Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"היה בבעלות אישה/זקן/רופא/סבתא שלי" מה הקטע?


EliC25
שימו לב! השרשור הזה בן 2178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא מבין את אלה שרושמים סיבה למכירה.

זה לא ענייני ולא מעניין אותי,באתי לקנות רכב.

כי אחת השאלות הפופולאריות זה "למה אתה מוכר".

קרה לי ששמעתי ש"רוסים שומרים על רכבים ואני קונה רק מהם". בולשיט. היה נכון אולי בברית המועצות, כשעמדו עשר שנים בתור כדי לקנות לאדה

וגם "רכב של צעירים זה רכב שקרעו אותו"- למרות שזו כולה פיקנטו.

דווקא לגבי רכב של צעירים הסטיגמה מאוד נכונה.

 

בכללי, מהמעט שלמדתי מקניית רכבים, בקניה מאדם פרטי כדאי לדובב את המוכר כמה שיותר, רק כדי להבין מי עומד מולך, כי הנוהג ברכב משקף את המצב של הרכב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא המון רוסים מבוגרים מבינים במכונאות בסיסית ועקב כך יותר קשובים למצב הרכב.

ככה זה היה ברוסיה, כשאין יותר מדי מוסכים בסביבה ויקר מדי לטפל בהם ממילא, אתה מלמד את עצמך לעשות דברים לבד.

 

אבל כן, זאת די סטיגמא שלא מחייבת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה?

 

כי יש סטיגמה כזאת שאנשים כאלו הם "מיושבים" יותר - ולא "יתחרעו" עם הרכב. ינהגו בו במתינות ויטפלו בו לפי המלצות היצרן.

 

בפועל - כמו כל הסטיגמות - מדובר בקשקוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא המון רוסים מבוגרים מבינים במכונאות בסיסית ועקב כך יותר קשובים למצב הרכב.

בדיוק - בסיסית.

 

הבעיה שכל מה שהם מכירים זה לאדה או מוסקוויץ' מהתקופה הסובייטית. ברכב יחסית מודרני (אפילו משפחתומטית משנות ה90, עם מנוע 16V, הזרקת דלק ותיבה אוטומטית), הם לא יבינו כלום, אבל יהיו בטוחים שאם במוסך אומרים שהבלמים שחוקים, או שאסור לשים מים רגילים ברדיאטור (כי אין פה קור כמו ברוסיה, אז זה לא יקפא), אז עובדים עליהם. במקרה הגרוע הם גם יתעסקו במה שהם לא מבינים בו וישברו את זה.

 

אבל מה שנכון, נכון, האוטו ייראה בדיוק כמו שהוא יצא מאולם תצוגה שבו קנו אותו בהנחת עולה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק - בסיסית.

 

הבעיה שכל מה שהם מכירים זה לאדה או מוסקוויץ' מהתקופה הסובייטית. ברכב יחסית מודרני (אפילו משפחתומטית משנות ה90, עם מנוע 16V, הזרקת דלק ותיבה אוטומטית), הם לא יבינו כלום, אבל יהיו בטוחים שאם במוסך אומרים שהבלמים שחוקים, או שאסור לשים מים רגילים ברדיאטור (כי אין פה קור כמו ברוסיה, אז זה לא יקפא), אז עובדים עליהם. במקרה הגרוע הם גם יתעסקו במה שהם לא מבינים בו וישברו את זה.

 

אבל מה שנכון, נכון, האוטו ייראה בדיוק כמו שהוא יצא מאולם תצוגה שבו קנו אותו בהנחת עולה.

אין ממש הבדל בלהחליף פילטר בלאדה או בקורולה חדשה.

בורג שונה/פילטר שונה,העיקרון אותו עיקרון.

עצם העובדה שהבן אדם מודע לזה שהרכב זקוק לטיפול כל 10 אלף יודע מתי בוצע ומה בוצע כבר תורם למצב הרכב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם הוא קונה שמן לא מתאים, ממלא מי ברז ברדיאטור ומרכיב פילטרים סוג ז', זה שיש לו מושג בסיסי במכונאות לא ממש מועיל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא קונה שמן לא מתאים, ממלא מי ברז ברדיאטור ומרכיב פילטרים סוג ז', זה שיש לו מושג בסיסי במכונאות לא ממש מועיל.

 

מי שיש לו מושג בסיסי לרוב לא יעשה את זה.

אתה מתאר טמטום.

לפתוח ספר רכב ולקנות שמן מתאים זו פעולה מאוד פשוטה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

חסרים מטומטמים עם ביטחון עצמי? לרובם יש. לא חסרים כאלה שפעם בהמלך השירות יצא להם לעזור לאיזה חימושניק לעשות טיפול אז הם חושבים שהם מכירים הכל.

הולכים לחנות חלפים, אומרים למוכר "תביא לי שמן ופילטר לX", שומעים כמה עולה משהו טוב לעומת זבל ומעדיפים להשקיע את ההפרש במנת שאוורמה ולא ברכב.

הבעיה הגדולה פה, שאת הנזק לא רואים מיד אחרי הביצוע והרכב יכול להחזיק כמה שנים טובות בלי לעשות בעיות. רק אחרי שקנית אתה מגלה כל מיני בעיות, ואלה דברים שלא כל אחד יודע לבדוק.

כשאני הולך לראות רכב לקניה ושומע שהבעלים מטפל לבד, אני מנסה להבין ממנו איזה נוזלים הוא ממלא ברכב. בד"כ אפשר לראות בעצמך איזה סוג פילטר יש ברכב ואיזה גלון של שמן ונוזל קירור הוא שומר בבגאז'. אני הכי בעד טיפול עצמי, אבל מה לעשות שלא כולם עושים את זה כמו שצריך? ראיתי כבר מכוניות שהבעלים מתגאה בזה שהוא מוסיף כל יום מים במיכל עודפים (כי הוא חושב שזה נורמלי ושהוא מקפיד לפתוח כל יום מכסה מנוע) או מישהו שסיפר לי שהוא לא תמיד מחליף את השמן ביחד עם הפילטר כי ככה נח לו.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא קונה שמן לא מתאים, ממלא מי ברז ברדיאטור ומרכיב פילטרים סוג ז', זה שיש לו מושג בסיסי במכונאות לא ממש מועיל.

נכון, כי בכל המוסכים שמים לך שמן מאיכות פרמיום, וחלקי חילוף מקוריים בלבד....:hihi:

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

במוסך (נורמלי) אתה לפחות יכול להיות בטוח ששמרו על מינימום של מקצועיות, כמו למשל להחליף את השמן ביחד עם הפילטר או הבנה בסיסית שמיכל עיבוי שדורש מילוי כל יום זה לא תקין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוסך (נורמלי) אתה לפחות יכול להיות בטוח ששמרו על מינימום של מקצועיות, כמו למשל להחליף את השמן ביחד עם הפילטר או הבנה בסיסית שמיכל עיבוי שדורש מילוי כל יום זה לא תקין.

 

אם כך הדברים באמת,המצב עגום.

אנחנו מטפלים ברכב אחד בבית(מחכים שהשני ייצא מאחריות).

תמיד החלקים יותר טובים מאלה שהמוסך מרכיב,מותגים מובילים ולא גאלון של פז.

כנראה טעיתי בהערכה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה המצב שאני נתקלתי בו כשחיפשתי מכוניות לקניה. יכול להיות שאתה צודק ורוב האנשים שמטפלים לבד יודעים מה הם עושים, אין דרך לדעת את זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה כאן שרשור לא מזמן,שבחור עם רכב באחריות, ביקר במוסך יבואן/רשמי (לא זוכר בדיוק) ,חוייב על פילטר אוויר, אך התברר ,בזכות צילום ממצלמת רכב, שהפילטר בכלל לא הוחלף.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...