Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

השפריצרים של i20 לא מוציאם מים טוב - במיוחד השמאלי של הנהג

לשפריצרים אלו יש רק חור אחד

תהליכים שבוצעו :

ניקוי עם חומץ והחדרת מחט לניקוי - לא עזר

הכנסת חומץ לתא מילוי והפעלת המתזים -לא עזר

פירוק המתזים והשמתם בחומץ לכמה שעות - לא עזר

 

בדקתי את הצינורות על פניו לא נראים סתומים

 

המשאבה עובדת ומוציאה מים אך השפריצר השמאלי לא מתיז טוב

 

עצות ?

פורסם

בס"ד

 

צריך לפרק את המתז ( הראש...) ולהטביל בחומץ, או לחילופין במים חמים עם מלח לימון (לי זה עזר)

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

עם לחץ אוויר לאחר שפירקת את הצינור

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

בדקת את צינור הגומי מתחת לטורפדו, אולי מנוקב? אולי השתחרר?

תוכל לקנות מתיז אוניברסלי בחנויות חלקי חילוף בכמה עשרות ₪ אם לא מסתדר.

seat leon 1.8 20v

פורסם

למרות שאתה מציין שיש יציאת מים בשפריצר אחד, ממליץ לנקות גם את הפילטר ביציאה מהמשאבה. אצלי היה כמעט כולו סתום (בעיקר מהחומר הכחול של המים במיכלים הזולים שמוכרים) והמעט מים שזרמו, נותבו בעיקר רק לשפריצר אחד. המשאבה יושבת בתחתית המיכל והגישה אליה לא ממש נוחה....

פורסם
נצל"ש מהו נוזל שמשות איכותי שלא יגרום לסתימה? ואיפה מוצאים אותו?

 

עוד לא ניתקלתי בבעייה עם הנוזל הכחול שקונים גלון ב 15 שח. פשוט לדאוג להפעלת השפריצרים לפחות פעם ביומייים והם לעולם לא ייסתמו.

פורסם
למרות שאתה מציין שיש יציאת מים בשפריצר אחד, ממליץ לנקות גם את הפילטר ביציאה מהמשאבה. אצלי היה כמעט כולו סתום (בעיקר מהחומר הכחול של המים במיכלים הזולים שמוכרים) והמעט מים שזרמו, נותבו בעיקר רק לשפריצר אחד. המשאבה יושבת בתחתית המיכל והגישה אליה לא ממש נוחה....

 

אני חושב שאכן זאת הבעיה, הפילטר במשאבה כנראה סתום וכמות המים שיוצאת הינה מעטה.

האם יצא לך לפרק את המשאבה ביונדאי i20 ?

ושנית, האם לשפוך בקבוק חומץ לתוך מיכל נוזל הווישרים ולתת לו כל הלילה זה יפתור את הבעיה - הרי המשאבה+הפילטר שלה יהיה בחומץ ואז אולי זה יתנקה

מה אתה חושב?

פורסם

לא ניסיתי עם פילטר אבל בטיפול בקשתי ניקויי של המשאבנ שבוצע בזמן שברכב היה על הליפט. הגישה הכי נוחה דרך הגלגל עי פירוק המגן....המכונאי הראה לי הפילטרנשהיה סתום לחלוטין.

פורסם
לא ניסיתי עם פילטר אבל בטיפול בקשתי ניקויי של המשאבנ שבוצע בזמן שברכב היה על הליפט. הגישה הכי נוחה דרך הגלגל עי פירוק המגן....המכונאי הראה לי הפילטרנשהיה סתום לחלוטין.

 

איך ובמה המכונאי ניקה את הפילטר ?

×
×
  • תוכן חדש...