאלה...

מיצטער אם הרגזתי את הקנאים ...

רז...

אתה מתכוון , מזל שאין לנו עוד כאלה , תחשוב מה זה שלוש מאות הונדות עם 400 כ"ס או יותר נוסעות 900 קמ"ש עם בקושי יכולת לפנות ולבלום .

לאן נגיע .

ים long time no

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מפה זה הנראה שכאילו הרכב מפתח יותר מעריצים מהכ"ס שיש לו :lol:

 

הייתי רוצה לראות אותה על המסלול של ג'רמי קלארקסון

ואז לראות אותו מגחך עליה

כמו שהוא גיחך על הגרמנים ששלחו אאודי TT עם 800 כ"ס

לא חושב שסטיג גם היה מוכן לעלות עליה מחשש לעוף :shock:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

לא בשביל משהו....

 

אבל בפעם הראשונה שרכב זה התפרסם במגזין היה פירוט של השיפורים ברכב..

היה כתוב "סעפת בנייה עצמית" בזמן שהסעפת היא של חברת SSAUTOCHROME :? (חרא של חברה),

(בתמונה שבכתבה הסעפת היתה מכוסה בבד טרמי)

קו---------------------------------------

פורסם

אם אני לא טועה, היפנים חוקקו חוק שאין לייצר רכב מעל 250 כ"ס

זאת אומרת שאפילו הספורטיביות שלהם מתוכננות ל250 כ"ס מבחינת מתלים, בלמים,וכמובן - שילדה.

 

ובטוח שאף אחד ממהנדסי הונדה לא תכננו את הסיוויק עם יכולות עמידה ביותר מ150 כ"ס

אז לא משנה כמה שהוא ישפר את המנוע- אפילו את הגיר, אתם יודעים מה, גם בלמים ומתלים הרכב לא יעמוד ב500-600 כ"ס בגלל השלדה

וזהו!

(היא כרגע נוסעת ,אבל זה גם יהיה עד שהשלדה שלה תתעוות סופית)

אני בעד שיפורים הומוגניים,

נכון שיש גם מרוץ דראג, אבל לדעתי הוא לא מתקרב למירוץ ראלי

גם ג'רמי קלארקסון יגיד לכם את זה, כי גם פורשה קררה 4 (996) תתן להונדה הזאת בראש במסלול סגור , בלי טורבו ובלי שום שיפור, אז זהו . .

The (smart) Pepole has spoken!

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

פשוט שטויות , כן יש לרכב יכולת האצה מטורפת !!

נו ו...

המשפט הזה מסכם בערך את הכל .

אני לא מבין מה הבחור כל היום נוסע ומחפש רייסים מה הוא חושב שהוא חיי בניד פור ספיד , יש אז הוא יאיץ בין רמזור לרמזור ל 9 מאך , מה יצא לו מזה הרי בפניה הבאה הוא יצטרך להאט בדיוק כמו שאני צריך להאט עם הקורולה ה"מתנהגת" שלי אולי קצת פחות אולי כי יש לו ג'אנטים גדולים סה טו.

בואו נגיד שכל 106 ספורטיבית עדיפה בהרבה עליה , אתם שואלים למה ?? זה בגלל שהוא יכול לנסוע ולהנות גם בפניות ובעיקולים .

ים long time no

פורסם
אם אני לא טועה, היפנים חוקקו חוק שאין לייצר רכב מעל 250 כ"ס

זאת אומרת שאפילו הספורטיביות שלהם מתוכננות ל250 כ"ס מבחינת מתלים, בלמים,וכמובן - שילדה.

 

ובטוח שאף אחד ממהנדסי הונדה לא תכננו את הסיוויק עם יכולות עמידה ביותר מ150 כ"ס

אז לא משנה כמה שהוא ישפר את המנוע- אפילו את הגיר, אתם יודעים מה, גם בלמים ומתלים הרכב לא יעמוד ב500-600 כ"ס בגלל השלדה

וזהו!

(היא כרגע נוסעת ,אבל זה גם יהיה עד שהשלדה שלה תתעוות סופית)

אני בעד שיפורים הומוגניים,

נכון שיש גם מרוץ דראג, אבל לדעתי הוא לא מתקרב למירוץ ראלי

גם ג'רמי קלארקסון יגיד לכם את זה, כי גם פורשה קררה 4 (996) תתן להונדה הזאת בראש במסלול סגור , בלי טורבו ובלי שום שיפור, אז זהו . .

The (smart) Pepole has spoken!

 

מה אתה קשור? מה בכלל נכנסת לתרד הזה? איזה שטויות דיברת עכשיו בכלל לא קשורות לתרד ולא לשום דבר אחר!!!

ושתהיה בעיניין שההונדה הזאת נתנה גם לפורש ששופרה ב-ttp.

ודי להגיד שהיא לא טובה בסיבובים אז בסדר הבנו ת'רעיון אבל מי אמר שהוא נוסע כל היום כמו משוגע הוא נוסע ברכב נסיעה רגילה כמו כל אחד וכשהוא רוצה אדרנלים וכיף הוא מתאם עם אנשים וזהו... ויש הרבה אנשים כאלה והרבה מרוצים אתם פשוט לא יודעים עליהם (וגם אני לא). ועם קצת שיפורים ביציבות של הרכב והוא

יתן גם ל- "106rally xsi turbo intercooler nos injection sti 4x4" (כל השם הזה נאמר בציניות הוא כדי שתבינו את הנקודה). חלאס לאכול את הלב שלכם על הכב הזה ולהגיד כל רכב עדיף צאו מזה תסיימו ת'ויכוח הזה אל תתנו הערות יותר וחלאס.

פורסם

עם כל הכבוד ויש כבוד לרכב הנ"ל ואפילו ה הרבה כבוד....מאיפה הוקרץ השם נשיפת הדרקון? יותר מתאים היה לו היו קוראים לו ההונדה המשתוללת או הכחולה הסוררת ...הרררררר...

פורסם

נותנת בראש נותנת בראש אבל הדבר האחרון שנרצה לראות זה תמונה בעיתון של הונדה עם 2645 כ"ס מרוחה על אוטו אחר מלא בילדים !!

מי הוא בכלל שיקבל מנת אדרנלין ויסע על מעל 220 קמ"ש בכביש ציבורי עוד עם אוטו שלא הכי בנוי למהירויות כאלה .

רוצה אדרנלין ?? יש לי חבר , חובש קרבי יש לו כמה מנות אדרנלין טהורות .

ים long time no

פורסם
עם כל הכבוד ויש כבוד לרכב הנ"ל ואפילו ה הרבה כבוד....מאיפה הוקרץ השם נשיפת הדרקון? יותר מתאים היה לו היו קוראים לו ההונדה המשתוללת או הכחולה הסוררת ...הרררררר...
ההונדה הסוררת?

הכחולה המשתוללת?

 

עצוב...

 

לטובת האנושות, תנעלו כבר את השרשור הזה :? .

 

אדם.

פורסם

רכב מטורף!!!! אבל קצת יותר מדי לא??? 4 ליטר בדקה? 600 כ"ס? אני קצת מתקשה להאמין... אבל גם אם באמת? מה הוא כבר שווה? אם כל הכסף שבנאדם הוציא מוציא ויוציא על האוטו הוא היה יכול להביא אוטו חלומי יחיד בארץ ולהיות ייחודי כמו שאמרו פה מקודם.

 

לא עדיף? רכב עם התנהגות כביש כמו שצריך שיודע לפנות? ועם שם!, ונוחות! ויוקרה! איזה נוחות ויוקרה יש לו שם? מושבע פלסטיק עקומים עם ריפוד ב5 שקל של הונדה שנת 92?

אני אישית די בעד האוטו הזה שלא תבינו אותי לא נכון, הבנאדם עשה מה שרצה וסבבה! כל אחד עם מה שנוח לו! רק אני אישית הייתי מעדיף להביא פורש או מרצדס חייתית או משהו בסגנון! אבל זה רק אני...

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

שלום לכולם,

 

לא מכיר את האוטו הנ"ל, אבל בתור אחד שיודע קצת הנדסה, יכול להיות שעניין ה 4 ליטר בדקה לא רחוק כלכך מהמציאות ולהלן החישוב:

כדי שמכונית משפחתית תיסע 100 קמ"ש במהירות קבועה (במישור), מספיקים בערך 20 כ"ס. צריכת הדלק בנסיעה כזו היא די טובה, בערך ליטר ל 13-14 ק"מ.

הזמן שלוקח לעבור את ה 13-14 ק"מ זה בערך 8 דקות.

מסקנה א: כשמנוע מוציא 20 כ"ס, הוא אוכל ליטר כל 8 דקות.

ולכן, כשמנוע מוציא 500 כ"ס הוא יאכל דלק בקצב מהיר פי 25 יותר.

ומכיוון שמדובר במנוע טורבו עם גדישה מטורפת, יש הפסדי אנרגיה גדולים בתהליך דחיסת האוויר, ובהתנגדות הטורבו לזרימת גזים חופשית באגזוז.

אז נניח שמתבזבז עוד דלק עבור אותם 500 כ"ס, מה שמביא אותנו לצריכת דלק בקצב של פי 35 ולא 25 מאותה משפחתית רגועה,

או במלים אחרות: 35 ליטר כל 8 דקות שזה בעצם 4.4 ליטר בדקה....

יכול להיות שהחישוב שלי סוטה ב 10-20% לפה או לשם אבל הסדר גודל ברור.

העניין הוא רק איפה בארץ אפשר להוציא 500 כ"ס במשך דקה רצוף.

אולי לגרור סמיטריילר בעליות לירושליים?

פורסם
פשוט שטויות , כן יש לרכב יכולת האצה מטורפת !!

נו ו...

המשפט הזה מסכם בערך את הכל .

אני לא מבין מה הבחור כל היום נוסע ומחפש רייסים מה הוא חושב שהוא חיי בניד פור ספיד , יש אז הוא יאיץ בין רמזור לרמזור ל 9 מאך , מה יצא לו מזה הרי בפניה הבאה הוא יצטרך להאט בדיוק כמו שאני צריך להאט עם הקורולה ה"מתנהגת" שלי אולי קצת פחות אולי כי יש לו ג'אנטים גדולים סה טו.

בואו נגיד שכל 106 ספורטיבית עדיפה בהרבה עליה , אתם שואלים למה ?? זה בגלל שהוא יכול לנסוע ולהנות גם בפניות ובעיקולים .

למה נתקעת על הנושא של סיבובים?

לא ברור לך שההונדה זה רכב לקו ישר?

רכב דראג.

אולי ככה זה יהיה יותר ברור:

 

רכב דראג

ככה יותר ברור?

לא רכב לסיבובים..אלא רק לקו ישר.

יש כאלה שרוצים רכב מתנהג שיודע להסתובב ויש כאלה שרוצים רכב חזק בקו ישר.

אז אתה היית מעדיף 106,והוא מעדיף סיוויק...אין טעם להתווכח מה יותר טוב כי זה 2 דברים שונים.

 

זה הכל.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
בואו נגיד שכל 106 ספורטיבית עדיפה בהרבה עליה , אתם שואלים למה ?? זה בגלל שהוא יכול לנסוע ולהנות גם בפניות ובעיקולים .

אוקי.

אמרת את זה בשלוש הודעות. אז מה הפואנטה?

הבחור אוהב כוח בקו ישר, מי אתה שתתחיל להכתיב לו כיצד לנהוג? הוא לא אוהב לנהוג בסיבובים.

גם מכוניות השרירים שהיו עומדות על 300 ו-400 כ"ס ואף יותר לא היו בנויות לסיבובים. אז?

זה לא מנע מהם להיות מכוניות מהנות לאנשים שרוצים כוח בקו ישר. לא כולם רוצים "לגהץ פניות"

 

אתה אוהב 106 ספורטיבית והוא אוהב הונדה עם מכלול מנוע חזק ביותר. זכותכם. שניהם רכבים טובים)

 

אבל האופן בו אתה כותב את זה הוא פשוט צר-עין ומגעיל. וקשה לי להבין מדוע צרות העין הזו שלך יוצאת כנגד הבחור עם ההונדה שלא עשה לך כלום ולא סיכן אף אחד.

 

אני לא מבין מה הבחור כל היום נוסע ומחפש רייסים מה הוא חושב שהוא חיי בניד פור ספיד , יש אז הוא יאיץ בין רמזור לרמזור ל 9 מאך , מה יצא לו מזה הרי בפניה הבאה הוא יצטרך להאט בדיוק כמו שאני צריך להאט עם הקורולה ה"מתנהגת" שלי אולי קצת פחות אולי כי יש לו ג'אנטים גדולים סה טו.

 

קצת כואב הלב אה?

שהוא נוהג על הונדה שיש לה קצת יותר "מקדם פוזה" מאשר המקרר 1600 אוטומט שאתה נוסע עליו. (אגב, לפני שאתה מתחיל לצחוק על הDL שלי, אל תאמין לאווטר. במציאות יש לי רכב אחר. הרבה יותר טוב מהונדה וטיוטה מבחינת הנאה בכביש. לידיעתך.)

 

נקודה למחשבה.

(בתקווה שתתרכך קצת ותבין שלא הכל שחור או לבן, יש גם הרבה אפור באמצע)

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...