Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנה תביעה כנגד היבואן (ynet) על קרינה בכמות גבוה בעיקר במושב האחרי במכוניות הללו. מזכיר לי שגם בטיוטה בזמנו מצאו יותר קרינה במושב האחורי. האם בא לכם להשתתף בניסוי?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא נוסע במושב האחורי, אז לא באמת אכפת לי.

 

חוץ מזה, כמות גבוהה ביחס למה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ישנה תביעה כנגד היבואן (ynet) על קרינה בכמות גבוה בעיקר במושב האחרי במכוניות הללו. מזכיר לי שגם בטיוטה בזמנו מצאו יותר קרינה במושב האחורי. האם בא לכם להשתתף בניסוי?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

אישית בדקתי רכבים היברידים אלו :

אוריס סטיישין 2018

בטויוטה c-hr 2017

סונטה 2017

ברכבים אלו בדקתי בכל נקודה בתא הנוסעים והתוצאה לא הייתה יותר מ-1 מיליגאוס !!!

*הבדיקה נערכה באזור שקרינה הסביבתית היא של 0.4 מיליגאוס ,הרכב עומד בחנייה ללא תזוזה ,כמובן הרכב מונע .

 

אני נוהג באיוניק 2017 והתוצאה בספסל האחורי ימני בסביבות 90 מיליגאוס (בדגם 2018 בספסל אחורי שמאלי בסביבות 100 מילי גאוס).

אצלנו בחברה קיבלו החלטה אמיצה (ויקרה) להחזיר את כל רכבי האיוניק.

 

לכל הספקנים הכול מתועד בוידאו (על האיוניק) .

פורסם (נערך)

*הבדיקה נערכה באזור שקרינה הסביבתית היא של 0.4 מיליגאוס ,הרכב עומד בחנייה ללא תזוזה ,כמובן הרכב מונע .

כדי לקבל את התמונה האמתית, את הבדיקה היה מענין לעשות כאשר הרכב בנסיעה בתנאים שונים: נסיעה על חשמל, נסיעה על בנזין, בלימה, בלימה בירידה, עלייה וכד'.

כמה שאני מבין לפי הדרישות הבדיקות אמורות להתבצע על 50 ו90קמ"ש בנסיעה.

 

כאשר הרכב מונע בחנייה - זה לא מספיק. אין עדיין את כל הצרכנים וטעינה במלוא העוצמה.

הייתי מצפה לערכים ממוצעים לאורך נסיעה במרחק משמעותי שכולל את כל התנאים שצויינו מעלה.

 

למען ההגינות הייתי רוצה גם בדיקה של רכב לא היברידי בתנאים מקבילים.

 

הבדיקות על איוניק נעשו גם בעמידה כמו שאר הרכבים? עם איזה ציוד נעשתה המדידה?

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לדעתי הלא מקצועית רמת הקרינה נגזרת מעוצמת הזרמים במערכות החשמל. במצב שהבדיקה נעשית שהרכב עומד עם מנוע פועל בסלד יחסית נמוך, כנראה שהקרינה תהיה פחותה משמעותית בהשוואה לאותו רכב בנסיעה מינהלתית. הבדל בעוצמת הקרינה יהיה במצבים שהמנוע החשמלי נותן סיוע חלקי לבין מלוא ההספק המכני להנעת הרכב.

פורסם

אשמח לדעת מה הוא הטווח הנורמלי... בכדי שיהיה לכולנו קנה מידה.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

כל הקרינה ״נוצרת״ במהלך נסיעה או בלימה שהסוללה נטענת או פורקת (לא מומחה קרינה ולא מומחה חשמל, מכתבות שונות באינטרנט)

פורסם
כדי לקבל את התמונה האמתית, את הבדיקה היה מענין לעשות כאשר הרכב בנסיעה בתנאים שונים: נסיעה על חשמל, נסיעה על בנזין, בלימה, בלימה בירידה, עלייה וכד'.

כמה שאני מבין לפי הדרישות הבדיקות אמורות להתבצע על 50 ו90קמ"ש בנסיעה.

 

כאשר הרכב מונע בחנייה - זה לא מספיק. אין עדיין את כל הצרכנים וטעינה במלוא העוצמה.

הייתי מצפה לערכים ממוצעים לאורך נסיעה במרחק משמעותי שכולל את כל התנאים שצויינו מעלה.

 

למען ההגינות הייתי רוצה גם בדיקה של רכב לא היברידי בתנאים מקבילים.

 

הבדיקות על איוניק נעשו גם בעמידה כמו שאר הרכבים? עם איזה ציוד נעשתה המדידה?

 

מדובר בערכים גבוהים וחריגים מאוד ,ואם זו נקודת ההתחלה במצב עמידה זה כבר לא משנה אם בזמן נסיעה של 50 קמש תקבל עוד 10 מילי גאוס.

דגם המכשיר הוא TM-192

 

 

פורסם

חבל שאין קאפסלוק בעברית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מישהו מוכן להסביר לי מה זו "קרינה"?

הגאוס הוא יחידת השטף המגנטי. לא אנרגיה, לא השפעה ביולוגית ולא שום דבר אחר.

דרך אגב, למי יש מושג כמה גאוס יש בתוך מכשיר MRI רפואי?

נחסוך לכם את החיפוש. במכשירים המקובלים השדה העיקרי נע בין 15,000 ל-30,000 גאוס. ומדובר במכשיר שנחשב לא פולשני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

במדידות מדברים על 7 מיליגאוס.



נזכיר כי עוצמת השדה המגנטי של כדוה"א, שעל פניו אנחנו חיים כמה עשרות שנים, היא כמה מאות מיליגאוס.

https://en.wikipedia.org/wiki/Earth%27s_magnetic_field



 

חשוב גם לזכור שניזקי קרינה (אם יש כאלה) הם נזקים מצטברים. הנתון הריגעי לא מעניין אף אחד.

על פי המשרד להגנת הסביבה התקן הוא - 2 מיליגאוס בממוצע יומי שנתי, 4 מיליגאוס בממוצע יומי ליום עם החשיפה הגבוהה ביותר, ולא יותר מ1000 מיליגאוס בשום רגע שהוא.

לפי הנתונים הללו, צריך לסוע הרבה מאוד שעות ביום כדי לעבור את ממוצע החשיפה המומלץ.

 

ולכל החרדתיים, מצורפים נתוני קרינה (זה מפחיד כי זה מודגש) של מכשירים ביתיים

32105428_2129401507089317_4047029777578590208_n.jpg

 

 

 

אגב, sperial, מאיפה הנתון שהבאת לגבי MRI?

אני מכיר שקרינת MRI היא בערך 75גאוס (75000 מיליגאוס)

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

נראה לי הזוי שחברות כל כך גדולות השקיעו סכומים גדולים בפיתוח רכבים היברידיים ועכשיו נמצא שהם פולטים קרינה..

אני באופן אישי כמי שחשב לעבור לרכב היברידי אחשוב פעמיים אם לעשות את זה או לא


×
×
  • תוכן חדש...