Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היום אין להשיג כמעט בארץ את האופטימום הכחול או הירוק, אבל כן ניתן להשיג במחיר שווה ממש את ה EcoSmart של כימיקל גייז שהוא על אותו עיקרון ואפילו טוב יותר, אפשר גם להשתמש בו כדילול לפלסטלינה בין היתר

 

מאיפה משיגים את האופטימום? יש אתרים מחול שאפשר להזמין ?

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז אני רוצה להבין משהו,

הזמנתי כפפת פלסטלינה של פרקלה, ( מקווה שהיא טובה)

לפני השימוש מומלץ לשפשףעל השמשה?

ואם כן איך לשפשף עם מים או רגיל גם ללא כלום!

דבר שני לאחר ששטפתי את הרכב עם שמפו, האם לייבש?

ומה יכול להיות הכי טוב כנזול סיכוך לעבודה עם הכפפה

פורסם
וואלה הזמנתי מהקישור שנתנו פה בפורום

https://www.ebay.com/itm/Farecla-G3-Pro-Body-Prep-Clay-Mitt-Car-Bodywork-Detailing-Mitt-7191/321803616839?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

 

קבלתי בחבילה 2 כפפות. האם זה תקין או שהיו צריכים לשלוח לי כפפה אחת?

לא הבנתי

 

 

אולי זה תקין, ואם לא כנראה המוכר ציפר אותך

אני גם הזמנתי את אותו מוצר, נראה איך אצלי

פורסם
אולי זה תקין, ואם לא כנראה המוכר ציפר אותך

אני גם הזמנתי את אותו מוצר, נראה איך אצלי

 

תעדכן, זה מסקרן אותי מאוד

פורסם
תעדכן, זה מסקרן אותי מאוד

 

אעדכן אותך אל תדאג אולי באמת מקבלים שתיים :)

דרך אגב השימוש בכפפה מאיך שהבנתי.. אפשר להשתמש במים עם שמפו חזק כנזול סיכוך? במקום onr

פורסם

השימוש בכפפת פרקלה הוא מדהים, עד שאתה אומר "איך לא חשבתי על זה קודם". להתיז כל הזמן נוזל דיטיילר onr ירוק או כחול (לא ממש משנה, הירוק רק מוסיף שכבת ווקס לרכב וזה כמובן לא מזיק).

 

ומי שאין לו, שיקנה. אין תחליף לדבר הזה והוא מומלץ גם לניקוי (חוסך שטיפה אחרי השלב של הסבון) וגם להברקת ג'אנטים.

 

שמחתי להיות זה שגילה את החומר הזה בפורום (בגלגול הקודם שלי)

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?430894-תמיסת-הפלא-Optimum-No-Rinse-Wash-amp-Shine

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
השימוש בכפפת פרקלה הוא מדהים, עד שאתה אומר "איך לא חשבתי על זה קודם". להתיז כל הזמן נוזל דיטיילר onr ירוק או כחול (לא ממש משנה, הירוק רק מוסיף שכבת ווקס לרכב וזה כמובן לא מזיק).

 

ומי שאין לו, שיקנה. אין תחליף לדבר הזה והוא מומלץ גם לניקוי (חוסך שטיפה אחרי השלב של הסבון) וגם להברקת ג'אנטים.

 

שמחתי להיות זה שגילה את החומר הזה בפורום (בגלגול הקודם שלי)

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?430894-תמיסת-הפלא-Optimum-No-Rinse-Wash-amp-Shine

 

א) מהיכן אני יכול לרכוש את זה? והאםמזה מגיע עם שפריצר...

דבר שני אפשר הסבר קצרצר מה עושים לפני ובזמן השימוש עם הכפפה

תודה :)

פורסם

אתה מכין שפיצר, זה יוצא בערך 10 אחוז חומר 90 אחוז מים. קח שפריצר ריק של מנקה חלונות.

 

חפש בפורום איפה רוכשים.

 

אתה משפריץ כל הזמן תוך כדי עבודה. מרוקן שפריצר שלם על הרכב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
השימוש בכפפת פרקלה הוא מדהים, עד שאתה אומר "איך לא חשבתי על זה קודם". להתיז כל הזמן נוזל דיטיילר onr ירוק או כחול (לא ממש משנה, הירוק רק מוסיף שכבת ווקס לרכב וזה כמובן לא מזיק).

 

ומי שאין לו, שיקנה. אין תחליף לדבר הזה והוא מומלץ גם לניקוי (חוסך שטיפה אחרי השלב של הסבון) וגם להברקת ג'אנטים.

 

שמחתי להיות זה שגילה את החומר הזה בפורום (בגלגול הקודם שלי)

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?430894-תמיסת-הפלא-Optimum-No-Rinse-Wash-amp-Shine

 

לגבי הonr

איפה בארץ אפשר לרכוש?.. והאם אפשר להשתמש בשפריצרשל חלומות פשוט לרוקן תתכולה ולמלות שם onr מעורבב במים

פורסם

כן, אפשר להשתמש בשפריצר של חלונות. לא מצאתי ONR בארץ אבל יש באמזון והכי טוב זה לקנות בגלון, את הגירסה עם הווקס.

 

בדקתי עכשיו וזה עולה שם 320 לגלון, כולל משלוח, יוצא לך 85 שקל לליטר, נשמע סביר לגמרי. נזכרתי שלי בעצמי עומד להיגמר (נשאר איזה ליטר וחצי ממה שהזמנתי פעם) והזמנתי עכשיו שוב. כל שבוע הולך לי 2 פקקים בדלי כשאני שוטף את הרכב. הברק מטורף.

 

הנוזל הכחול (ללא הווקס) יוצא לך עוד יותר זול.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
כן, אפשר להשתמש בשפריצר של חלונות. לא מצאתי ONR בארץ אבל יש באמזון והכי טוב זה לקנות בגלון, את הגירסה עם הווקס.

 

בדקתי עכשיו וזה עולה שם 320 לגלון, כולל משלוח, יוצא לך 85 שקל לליטר, נשמע סביר לגמרי. נזכרתי שלי בעצמי עומד להיגמר (נשאר איזה ליטר וחצי ממה שהזמנתי פעם) והזמנתי עכשיו שוב. כל שבוע הולך לי 2 פקקים בדלי כשאני שוטף את הרכב. הברק מטורף.

 

הנוזל הכחול (ללא הווקס) יוצא לך עוד יותר זול.

 

כנזול סיכוך לכפפת פלסטלינה לא עדיף את onr ללא הווקס?

ואשמח לקישור :)

פורסם

כמובן שהכחול ללא הווקס, אין שום הגיון להשתמש בירוק, כמו שכתבתי בתחילת השרשור על הbsd , מטרת הפלסטלינה להסיר משקעים לצורך הגנה שתגיע לאחר מכן, עם הירוק הווקס (המינורי אומנם) יצמד לפח ו"יתפוס" את המגע עם הפח של חומר ההגנה שתיישם, אם על בסיס פולימר אז יפריע לפולימר להיקשר עם הצבע.


×
×
  • תוכן חדש...