Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לאחר שהזמנתי מהאיביי כפפת פלטסלינה שהיתה כאן מומלצת (לצערי אני לא זוכר את שמה)

ביום שישי האחרון החלטתי לנסות אותה.

 

אז פעם ראשונה שיוצא לי להשתמש בכפפת פלסטלינה ולא בפלסטלינה רגילה.

 

קודם כל - זה הרבה יותר נוח מפלסטלינה רגילה,

השתמשתי בנוזל סיכוך של סונקס BSD ועברתי בתנועות עדינות וישרות עד שהרגשתי שהפח נהיה ממש חלק (זאת לאחר שהרכב שטוף כמובן) ומדי פעם כמובן הרטבתי את הכפפה במים וסחטתי אותה.

 

מה שכן היה לי מוזר, על הגג ומכסה תא מטען נשארו כמה "שאריות" של הפלסטלינה שהיה מאד קשה להוציא אותם, לא הבנתי את הסיבה לכך.

 

האם מישהו יודע למה?

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי,

 

לאחר שהזמנתי מהאיביי כפפת פלטסלינה שהיתה כאן מומלצת (לצערי אני לא זוכר את שמה)

ביום שישי האחרון החלטתי לנסות אותה.

 

אז פעם ראשונה שיוצא לי להשתמש בכפפת פלסטלינה ולא בפלסטלינה רגילה.

 

קודם כל - זה הרבה יותר נוח מפלסטלינה רגילה,

השתמשתי בנוזל סיכוך של סונקס BSD ועברתי בתנועות עדינות וישרות עד שהרגשתי שהפח נהיה ממש חלק (זאת לאחר שהרכב שטוף כמובן) ומדי פעם כמובן הרטבתי את הכפפה במים וסחטתי אותה.

 

מה שכן היה לי מוזר, על הגג ומכסה תא מטען נשארו כמה "שאריות" של הפלסטלינה שהיה מאד קשה להוציא אותם, לא הבנתי את הסיבה לכך.

 

האם מישהו יודע למה?

יש לי גם וקרה לי אותו הדבר. ניסיתי לאסוף את השאריות חזרה עם הכפפה-ללא הצלחה. אחרי שסיימתי ושטפתי את האזור (וייבשתי) יישמתי אוטם צבע שהמיס את זה בשנייה.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

הסימנים שנשארו זה כי לחצת נקודתית יותר מידי חזק עם הכפפה..

בפעמים הבאות תעשה יותר בעדינות :)

חוץ מזה, תענוג לעבוד עם הכפפה

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

פורסם
היי,

 

לאחר שהזמנתי מהאיביי כפפת פלטסלינה שהיתה כאן מומלצת (לצערי אני לא זוכר את שמה)

ביום שישי האחרון החלטתי לנסות אותה.

 

אז פעם ראשונה שיוצא לי להשתמש בכפפת פלסטלינה ולא בפלסטלינה רגילה.

 

קודם כל - זה הרבה יותר נוח מפלסטלינה רגילה,

השתמשתי בנוזל סיכוך של סונקס BSD ועברתי בתנועות עדינות וישרות עד שהרגשתי שהפח נהיה ממש חלק (זאת לאחר שהרכב שטוף כמובן) ומדי פעם כמובן הרטבתי את הכפפה במים וסחטתי אותה.

 

מה שכן היה לי מוזר, על הגג ומכסה תא מטען נשארו כמה "שאריות" של הפלסטלינה שהיה מאד קשה להוציא אותם, לא הבנתי את הסיבה לכך.

 

האם מישהו יודע למה?

 

נתחיל מזה BSD הוא לא נוזל סיכוך, הוא הכי רחוק ממנו, זה נוזל הברקה סופית לאחר שטיפה. לגבי שאריות פלסטלינה מוזר שהכפפה של פרקלה השאירה סימנים, אצלי הכפפה בת שנה וחצי ועובדת מעולה ללא כל סימן

פורסם

תודה לכולם,

אולי באמת לחצתי קצת יותר חזק ממה שנדרש.. להבא פשוט אהיה עדין יותר :)

וידוע לי שה-BSD הוא לא נוזל החלקה סופי, אבל קראתי באחת התגובות שניתן לעבוד איתו גם כנוזל סיכוך..

להבא אשתמש רק במים וסבון.

פורסם

נראה לי שהכי אופטימלי וככה גם אני עובד, לעבוד עם כפפת פלסטלינה בשיטת 2 דליים.

בכול זאת הכפפה פלסטלינה לא שונה מכפפת שטיפה.

פורסם

נראה לי בזבוז חומר לשים BSD , שעולה די יקר, כנוזלך סיכוך. הוא גם ממש לא מתאים לזה, הוא חומר ש"נגרר" כזה על הצבע. יש בו סיליקון, זה מה שגורם לגרירה לא חלקה על הצבע, אבל זה גם מה שמעניק לו את העמידות האדירה שלו.

יש מגוון חומרים אחרים שאפשר להשתמש בהם כנוזל סיכוך, חוץ מזה שיכולת להשתמש בנדיבות גם במים עם השמפו של הרכב, עובד נהדר עם כפפה. לא יודע מי נתן לך עצה להשתמש ב BSD כנוזל סיכוך, אני בחיים לא הייתי עושה את זה.

פורסם

סונקס BSD מבוסס פולימרי ולא סיליקוני.

 

ולא, סונקס לא ממליצים עליו כנוזל סיכוך לפלסטלינה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

לכפפה קוראים פרקלה.

היא משאירה סימן שחור אם אתה לוחץ חזק מידי כמו שאמרו לפני, פוליש עדין/ווקס יורידו לך את זה.

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם (נערך)

אין שום היגיון להשתמש בסונקס bsd למטרה הזאת. לא רק שהוא לא נוזל סיכוך. הוא בעל יכולת הגנה ודחיה. הרי מטרת הפלסטלינה להסיר משקעים ולחדש הגנות. אני מאמין שיש סיכוי שאיזה אוטם שתשים מעליו פשוט יתנדף בשטיפה הבאה.

 

bsd כשלעצמו יש לו יכולת הגנה חזקה כל כך ממש כמו אוטם משובח. עד כדי כך שיש אנשים שלא שמים שום הגנה על הרכב . רק אותו. אחרי שטיפה פעם בשבועיים/חודש. זה המקסימום שהוא יחזיק.

 

לגבי נוזל חיכוך חפש onr (הכחול לא הירוק שמכיל ווקס) או מקבילו הfree rinse שלcg

 

וטיפ נוסף בקשר לכפפה. תשפשף בעדינות את הכפפה על השמשה כדי להכין את ה'ממברנה' לעבודה טובה יותר כמובן במינימום לחץ. אם משהו לא יורד לא יועל להפעיל לחץ. לך על פלסטלינה אגרסיבית יותר/ פוליש עדין

עריכה אחרונה על ידי Tnc
פורסם
לכפפה קוראים פרקלה.

היא משאירה סימן שחור אם אתה לוחץ חזק מידי כמו שאמרו לפני, פוליש עדין/ווקס יורידו לך את זה.

הלכת רחוק... לא צריך שום פוליש, APC ללא דילול או IPA יורידו את הסימנים או אפילו שימוש חוזר בכפפה

פורסם (נערך)

שגיא, תראה את זה ...צודק, התכונתי לפולימרי. אין בו סיליקון ולכן הוא לא חלק, נתקע, נגרר כזה על הצבע, מה שנקרא grabby. נתפס לצבע, קשה למריחה יותר מחומרים מבוססי סיליקון, אבל הוא עמיד הרבה יותר. ה'תקיעות' שלו לא מאפשרת לו בכלל להיות נוזל סיכוך פלסטלינה.

 

עריכה אחרונה על ידי ניסאן מיקרה
פורסם

בשורה התחתונה לא מורחים חומר לניקוי סופי, עם פלסטלינה שהיא לניקוי עצמו.

אני משתמש במים מזוקקים לבד או שהמשטח עמוס במזהמים,מים מזוקקים עם מעט onr ירוק וזה עושה את העבודה פלאים.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
בשורה התחתונה לא מורחים חומר לניקוי סופי, עם פלסטלינה שהיא לניקוי עצמו.

אני משתמש במים מזוקקים לבד או שהמשטח עמוס במזהמים,מים מזוקקים עם מעט onr ירוק וזה עושה את העבודה פלאים.

 

 

לפי מה שהבנתי מהשרשורים פה על הכפפה

צריך קודם בשימוש הראשוני להעבור איתה על החלונות עם ONR ? ואז על פח הרכב ..

נכון?

פורסם

אשמח לדעת כמה זמן אתם מעריכים יקח לעבור על כל הרכב, בפעם הראשונה עם כפפת פלסטלינה.

מתלבט אם לעשות עצמאית או ללכת לאחד מבעלי המקצוע המומלצים.

 

לקחת בחשבון שבמיני קופר יש מעט פח, חלק נכבד מהרכב זכוכית.


×
×
  • תוכן חדש...