Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי לכולם יש לי מיצובישי לנסר 2011 הרכב אוכל המון שמן (5 ליטר ל 2000 קמ)

נציין שהרכב סוחב מצויין ,ואפס תקלות ,טיפולים בזמן ,ואין נזילות .

להבנתי או שזה מגומיות שסתומים או מהרינגים

הבנתי שזה בעיה ידועה בלנסר הדור החדש ושכנראה זה מגומיות שסתומים

השאלה אם מישו עשה בעבר ללנסר ופתר את הבעיה ?

אני הולך לבצע את העבודה לבד

רק לציין ששמתי לב שבנסיעה בין עירונית הוא אוכל יותר שמן מאשר נסיעה עירונית

(או שזה תלוי בקילומטרים ומן הסתם כשנוסעים בבין עירוני זה יותר קילומטר)

בתודה מראש

עריכה אחרונה על ידי saba didon
פורסם

גלון כל 2000 ק"מ ? כמה ק"מ עבר הרכב ?

אם הבעיה בטבעות בוכנה זה לפחות חצי אוברול ככל שניתן לעשות- הולך להיות סיפור לא זול במיוחד.

יכול להיות שכבר עדיף אם הבעיה במנוע,להביא מנוע מיבוא ולהרכיב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
נשמע שהבעיה ברינגים ולא במחזירי שמן.

אבל כשאתה מוריד ראש על הדרך תחליף גם אותם.

הי תודה על התשובה למה זה נשמע לך שזה מהרינגים אשמח להסבר קצר

פורסם
גלון כל 2000 ק"מ ? כמה ק"מ עבר הרכב ?

אם הבעיה בטבעות בוכנה זה לפחות חצי אוברול ככל שניתן לעשות- הולך להיות סיפור לא זול במיוחד.

יכול להיות שכבר עדיף אם הבעיה במנוע,להביא מנוע מיבוא ולהרכיב.

הרכב עבר 170000 ק"מ

אם הבעיה בטבעות באמת לא נראה לי ששוה את ההתעסקות

מה שכן הבנתי שאם זה בעיה סידרתית עם הרכב מי אמר שמנוע מיבוא לא יהיה לו את אותה בעיה ?

פורסם

לבדוק:

א - נזילות שמן - דליפת שמן מהמנוע - לבדוק עם פנס, ולהניח עיתון מתחת למנוע למשך הלילה.

ב - לחצי מנוע, האם יש בריחת לחץ, דרך השסתומים או טבעות הבוכנה לאגן השמן.

ג - פריצת / נזק לאטם הראש - מעבר שמן לנוזל הקירור, או מחסור בנוזל קירור.

ד - סימני בוצה - במדיד שמן , פקק מילוי השמן.. ועם פנס אולי אפשר לראות את מצב גל-הזיזים

 

אפשר ואחת מטבעות הבוכנה נתפסה - עקב בוצה וליכלוך, ואו משקעים על כלל הטבעות

ועל גומיות השסתומים, אשר לא מאפשרים אטימה טובה ואכילת שמן.

 

למצוא - מוסך אשר מבין במנועים.. ולהיתייעץ ולבצע בדיקה - לאחר מכן.

אפשר לבצע ניקוי בוצה ופלאשינג מתאים.

יש מספר סוגי פלאשינג יותר ופחות חזקים, ויש מוסכים המרכיבים תערובת פלאשינג לבד

בהתאם לבעיה - (לכן כדאי למצוא מוסך טוב)

ולפעמים - לאחר הפלאשינג - המנוע חוזר לעבוד תקין.

 

ראה דיונים בנושא עם פיתרונות

 

א - מיצובישי גאלאנט 2.0 2002, צריכת שמן 3 ליטר ל 10.000 ק'מ

ב - המנוע צורך שמן. אין נזילות/הזעות/זליגה למערכת הקירור. מיני One 2012

ג - פיאט פונטו ספייס - תצרוכת שמן נעלמה לאחר מעבר לשמן איכותי

ד - צריכת שמן מוגזמת. פיאט בראבו 2011

ה - בדיקת קומפרסיה במכון בדיקה.

ו - חומר שמשחרר רינג מחזיר שמן "תפוס" - סאנגיונג מוסו

ז - בעיית רינג שמן תפוס בסיוויק 97 עם ק"מ נמוך מאוד!!(למבינים שמבינכם)

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
הי תודה על התשובה למה זה נשמע לך שזה מהרינגים אשמח להסבר קצר

בגלל הכמות.

כמות גדולה לרוב מעידה על בעיה ברמת טבעות,צילינדר,בוכנה או כולם יחד.

ממליץ לעבור על הבדיקות שהציע ליין מן מלבד בריחת לחץ מהשסתומים שהיא ממש לא שייכת לעניין.

אל תפחד להתעסק עם שום דבר ותדע שבשביל להחליף מחזירי שמן מבלי להוריד ראש מנוע צריך כלים שעולים יותר כסף מטבעות בוכנה,אטם ראש וידית טורק (וכאשר הראש מורד ההחלפה שלהם פשוטה יותר).

תבדוק את עניין הפלאשינג דבר ראשון,אם זה יפתור לך את הבעיה חסכת הרבה עבודה.

פורסם

קשה להאמין שכזו כמות של שמן תלך דרך גומיות השסתומים אך עדיין הכל אפשרי. בצע תחילה בדיקת לחץ הפוך על מנת לבדוק אטימות של טבעות הבוכנות. במידה ויצא תקין ואתה כן מחליט ללכת על גומיות השסתומים אז יש ברשותי סט חילוץ שלא מצריך הורדה של הראש והכיווץ של קפיצי השסתומים נעשה מלמעלה כך שלא תצטרך להוריד ראש מנוע וזה יחסוך ממך לא מעט עבודה והוצאות מיותרות...אוכל לשלוח לך אם אמצא את הקישור אליו עלה לי בסביבות ה 500 שח. אני אישית עבדתי ועובד עם הסט הגאוני הזה לא מעט ופשוט חיסכון ענק. כמובן שתצטרך גם פלאייר אף ארוך יעודי לגומיות לחילוץ הגומיות מהשסתומים והרכבת החדשים.

פורסם

היי, יש לי כזו גם 2011, 1.5 אינוויט עם 200 אלף

אותה הבעיה בדיוק!

מנוע אוכל שמן (בצורה חריגה מאוד), ביצעתי טיפול והוחלפו טבעות גומיות שסתומים ונוקו השסתומים (זה מה שאני זוכר שנאמר שעשו)

כרגע הרכב עדיין אוכל שמן (בתחילה נראה כאילו זה הסתדר- ואז שוב התחיל לרדת) ויש לי רעש איום מהמנוע- כמו רעש של מרימי שסתומים..

המוסכניק אמר שצריך להכניס שוב את הרכב לאיזה 3 ימים ואני לא יודע מה לעשות (אין כלי רכב אחר וצריך לנסוע לעבודה ולקחת את הילד לגן וכ"ו) כולי מיואש..

בבקשה עדכן מה עשית ואם יש המלצות

המוסכניק אמר בפעם הראשונה שפתח והמנוע נראה ממש טוב מבפנים- כלומר שאין חריטות בצילנדרים והבעיה היחידה שהוא מזהה זה שהטבעות ממש דקיקות- אולי זה מסביר איך מנוע של מיצובישי לא מחזיק 200000 אלף!!!

פורסם

גם בוכנות ומובילי שסתומים שחוקים יכולים לגרום לזה.

בהנחה שאתה בטוח בזה שהצילינדרים תקינים - לא בודקים אותם לפי העין או עם הציפורן ושווה להתעכב על זה ולהתחיל לבדוק דווקא מהצילינדרים במצב כמו שלך.

×
×
  • תוכן חדש...