Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחביבי וחביבותי.

יש לי מזגן מינימרכזי של LG עם מערכת דמפרים OPAL של טויטופלסט.

יש לציין משלכתחילה לא הייתי מרוצה מאופן פעולה של מערכת, אבל כרגע יש לי בעיה.

באחד החדרים הפיקוד לא עובד.

כלומר העינית עובדת ומגיבה לשלט אבל הדמפר לא מגיב. לא נפתח ולא נסגר.

עשיתי אתמול סדרה של ניסויים.

החלפתי ערוץ ברכזת דמפרים. ללא שינוי.

הצלבתי פיקוד עם הזנה עם חדר אחר. כלומר חיברתי את הדמפר לעינית של חדר אחר. לא עזר.

לפיכך הגעתי למסכנה שהלך המנוע של הדמפר והחלפתי עם מנוע מחדר אחר.

פתאום הכל התחיל לעבוד. שמח וטוב לב היום בבוקר הדלקתי מזגן באותו החדר ושוב הדמפר לא נפתח עם מנוע אחר שהיה בחדר אחר.

יותר מזה הכנסתי את המנוע הבעייתי לדמפר של חדר אחר והוא עובד מצויין.

העברתי את העינית לערוץ אחר ברכזת ושוב הכל התחיל לעבוד.

מכאן השאלה:

מה יכולה להיות בעיה? כי הצלבתי את כל הרכיבים, אבל כפי שראינו זה עובד לסירוגין.

יש לכם רעיונות?

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...