Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בבית צינור אוויר ופיסטולט ואני רוצה לצבוע חלק קטן של האוטו עם הפיסטולט (כמובן שיש לי צבע תואם) אבל אין לי קומפרסור וכואב לי לקנות בשביל זה אחד חדש, רציתי לדעת אם יש תחליף אחר לקומפרסור שיכול לתת לחץ אוויר?

פורסם

אני יכול לחשוב על כמה , לדעתי אף אחד מהם לא יתן תוצאה טובה , רק בתור תרגיל מחשבתי

קומפרסור אויר של רכב , כל מיכל אויר מחזיק לחץ שתמלא בתחנת דלק - אפילו פנימית גדולה או הספייר של האוטו :)

ושוב זה יצא רע מאוד לדעתי, לחץ משתנה במהירות ולחות - לא רעיון טוב לצביעה

מאיפה אתה ? אולי מישהו ( אפילו אולי אני :p ) ייתן לך להשתמש בקומפרסור שלו

 

עפר .

גילוי נאות - לא מבין כלום בכלום

פורסם

ידוע לי כי ניתן לבצע זאת בעקרון עם מיכל אוויר דחוס.

היכן מוכרים כאלו בארץ ומה העלות, אין לי מושג.

 

אגב, שווה לבדוק אולי מול טופ-קולור למשל שמציעים גם ספריים עם צבעים תואמים לפי רכב.

×
×
  • תוכן חדש...